Och så fortsätter det...

..med D H i TV soffan.=)!
 Ska Gabrielle & Carlos hitta någon lämplig mamma att adoptera av?
Hur ska det egentligen gå för Bree och hennes förnekande attityd angående alkoholens inverkan..??!
Ho ho ho... 
Vilken TV junkie man har blivit..men för min del är det i vanliga fall mest på Tisdagar ;)!
Kan ju säga så här...OM jag inte hade barn som krävde att jag var hemma så kanske jag skulle vara och kolla på Ruh  på Debaser just nu....eller kanske inte ;)

Hoppas ni har en trevlig kväll vad ni än gör !/Hannah♥
43 kommentarer
fruitcocktail

Trevligt kväll till dig med!
/fruitcocktail som e tillbaka igen med ny adress(tack för fin kommentar i min förra blogg innan jag la ner den (om du minns dvs)

cecilia

hannah, läste att du använde en "knubbig fiberborste" innan du tar på maskara, är det bra, och vad gör en sådan? samt var kan man köpa dem?? jag har verkligen problem med att få mina fransar att hållas uppe! kram!

Johanna

Nu när man är hemma igen, blir det Tv för mig med ;). Idol och D.H! Ha en trevlig kväll du me! Kramis!

hannahsthlm

Fruitcoctail: Välkommen tillbaka=)!Vad roligt!
Klart jag minns dig! Kram!=)

Cecilia: hmm..jag menade en sådan borste som medföljer i exempelvis Helena Rubinsten:s LASH QUEEN eller DIOR SHOW...Det är alltid bra med en knubbig borste för att få mascara på alla fransar och få upp volymen..sen kan man använda andra mascaor med kammborstar eller små borstar( eller vanliga mascara kammar) att "kamma" ut med om det blir klumpigt!=) Kram!

Johanna: VÄLKOMMEN HEM IGEN=)! Hoppas du mår bra nu! Har varit orolig för dig! Kram!!

Cicci

Jag kollar också alltför mycket på TV..ojojoj!!

hannahsthlm

Cicci: hi hi..men på hösten är det iallafall befogat...man kan ju inte direkt sitta och spendera kvällarna på uteserveringear eller på en filt i en park..blir lite väl mörkt & kallt;)!

Frida

Hihi de avsnitten har jag redan sett :P
Så om du vill veta hur de går...
hehe neeeeej =)

Jojjo

Men de är ju alldeles för underbara, Desperate Housewifes! Har fått flera kommentarer i stil med "men guuuud, tittar du FORTFARANDE på den serien?" eller "har in de spårat ur lite?". Men det är ju det som är så underbart, att det är så galet knäppt allting! Att Bree faktiskt har börjat blivit lite mänsklig. Att Susan är så desperat efter en karl att hon alltid lägger snubbelben på sig själv. Att Gabrielle alltid lyckas lösa sina problem på något invecklat sett... Ser med spänning fram emot nästa tisdag och hur det går med mamman som inte verkar vilja behålla sin bebis - utan att berätta det för pappan!!! :-D

hannahsthlm

Frida: Nopp...vill inte se dem iförväg eller veta..hi hi..vill ha mina DH Tisdagar ;)!
Om jag ändrar mig så...neeej..;)

Jojjo: Klart man fortfarande kollar på DH. VEM gör INTE det?;) Det är ju alldeles alldeles undebart!
Bästa serien ever;)!
Jaaaaaa..det där med knäppa vackra strippande mamman och den ovetande fadern till adoptionen..HUR ska detta GÅ?=)

Ängla

Ja jag har blivit riktigt fast i DH. Yes!

Josefin

desperate houswives är sååå bra!

tjejer! gå in på min blogg och svara på Dagens fråga! Idag om Internetshopping! :)


ha det bra!

My

Hihi. Jag vet ;)
DH is the shit!

Michaela

Desperate Housewives är bäst! :-)

8ball

is very interesting site...

Elza

Cool!.. Nice work...c

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Hillari

Great Site - really useful information!i

Urii

Found+your+site+in+google%2C+and+it+has+a+lot+of+usefull+information.+Thanx.w

Jennifer

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Lucka

Jesus

Just serfed in. Great site, guys!1

Jones

Very+interesting+website.+Keep+up+the+outstanding+work+and+thank+you...e

Bill

Many interesting information on your site - keep up good worka

Katie

Hi! Definitely nice and neat site you got there.o

Marilyn

Hi! Definitely nice and neat site you got there.1

Keno

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.S

Elizabeth

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(+

Bill

Excellent site - do keep up the good work.

Jooni

Many interesting information on your site - keep up good worky

Svetlana

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !a

Marilyn

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.I

Park

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!o

Jennifer

Hello+people%21+Nice+site%21%2B

Smith

Very cool design! Useful information. Go on!

Keno

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.e

Hillari

Thanks+for+your+project.+I+like+this+site.+KEEP+IT+UP..i

Smit

Wow%2521%2521%2521%2BGood%2Bjob.%2BCould%2BI%2Btake%2Bsome%2Bof%2Byours%2Btriks%2Bto%2Bbuild%2Bmy%2Bown%2Bsite%253Fy

Helga

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.

Elza

You+guys+do+a+wonderful+job%21+Keep+up+the+good+work%21%21%21o

Sveta

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !+

Svetlana

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Lucka

Nilsellen

Great site! Lots of useful information!