Är du redo?

image2373

Bild lånad från net-a-porter
Snart kan vi säga byebye till de cigarettsmala stuprören..tyvärr..eftersom jag verkligen gillar stuprör.
På catwalken syns jeans  med  riktigt vida byxben  och självklart  med hög midja.
Själv känns det som jag kanske borde vänja mig vid bootcut igen innan jag ger mig på ett köp av något liknande som bilden ovan!;)
Jeansen heter  Gavin Ultra Wide Leg  och kommer från Diane von Furstenberg   .
Är  du redo  ?

Hannah♥

Ha en underbar Lördag!
Kommer tillbaka med en ny "Gissa Året" tävling ikväll!
20 kommentarer
Jenny W

Fast frågan är om den stora massan är redo att lämna stuprören? känns inte riktigt så...

LipGloss Bitch

Jag är så glad att jag äntligen börjar bli modern igen, jag gav aldrig upp bootcutsen. Håller man bara fast så blir man trendig igen förr eller senare :)

Alice

ja det är lite synd... fast jag tror nog att stuprören kommer sitta kvar ett bra tag till :)

ulrika

Jag är redo! Tror man får snygg kropp i utsvängda jeans.

miliz

nej inte alls, släpper inte stuprören !

lameilleuse

Jag har också hållit fast vid bootcut modellen, och utsvängda jeans ger dig längre och snyggare ben! Däremot har jag svårt för jättehög midja...

mia dh

Nej inte redo alls, men bootcut gillar jag.

Friida

Jag älskar stuprören så jag vill helst inte att de skaförsvinna =/ men jag ska börja köra med botcut modellen eftersom att de får mina korta ben att se mycket längre ut och dessutom är de väldigt bekväma oxå=)

anina

hm känns lite mysko =)

stina

Nej jag gillar inte "det där". Har aldrig varit fin i bootcut... =( än mindre hög midja.

Sandra

Vida ben har jag alltid gillat. hade ett par 70-tals jeans för 10 år sedan, utan hög midja. Trivs och passar fortfarande INTE i hög midja...

L.

nej fy, jag tycker bättre om stuprör :D

Mathilda

Jag tänker vägra och döda denna idiotiska trend! =)

hannahsthlm

Jenny W: Neej..kanske inte..än..iallafall :)!

LipGloss Bitch: Hi hi..så sant så sant ;)!

Alice: Ja..iallafall något år till...


Ulrika: Ja..är de utsvängada på "rätt sätt"så ser ju låren smalare ut:)!

miliz: Ok=)!

lameilleuse: Jag är heller inget fan av den höga midjan och kommer nog aldrig lära mig älska den..;)!

Mia dh: Ok=)!

Friiida: Ja..bootcut kan vara bra=)! Ska börja med det jag med..lite smått;)!

anina: Jaaa..;)!

stina: Nopp..hög midja är jag inte fin i heller vill jag lova ;)!

Sandra: Neeej..kan inte den höga midjan försvinna så behåller vi bara de vida benen på jeansen:P

L: Jaaa....stuprör är ju..så fint=)!

Mathilda: Ha ha..lycka till:)!
















Nathalie

jag tänker inte sluta använda mina smala byxor!!

Malin

Haha, det är ju sådana där brallor som den mörkhåriga (vars namn jag inte minns) springer runt i i The 70s show! :D

hannahsthlm

Malin: Ha ha..ja de är ju minst sagt 70-tals inspererade;)!

hannahsthlm

Nathalie: ok..=)

Cecilia

Jag har ett par vida antik denim jeans som jag köpte på någon rea biiiilligt. Hade tänkt sy om dem men har inte orkat, kanske var tur det då;)?

hannahsthlm

Cecilia: Ja..spara dem som de är =)!