PASSA PÅ

52049-1401
Just nu har ju ELEVEN och Vecko Revyn en kampanj.
Du får 25% rabatt på din beställning om du uppger koden "VR19". kampanjen pågår tom. dn 21 September så för er som missat är mitt råd att PASSA PÅ!!
Du kan betala med kort,faktura eller förskottsbetalning. INTE postförskott.

Här ovan i collaget så ser ni några produkter jag kan rek. er att beställa!

1. Dr Feelgood från Benefit (ord.pris 399 kr)
Super bra primer som kan användas under ellr över make up! Gör hyn mtt,trollar bort linjer och får maken att hålla hela dagen eller natten!

2.Smashbox filter Pen (ord.pris 340 kr)
Räddaren i nöden!
Underbar mot linjer och små påsar under ögonen! party räddaren nr 1.
Älskar min! använd innan concealer & foundation!

3.Smashbox  Photo Finish foundation Primer (ord. pris  375 kr   )
Om du väntt på ett tillfälle att pröva denna så kanske tiden är mogen nu med 25 % rabatt!
Super bra primer som alla borde ha i sitt badrumsskpåp!

4.Smashbox Cleansig oil (ord. pris 350 kr)
Bra rengöring för ALLA hudtyper, torr som fet,den anpassar sig efter just DIn hy!
Minskarr ärr,rynkor och ger jämnare hy!
Tar  verkligen bort ALL makeup i ett nafs och gör rent på djupet, mascara som läppstift och foundation...allt går bort!Enkelt,bra och praktiskt!
Minus för lumpig flaska dock...men man kan inte få allt..eller?;)!

Tänk på att rabatten är på HELA ordern och alltså inte 25% på varje produkt...kan löna sig att beställa mycket om man är i behov alltså!

Om ni redan har beställt..skriv gärna vd det blev..nyfiken=P!

/Hannah♥
61 kommentarer
Ängla

Såg kampanjen! Ett utmärkt tillfälle att testa lite tycker jag.

hannahsthlm

Ängla: Absolut! har du beställt något?=)!

suratanten

Min beställning kom idag, är så nyfiken. Funderar på att dra och hämta ut paketet nu direkt. Så nyfiken på rengöringsoljan. Du är bäst på att ge bra tips! Tack!

Emma

Jag kunde handla mina grejor mot postförskott.Köpte Dr.Feelgood från Benefit och lite annat.
Men den är verkligen underbar.
Men har du provat Smashbox Studio Seamless Liquid Foundation?Är det något skimmer i den eller?

hannahsthlm

Suratanten: Jaaa..man blir så nyfiken =)!
Jag är lika dan när jag får paket avier..speciellt på smink och dylikt;)!
Hoppas du blir lika nöjd som jag med rengöringen!
Kul att du uppskattar mina små tips!

Emma: Ja ha,men det var ju bra att du kunde handla på postförskott=)! Står i VR att det inte går,men det är ju bra om det går för de som vill göra det=)!
Smashbox Sameless foundation innehåller inget skimmr,den är matt..jag tycker sådär om den..jag tog en för beige färg..men annars är den ok=)!

Emma

Okej,tog du den ljusaste nyansen eller?

hannahsthlm

Emma: Ja!

modeamatören

hur mycket kostar frakten?

ssagis

Åh, hade nästan glömt att man får 25% rabatt! Tack för påminnelsen och tipsen :)

hannahsthlm

Modeamatören: ja..beror på hur stort paketet är..ca 5o kr tror jag är normalt!

Ssagis: Var så lite så=)!

Becccan

Jag tror jag måste beställa primern! :)

Käthe

Jag är sugen på primern. Är den bättre än filter pen? Märkte inte av något speciellt med den, tror jag. Använder annars Clarins Beauty Flash till fest (snart slut), och det märks att den jämnar till huden och att make-up krämen sitter bättre. Vad ska jag välja? :)
Synd att de inte har Freeze.

Goddess

Har kollat men jag kan inte bestämma mig.....vill ha allt(nästan) och imorgon får jag pengar -äntligen..men jag kommer väl handla upp allt snabbt också.

emma

Vill gärna beställa något, tack för tipsen!! :)

Moa

Jag har beställt en produkt från Smashbox som går att använda på både läppar, kinder och ögonlock, minns dock inte namnet nu. I färgen Flaunt. Har faktiskt redan fått det, en ny favoritprodukt helt klart.

anina

Jag använder primern fr smashbox men funderar på att beställa och prova
Dr Feelgood från Benefit, vilken tycker du själv är bäst?

Mia

Jag funderar på Smashbox Cleansing oil. Är den alltså att rekommendera?

hannahsthlm

Beccan: Gör det om du inte prövat den=)!

