Gult är fult?

image2366

...... går Lilla-E omkring och hasplar ur sig växlande med "blått är flott" och "rött är sött".
Ha ha...Vem har inte gjort det som barn? Jag tror dock inte han tycker gult ÄR fult..egentligen.
Själv tycker jag gult kan vara riktigt snyggt men jag passar inte i det.
Dock är jag på jakt efter de perfekta gula skorna   !:-)
Någon som sett dem ? ;)

I collaget ovan :
 Gula French Connection Coloured Skinny Jean ca 745 kr från Asos
Gul tunika   från H&M 98 kr
Gul Mighty Mouse  tee , Junk Food  579 kr från Nelly


Tycker du gult är fult?

Hannah♥
28 kommentarer
Kitty

Gult är fint!

hannahsthlm

Kitty: Ja visst är det :)!

Tesan

Gult är supersnyggt!

UmmaGumma

Nejnej! Gult är superfint - speciellt nu till sommaren! :-)

Snacka om att ordramsorna gör en till barn igen. Hihi!

Jenny W

Lacoste har ett par superfina gula tyg-ballerinas... väl värt att kolla in! Kram

Annarki

gult är kult

hannahsthlm

Tesan : =)

Umma Gumma: Ja det är det verkligen sommar fint!=)och ...ang. ordramsor..ha ha..oj vad jag höll på med det där också när jag var liten...they still going strong ;)!

Jenny W: Ska kollas in!=) Tack!

Annarki: ;)

Pernilla

Gult är snyggt om man kombinerar det med rätt färger, vit, turkos och rosa så klart... Gult är en hit på sommaren då man är brun!
Tack för komplimangen!

Wannabemamman

Åh, Junk Food-thirten är underbar! *vill ha*

Caroline

Gult är underbart läcker just nu raring =)

therese

Såg lackiga, gula, flats på indiska. Väldigt billiga, kanske vore nåt att kolla? Gult är inte fult till våren och sommaren när man blir solbränd.

Linnéa

Gult är jättefint! Jag kollar in plagg i den färgen heela tiden men vågar inte riktigt köpa.. Men det är roligt att bara titta också;)

kim

guult är fint :D

anna

Gult är snyggt!!

Sessan


Ja, alltså, FÖR MKT gult blir ju lätt "påskkycklingvarning" :-) Sedan gäller det ju att man har en nyans som passar en. jag gillar ljus citrongul mer än mörkare äggulegul och passar definitivt INTE i mörkgult :-) Men ljust gult är fiiiiiiiint!

MakeUpYourMind

Jag vill ha en gul klänning! =)

Mia

Nej, jag tycker att det är fräscht och fint med gult. :)

Johanna

Vad för slags gula skor vill du ha? =)
Ha en solig dag!

Tiina

jag tycker gult är snyggt, dock får den inte överdrivas.

Vanja

Gult är ju solens färg :-)
Har alldeles precis bloggat om en underbar gul klänning... Vi är inne på samma spår och det måste ju betyda att gult är rätt *S*

fashionholic

Gult är super kul!! gillar det som bara den, lyser upp det mesta ;)

Mathilda

Jag köpte ett par super fina lack ballerinas igår till kanon pris från Indiska, finns bild på bloggen :)

anina

Det är ju så himla fräscht med gult på våren!

hannahsthlm

Till alla: Verkar som många gillar gult!Då kan vi dissa "Gult är fult" :P
Tack för tips om gula skor..ska absolut kolla Indiska..skulle dit i veckan men har inte hunnit..=)!
Annars hade jag tänkt mig några kanske med korksula, lite platå -aktiga slipin..ska leta!
Kram!

Emma *

Inte slip-in, men dessa kanske kan passa?
http://www.skopunkten.com/product.aspx?artnr=215768

hannahsthlm

Emma: Ska kika! Tack för tips=)!

Lotta

vet inte om du fortfarande letar efter gula skor, men dom här tycker iallafall jag är väldigt fina:
http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=14019&productId=175310&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#

Chrisagathe

Cool site ... I like it :)