DAGEN IDAG TISDAG



Guess what? Jag har  hittat  det spårlöst försvunna Lumene stiftet, gillar det mycket bättre än det jag köpte som substitut från Maybelline...men det  sistnämda har jag ju inte kvar eftersom Lilla-E massakerade det..såå :)

(det massakerade Mybelline stiftet)


 Fixa recept på medicin mot huvudvärken från husläkarmottagningen
(kom inte fram på telefontiden..grrr)

Hämta paket från accessora och eleven och
(Vet inte...hoppas avierna kommer idag?)

Väntar bla. på den här mirakelburken från Joey New York...vill ha idag..please...!!
(recension kommer senare..såklart)



Träna


Möte

Tradera modemingel kväll
(Hade varit såå kul att gå men jag hinner inte...hade ju sjukt gärna  velat vinna resan till Modeveckan i Paris....ska ni dit..ja på modeminglet..!?)

Ha en bra dag allihopa!

Hannah♥



6 kommentarer
Ebba

Vad bra att du hittade Lumene-läppstiftet! ;)

Johanna

Tyvärr ska jag inte på minglet heller...
Tur att du hitta läppstiftet, kanske var "tur" att Lumene var snyggast ;)
Ha en toppen dag!

Käthe

Jag kunde inte heller komma. Tackar nej till allt känns det som. :(

Linn

Kul att du hittade läppstiftet :)

hannahsthlm

Ebba: Ja=)!

Johanna: Trist att missa minglet men men..=(
Japp..verkligen tur att jag hittade läppstiftet, hatar att köpa samma sak två gånger..och ja..det var tur att han inte massakerade Lumene . Maybelline gillade jag inte så mycket ändå, så det gör inte såå mkt ;)!
Hoppas du haft en underbar dag! :-)

Käthe: Ja..så känns det här med =/!

Linn: Japp=)!

Martinsara

Cool site ... I like it :)