NOT TODAY...

..and maybe not tomorrow...träningen alltså;)!
Men ny vecka är ny start...Måndag verkar som en bra dag att återuppta träningen..ellerhur?!
Lovar att medd. er alla HUR det GÅR=)! 
(om jag kommer iväg.....men det handlar väll bara om självdisiplin..hmmm=)

Längtar till NÄSTA HELG då det för min del blir middag och show i GLOBEN samt party....Ska fira en kompis som fyller år!
Ikväll ska jag och lkimparna på middag vilket ska bli trevligt det med...Vad har ni för helg planer då?!

Ha en riktigt hääärlig Fredag hur som helst!♥

/Hannah
32 kommentarer
Linda

Jag funkar som så att jag är sååå trött på måndagar att jag skulle välja tisdagen som en "komigångdag". Fast du kanske är pigg och då tycker jag att du ska träna :) Kämpa på, du fixar det!

Emma

den enda träningen som jag tycker är kul är friidrott och att springa. Sprang igår, det var helskönt!

sofia

Jag har faktiskt tänkt att jag skulle gp ut i helgen för första gången på evgheter! Ska bli kul och jag måste passa på nu innan jag flyttar!

suratanten

Ja, jag börjar på måndag jag också ;) Ny start!

Cicci

Ja åh herregud, min träning alltså!! Den måste jag verkligen sätta igång med. Det skulle har varit den här måndagen, men nu blir det nog på tisdag nästa vecka. Förhoppningsvis... hrm..

Mia-Helena

Måndag är bästa dan att börja träna, sluta röka, börja äta nyttigare osv. efter helgens utsvävningar. Kör på måndag du, håller tummarna för dig.

anina

hej! yes, fick ditt mail, vi får se hur det går =)
Kram.

hannahsthlm

Linda: Tack gumman=)! Kul att du tror på mig!;)
Tisdagen kanske är bättre..hmmm...svårt val!=)


Emma: Att springa är super..bodde jag lite mer avskilt så skulle jag ge mig ut..men att springa i city är inget jag läääängtar efter =)!

Sofia: va kul..klart du ska=)! Hoppas du har /får riktigt treeevligt!

Suratanten: Klart vi ska=)! Ska bli spännande & se hur det går det här;)!

Cicci: Jaaa..en vecka hit & dit..vad är det i det långa loppet ?;)!

Mia-helena: Tack ska du ha=)! Återkommer med rapport på Måndag hur det blev;)!

hannahsthlm

Anina: Ja...vi hörs på mejlen imorrn=)! Kramis!

fashionista

fest imorgon =) men jag börjar bli snuvig så vet icke hur det ska gå...

Käthe

Haha, det blir nog ingen träning nästa vecka heller. ;) Jag har tänkt börja träna nu i 3 veckors tid men jag hittar på olika ursäkter hela tiden.

hannahsthlm

Fashionista: Krya på dig!=) Alltid kul med fest;)

Käthe: Hmmm..jaaa..det finns alltid ursäkter..;)
Har bestämt mig för att gå på Måndag nu ÄVEN om jag råkar har halsfluss eller migrän..typ=)!

Elin

Hur är AA-trosorna? Ska man beställa en storlek större av dem också?

hannahsthlm

Elin: nej det tycker jag inte,beställ din vanliga storlek!=)

8ball

is very interesting site...

Joon

Interesting web page is, i\'ll see you later one more time

Elza

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!l

Smit

Wonderful+and+informative+web+site.I+used+information+from+that+site+its+great.o

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Jimpson

I+consider+that+beside+Your+site+there+is+future%21+

Anna

Hello people! Nice site!B

Amanda

I like it and the background and colors make it easy to read

Bob

This is very interesting site...h

Elizabeth

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.2

Smith

I consider that beside Your site there is future!e

Park

Very good web site, great work and thank you for your service.k

Meteor

Very+interesting+website.+Keep+up+the+outstanding+work+and+thank+you...+

Vasilii

Pretty+nice+site%2C+wants+to+see+much+more+on+it%21+%3A%29%97

Jersey

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.3

Jooni

Hi! Definitely nice and neat site you got there.t

Marilyn

Your work is marvelous!!t