Käthe: Den är lite lik Filter pen faktiskt men tjockare..Konstigt att den inte funkar på dig,jag älskar den=)!Däremot funkar inte Beauty flash balm på mig..så det är väll så att olika saker funkar på olika personer..=)!Svårt för mig att råda vad du ska göra...Du kan ju alltid pröva ModelCo.s primer som kostar ca 100 kr mindre på www.blush.se, jag tycker den är lika bra som Smashbox=)! Lycka till!

Goddess.åhh..kul att pengarna finally kommer..visst är det svååårt att välja;)!

Emma: =)!

Moa: Jag har oxå den!=)

anina: Dr feelgood gör hyn mattare vilket kan vara bra ibland. Jag använder min under foundation men man ska tydligen eg. använda den ÖVER foundation..men det kan man göra vilket som!
Just nu gillar jag nog dr Feelgood bättre för att man inte blir blank i höstsolen=)!

Goddess

TVÅL aromamist morgondagg-den är bestämd,... men sen då?? Jag som skulle ha photofinish nu blev jag osäker. Dr feelgood passar nog mig bättre....men hallå hur svårt ska det vara?!!

Fashionista

Jag är sugen på allt från smashbox, detta kan bli farligt!

hannahsthlm

Goddess: hmmm...visst kan man bli tolkig av beslutångest;) Båda är bra så vad du än väljer blir du nog nöjd=)!

Fashionista: =)!

hannahsthlm

Hmm

Maria

Jag beställde Cleansing Oil och uppfräschningssprayen, men det står i min blogg också :)

hannahsthlm

Maria: Såg att sprayen var slut..attans..jag som tänkte beställa den..men men..bra är den iallafall,du blir nog nöjd=)!

Stockholm babes

http://stockholmbabes.blogg.se/090906135010_lite_sknhet_har_jag_shoppat.html

det beställde jag ;)

hannahsthlm

Sthlm babes: Spännande=)! bra grjer!

Li

Är det nån skillnad på 25% på varje produkt och 25% på hela ordern?
Jag tycker eleven är lite dyrt. Dyr frakt och inga prover. Men leveransen var snabb.

.

Hmm... Vet du om man får 25% avdraget på hela summan eller bara på varje produkt?

hannahsthlm

Li: Hmm..blev lite osäker nu..angående %;)
Eleven kan tyckas lite dyrt..men de har ju såå mkt produkter så för mig kan det vara värt det om jag ska ha ngt speciellt;)!

Anonym: Hela summan!

Nina

Men var skriver man in koden? Jag ser inget..

MVH/Nina

jen

Hade totalt glömt bort det! Tack för påminnelsen. Tror det blir att beställa Duwop lip venom och smaschbox anti-shine powder. Funderar bara på vilken nyans man ska välja? Sen måste jag slänga iväg min beställning! Tack för alla härliga tips dessutom! Hoppas du får en toppen dag.

8ball

is very interesting site...

Joon

Very good site! I like it! Thanks!u

Jimpson

I enjoy your site very much! THANK YOUi

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Bush

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?;

analbleaching

Hello, nice site

Keno

http%25253A%25252F%25252Ffm7.biz%25252Fpio%252B%25252D%252Bgay%25252Danal%25252Dsex%25252Dtip%25250D%25250Aa

Urii

Very good site! I like it! Thanks!u

Jones

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.

Hillari

i love this site.,

Jimpson

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.

Keno

Lucky%2Bto%2Bfind%2Byou%252C%2Bkeep%2Bon%2Bthe%2Bgood%2Bworkk%2Bguys%2521%2BBest%2Bof%2Bluck.a

Jooni

Nice+site...+Cool+guestbook...2

Jooni

Nice site... Cool guestbook...2

Urii

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!

Park

Hi%2C+good+morning+to+all+of+you...+Nice+Guestbook+%3B%2D%29+%21%21%21%2B

Vasilii

Fascinating site and well worth the visit. I will be backd

Keno

You have built a good websitee

Bob

I\'l be back... :)e

Hillari

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !.

Katie

Excellent site - do keep up the good work.

Park

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?

Sveta

It\'s a great and valuable site!s

Smith

Excellent+site+%2D+do+keep+up+the+good+work.t

Bush

Pretty+nice+site%2C+wants+to+see+much+more+on+it%21+%3A%29w

Prohor

You have built a good website.

Katie

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.

Sandra

Hej Hanna! Tack för en underbar blogg=)
Jag kan inte hitta dr feelgood primern=( Finns den verkligen på eleven.se?

Berntemmy

Very impressed!