ZOMBIE

Var det rätt att Felicia & Sara gick vidare i IDOL ikväll? Vad tycker ni?=)
Själv kunde jag knappt hålla mig vaken och sitter just nu och sover med öppna ögon här..eller..jaaa.. nåt liknande iallafall;)

Som jag skrev tidigare i veckan håller jag på och knåpar lite på en Foundation Special!
Jag har fått många frågor vilket är  jätte kul!=)

Dock finns det säkert måååånga som har tips också..det tror jag alla gånger=)!
Har du något att bidra med så mejla gärna senast imorrn..eller...det går bra att mejla i helgen också!
Mejla mig på :
[email protected]
Foundation Specialen kommer nog ha flera avsnitt...jaa..vi får se vilken utformning det blir!
Men det ska samlas mycket information,frågor och tips för alla hudtyper....det är  iallafall mitt mål!

Återkommer imorrn....Gosh! Jag är lessen jag inte hunnit med att svara på kommentarer!=(
Tänk om dygnet hade 48 timmar..fy så smart;)
//Hannah♥
39 kommentarer
Mia-Helena

Hej
Tack för alla tips, la in beställning från ELEVEN igår. Väntar dock med JOEYS mirakel tub för ögonen. Ska bli såååå spännande och se vad du tycker.
Ha det gott

Lottisin

Felicia jaa, men jag ville ju att Cissi skulle gå vidare, hon är den bästa sångerskan av dem alla, dessutom är hon lite annorlunda än de andra, jag tycker hon är tuff helt enkelt... :)

Anja

Felicia var superbra men sara var ingen favorit precis. Hade hellre sett att tuffa cissi fick gå vidare.

hannahsthlm

Mia-helena: =) Va bra att du uppskattar dem=) vad beställde du?
TROR Mirakel tuben by JOEY kommer idag..tror..eller imorrn..ska bli exiting!;)
Ha det bra du med!

Lottisin: Kanske går vidare på Fredag? cissi alltså..hoppas..hon är speciell=)!

anja: Hoppas på cissi som joker på Fredag=)!

suratanten

Hmm...Den enda fråga jag har angående foundation är hur du tycker det är bäst att applicera den. Ska jag maila frågan istället?

Sara

Neej, Cissi borde gått vidare! Hon är skitcool och överlägset bäst! Men hon får nog en chans på fredag...

Martina

Cissi var grymmast! :P

hannahsthlm

Suratanten: nej,klart du inte behöver mejla den,nu vet jag ju vad du undrar=)!

Sara: Ja..störtskön tjej=)!

Martina:=)!

mikaela

hej, ville bara säga att jag tycker du är väldigt vacker och skriver jättebra. har precis upptäckt bloggvärlden=) men gillar den skarpt!

Johanna

Jag hejade på Felicia och Sara, trots att dem inte var bäst igår=P

catya

jag kan inte alls andvända foundation överhuvudtaget
inte puder heller,
brukar bara andvända bonzer-gel som clinque & benefits glamozon,

tycker du det ersätta foundation?, klarar inte heltäckande makeup : (

Mia-Helena

Åh det blev smashbox primern som du tipsade om, smashbox cream eye liner och så ett facial carekit från Burts Bees (får skärpa mig kan inte låta bli dessa småpaket). Vilken service paketet är redan på plats, hämtar i mrgn.
Ha de

hannahsthlm

Mikaela: Tack=)! Vad roligt att höra!

Johanna: =)

Catya: Självklart ska man inte använda varken foundation eller puder om man inte vill eller behöver;) Foundation använder man ju för att få den drömhy man vill ha, om man får det av andra produkter så är det ju toppen!=)
Sen måste man alltid använda foundation vid fotojobb och film men det är ju en helt annan sak det än vardags- make=)
man ska alltid bara använda det man själv tycker funkar/man behöver och ju mindre dessto bättre!

hannahsthlm

OK!

hannahsthlm

Mia -Helena: OK! Vad kul=)! Berätta vad du tycker om alla produkter sen!=) Kramis

Li

Det skulle vara kul om du tog upp lite vanliga problem med foundation. T.ex vad man gör om man har torrfläckar och sminket inte sitter bra eller om det blir oljigt och blankt fort. En del foundations blir orangea på också. Mycket skumt.

8ball

is very interesting site...

Smith

I like it and the background and colors make it easy to readl

Helga

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.n

Svetlana

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...n

Kim

I you all love!p

Jesus

Excellent+web+site+I+will+be+visiting+often%25

Jooni

I you all love!p

Meteor

I have your site for its useful and funny content and simple design.+

Meteor

I like it and the background and colors make it easy to reado

Elza

Excellent web site I will be visiting oftene

Jimpson

Just serfed in. Great site, guys!d

Joon

Interesting web page is, i\'ll see you later one more time

Elza

Many interesting information on your site - keep up good worko

Jersey

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Jennifer

Great Site - really useful information!t

Jimpson

I enjoy your site very much! THANK YOUo

Anna

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.t

Hillari

Very good web site, great work and thank you for your service.s

Anna

Pretty+nice+site%2C+wants+to+see+much+more+on+it%21+%3A%29%28

Jimpson

Found%2Byour%2Bsite%2Bin%2Bgoogle%252C%2Band%2Bit%2Bhas%2Ba%2Blot%2Bof%2Busefull%2Binformation.%2BThanx.B

Jennifer

I%2Bbrowse%2Band%2Bsaw%2Byou%2Bwebsite%2Band%2BI%2Bfound%2Bit%2Bvery%2Binteresting.Thank%2Byou%2Bfor%2Bthe%2Bgood%2Bwork%252C%2Bgreetings2

Anna

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings

Kim

Lucky+to+find+you%2C+keep+on+the+good+workk+guys%21+Best+of+luck.d