Beautiful morning?!

Ska jag sova? Ska jag öppna produkterna från Beautyplanet?
Många saker att ta ställning till..nåja..åtminstone två ;)
Tror  nog jag stänger ner datan nu iallafall för ögonen går typ i kors..snart!
Att jag aldrig kan lära mig att gå och lägga mig..mobilen piper liksom samma tid varje morgon och jag vill lika ogärna gå upp varje gång...:-(
Tänk vad ultimat det vore att hoppa upp pigg som en lärka, jag tillhör definitift inte den skaran..om den existerar!:P
( Jo den existerar förresten ..Lilla-E tillhör den ..."pigg som en lärka-skaran ".)

Har du något bra tips för att göra det roligare att vakna på mogonen?

Gonatt!♥
8 kommentarer
Sandra

Ha god frukost hemma som du ser fram emot, då blir det roligare att vakna och gå upp :-D Såg också på "Du är vad du äter" att man kan köpa en "väckarklocka" som istället för ljud har ljus som man vaknar till. Som en soluppgång :-P

Kerstin

Näe, tyvärr INTE... suck.

UmmaGumma

Jajamän, jag vet ett bra sätt: Har laddat ned "väckningssignaler" till mobilen från P3:s hemsida med kändisar som väcker en bland annat. Pch så finns det med söta dialekter. Blir alltid på bra humör när gotlänningen önskar mig God morgon. :-)

Tack för kommentaren förresten. Jag visste inte att du haft sådana problem - vad underbart att du är fri nu! Kram!

Tiina

Tyvärr inga bra tips, jag är alltid utvilad fast att mobilen ringer sisådär 5 på morgonen varje skoldag. Vet inte hur detta kan komma sig men jag tillhör nog den gruppen som är "pigg som en lärka"

Mill

Jag är sämst på att gå upp på morgonen. Ligger alltid och drar mig en kvart för länge... Så inga tips från mig dessväre.

jÄännii

Haha.. Jag som inte ens vaknar till mitt/mina alarm kan ju verkligen behöva dessa tips! Eller kanske tips på hur man vaknar överhuvudtaget..

hannahsthlm

Sanra: Tack för dina fina tips =)!
Vakna till en soluppgång..det vore något ;)!

Kerstin: Neeej...det är inte lätt med morgon:/

Umma Gumma: Hi hi..gud så sött med en gotlänning som önskar godmorgon:P! Kram!

Tiina: Åhhh..din lyckost:P!

Mill: Ok...då är jag inte ensam iaf ;)!

jÄännii: Jaaa:P!



Twila Paris

I like this site. Keep it up!