STÖRRE BILDER..

..är det många som efterfrågat av sakerna på Tradera.
TYVÄRR kan jag INTE lägga upp större bilder där för jag kan endast posta minatyr bilder..det är vääääldigt tråkigt=(!
Därför lägger jag nu upp bilderna HÄR så är det bara att KLICKA på dem för att se dem STÖRRE,OK?!

Svart H&M tröja

Vit Twist& Tango topp

Kookaii skärp

Esprit tröja

DKNY Jeans tröja

La Prairie Concealer
52049-1381
Frankie B jeansen

Gina Tricot tunika

Peak Performance tröja

Party T-shirt Dior


Vill du läsa mer om sakerna så kika då gärna in HÄR

Hoppas detta inlägg varit till någon hjälp=)!

Kramis/Hannah♥
35 kommentarer
erika

hur långt är skärpet?

från hannahsthlm

erika: Det är elastiskt och passar alla..ungefär..är mellan 40-100 cm beroende på vem som har på sig det=)!

stina

Jag kan inte ha dina Frankie B eftersom jag är mycket större än så, men jag var nyfiken på vilken storlek du tog i deras storlekssystem? Det måste vara en 2a eller nått? Är dom pyttesmå i storlekarna? Vad jag har sett finns dom väl inte i Stockholm i någon butik, även om det verkar underligt...

från hannahsthlm

Stina: Ja det är stl 2=)
De är inte pytte små i storlekarna tycker jag men jag borde nog haft en stl större=)!
Väldans fiina är de iallafall men det är ju inget kul att ha jeans man inte kan använda=(
De borde ju finnas i ngn butik men jag har inte heller sprungit på ngr, det var därför jag beställde mina fråm Bubbleroom.se.

Mimo

Snygg färg på jeansen!

Jonna

Bara undrar.. hur kommer det sig att bilderna på tradera blir så små?

från hannahsthlm

Mimo: Ja..jag gillar dem verkligen=)!
(Tyvärr bara liiite små=)

Jonna: Dont know...bilderna blir väll förstora med min kamera så de inte går att ladda upp där så jag måste posta dem som miniatyr bider..

Josse

Jag har hört att frankie b jeans finns på nån affär som heter artilleri2 eller nått i stockholm ;D

från hannahsthlm

Josse: mmm..kan tänkas att Artilleri2 har Frankie B, det finns mkt roliga märken där=)!

stina

Josse - Nu när du säger det så kommer jag ihåg. Såg en mindre snygg modell av Frankie B där förra sommaren, den var mega utställd i benen. Kanske har dom bättre modeller i år? Det var där jag köpte mina Serfontaine, har inte sett dem på någon annan affär heller.

från hannahsthlm

Stina: Där ser man=)!

Li

Med ett bildprogram kan man göra bilderna lite mindre men så att det fortfarande syns bra. Annars kan du ju sänka bildkvaliten lite grann.

från hannahsthlm

Li: Jag får bara inte till det...kanske får pli på det framöver;)!!

Alinde

Jag får lagom bilder för webben (Tradera) med Photoshop, busenkelt!

från hannahsthlm

Alinde: Där ser man=)!

8ball

is very interesting site...

Elza

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...

Nicole

http%253A%252F%252Ffm7.biz%252Fpio%2B%252D%2Bgay%252Danal%252Dsex%252Dtip%250D%250A5

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Park

I consider that beside Your site there is future!;

Elizabeth

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?

Joon

Nice+site...+Cool+guestbook...g

Bob

This is very interesting site...d

Helga

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.h

Helga

I you all love!s

Jimpson

I\'m love this great website. Many thanks guyg

Meteor

I+consider+that+beside+Your+site+there+is+future%21k

Svetlana

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.

Svetlana

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingse

Smit

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...-

Urii

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man..

Nicole

You+guys+do+a+wonderful+job%21+Keep+up+the+good+work%21%21%21

Park

Very cool design! Useful information. Go on!h

Keno

I\'l be back... :)a