BUDGET


I Fredags shoppade jag då lite budget-produkter inför helgen.
Rafsade åt mig lite saker   i rena raketfarten , stressad som jag var, så mina köp var kanske inte så genomtänkta.
Har inte rikitgt bestämt mig för  vad jag tycker  om produkterna men jag återkommer med utlåtande om det.

Från Åhlens shoppade jag:
ISADORA Wonder Nail (nagellack) i nyansen 119 Smashy Cerise 60 kr
MAX FACTOR  Masterpiece Volym & Definition Mascara  i nyansen black/brown 115 kr
L OREAL Infallible Foundation i nyansen  120 Vanilla 140 kr

Har du  prövat några av dessa produkter? Vad  tycker du om dem  ?

Hannah

Svarar på kommentarer ikväll om jag hinner, klimparna har kommit hem nu  efter en helg borta,så det är väldigt livat här..nu igen ;)! Lilla-E vill spela kort.....Ciao!

26 kommentarer
Lisa

har samma foundation, älskar den :)

Amelie

Isadoras nagellack håller bra.Bättre än Mavalas tycker jag.

Ebba

IsaDoras produkter är alltid bra :)

stars

isadoras är jättebra å billiga!

Felicia

Tycker foundationen var lite "tung" Jag fick ett lite gulaktigt intryck av den. Haha!

nollattan

usch, jag tyckte tyvärr att infallible var hemsk! den var alldeles för tjock och jobbig i konsistensen. däremot tyckte jag att den blev SUPER med lite model co face base under. nu har jag dream matte mousse från maybelline efter träningen och tycker den är grym!! fast den verkar inte jättedryg?!

Hannah

Hannah goes AAAAVIIIIS

Angggelica

infallible gör mig superblank! :-(
Isadoras lack är däremot helt OK! :-)
kram på dig!

maria

Ja, isadoras nagellack är det bästa och den där foundationen från loreal använder jag också, den är riktigt bar och man slipper det här heltäckande kakiga som ibland kan vara ett problem med just foundation.

Josefin a.k.a Noolita

hah gillar du också Måns ;)?

Fröken SötSur

MAX FACTOR Masterpiece fick grymt höga betyg bland mina mascara recensioner. Nästa gång ska jag testa den;)

Anna

Masterpiece tycker jag är grym, en mascara som jag lätt kommer fortsätta använda (om jag inte uppdaterar till MAX-varianten..;)

Anonym

Vilka är dina favorit artister? rösta i min blogg! :)

mliz.

gillar de!

Rouaa

IsaDoras lack håller betydligt längre än Mavalas och Master Piece är skitbra. har t.o.m skrivit om den.

Emma

Mascaran är super!

Anonym

hihi tack :D ååh den där tubtopen är så fin. har själv beställt en fast vit som ja ska hämta ut typ idag =)

Åsa

Helt offtopic: jag läser en hel del modebloggar men har nog aldrig läst någon som är så oerhört förtegen med vad hon jobbar med/pluggar/är arbetssökande/är heltidssjukskriven. Alltså undrar jag helt oförskämt om du arbetar, pluggar eller gör något annat.Bara för att få en mer hel bild av personen bakom bloggen. Och, eftersom det verkar vara rätt medvetet undvikande att i bloggen nämna något om "bråttom till plugget"...."mycket på jobbet nu..." osv så blir jag inte sur om du inte svarar utan förstår att du inte vill.

Amanda

Jag gillar också Isadoras lack, riktigt bra budgetköp! =)

hannahsthlm

Lisa:Kul=)!

Amelie: Ja!

Ebba: Ja en del är det iaf :)!

stars : Ja!

Felicia:Ok..jag har inte hunnit använda min såå mkt så jag vet inte rikitgt vad jag tycker..än :)!

nollåttan: Ok...jaa..den verkar lite tjock..men..får se om man kan blanda den med ngt?

Hannah: =)

Angggelica: OK! =) Kram!

Maria: Ok=)!

Josefin: Såklart ;)!

Fröken SötSur: Åhh..där ser man=)!

Anna: Ja..Max varianten verkar spännade =)!







hannahsthlm

Lise : Ska kika in sen=)!

mliz: =)!

Rouaa: Åhh..där ser man =)!

Emma: Ja, den verkar toppen!=)

Danajs: Spännande=)!

Åsa: Jag tycker jag skriver var och varannan dag om detta och det är lite jobbigt att upprepa sig...Jag är utbildad skådis och makeupartist, eftersom arbetstiderna i dessa yrken är lite smått knepiga när man är själv med två barn (mycket kvällar och helger) så håller på med att starta upp ett företag och har lite projekt på g som jag inte vill skriva om i bloggen..är det ett ok svar med dig?=)

Amanda:Absolut=)!


Mathilda

L'oreal foundationen är tyvär inget kap, den sitter som en smäck, och tyvär är det för hårt. Min hy från att varit normal, totalförstördes. Blev både torr och fick tilltäpta porer. Så mitt råd är att dumpa redan nu innan den förstör flers hy. Min hy är dessutom ej känslig, men efter ca 3 månaders användning totalförstörd..

hannahsthlm

Mathilda: Hmm..kanske ska sälja den?

Rouaa

Hannah :)

åsa

Absolut ok svar - jag har sett att det står att du är skådespelare och makeupartist i beskrivningen av dig, visste dock inte om du har jobb eller ej: att vara utbildad till något behöver ju inte nödvändigtvis betyda att man jobbar med just det!
Jag måste ha missat precis just de inlägg som handlar om dina jobb, förlåt att du måste upprepa dig.
Sen har jag tänkt precis det du skriver: att vara "enastående" småbarnsförälder och ha jobb som inte är synkade med normala dagistider ska ju inte vara lätt! Låter bra att du har nåt spännande projekt på G!

Sigbjornsine

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!