MYSTERIUM

Det här med Anna Nicole Smith och hennes son..alltså jag tycker det är såå sjukt....Hur kan han bara gå och dö?=(
De pratas ju om någon advokat som skulle vara inblandad i dödsfallet, alltså..allt låte ju helt wrickat...
Han är på sjukhuset för att hälsa på sin mamma och sin nya lilla baby syster och så dör han i en sjukhus säng bredvid...

Jag trodde först han hade varit på något party och tagit en överdos eller något men han dog ju i en säng på sjukhuset!?
Mycket skumt har man ju hört i sina dagar..men detta är verkligen bland det värsta jag hört på ..lääänge!
Jag kan inte tänka mig något mer horribelt, vem kan det?
Jag kan verkligen inte sluta tänka på det heller..Vad hände... egentligen?!

Någon med inside info..tell me...Jaa..inte för att jag kommer må bättre av att veta..MEN  jag måste få en förklaring...detta är verkligen ett mysterium=/!!!
48 kommentarer
Kattis / Bjooti

Ja, visst är det intressant.

hannahsthlm

Kattis: Verkligen förkrossande..Jag kan bli sådär ibland att jag tycker otroligt synd om människor jag inte känner och så kan jag inte sluta tänka på det..hmm..Ska bli intressant att få veta vad de där utredarna kommit fram till,det är ju så hemligt=/!

Sandra

Jag trodde även jag att han hade tagit en överdos. Det stod även att han hade spytt blod. Sedan var det en tredje person i rummet på sjukhuset. Det är ett mysterium som du säger.

Anna

Det är djupt tragiskt......hennes son såg så rar och snäll ut :( Vilket livsöde för denna kvinna....Hoppas hon kan hålla sig drogfri i alla fall. /Anna

jennifer

Ja det e såå tragiskt.. sorligt när anna fick sin andra barn o sen hennes första barn dog..fyfan!! :( lider med anna även jag inte gillar hennes beteende alltid...

sofia

Verkligen mystiskt och tragiskt. Visst fick han en hjärtattack? Och dom snackade om att det inte var droger inblandede. Låter lite skumt att en nykter 20-åring skulle få en hjärtattack...

rn

Ja jag har också funderat över det där, låter konstigt väldigt konstigt :S

Kattis / Bjooti

Sofia: Tyvärr händer det. Jag kände en 19åring vars hjärta bara stannade en dag.

julia

hörde något rykte om att han gick på medicin mot depression och "råkade" ta en överdos?
Låter hel konstigt...

hannahsthlm

Sandra: Verkligen..vad gjorde alla personer där?Om det var på natten borde väll inte advokaten vara där? Var var babyn? fattar inget som sagt..=/!

Anna: Ja, han såg för snäll ut=)! Hoppas det går bra för Anna & dottern nu..men man undrar ju hur det ska gå såklart...=/

Jennifer: Nej, hon har ju inte alltid verkat såå bright genom åren men hon har ju alltid tagit hand om sonen verkar det som och de hade ju en så nära kontakt så..verkligen en tragedi=(!

Sofia: tycker jag med..på ett sjukhus och allt..låter mer om att något borde orsakat hjärtattacjen som droger eller medicin isådanafall..men man får väll vänta och se vad de kommer fram till i utredningen! Hoppas man får veta den riktiga sanningen..

rn: Ja..verkligen =/!

Kattis: Fy vad hemskt!=( Ja..klart det KAN hända, men i det här fallet med Anna Nicoles son så verkar det bara så konstigt med alla omständigheter...

Julia: Låter oxå konstigt..hur mkt måste man inte bälga i sig dååå? Jaa..inte vet jag=(!

Sessan

Det KAN ju vara något medfött genetiskt fel på hjärtat som gjort att det stannat, sådant förekommer, främst hos unga killar. Men oftast när de gör någon kraftig fysisk aktivitet, men vi vet ju inte vad denne kille gjort innan. Sedan kan jag tänka mig att det tagits en del droger innan detta under hans liv kanske som frestat på hjärtat och kanske dte i kombination med arv utlöst tragedin.

hannahsthlm

Sessan: Jaa..säkert är det ngn kombination om det är hjärtat som stannat! Mediciner/droger ikombi med svagt hjärta måste ju vara förenat med livsfara..finns väll tom.de med svagt hjärta som dött av Red Bull?

8ball

is very interesting site...

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Prohor

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..I

Smith

Greetings!..l

Urii

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...

Prohor

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!k

Bill

This+website+is+Great%21+I+will+recommend+you+to+all+my+friends.+I+found+so+much+useful+things+here.+Thank+you.O

Joon

Sentimental and nostalgic. Great.h

Sveta

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.+

Bush

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luck

Hillari

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!1

Smit

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!o

Bill

I have your site for its useful and funny content and simple design.

Jersey

Your site is very interesting and usefuls

Anna

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!r

Jennifer

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)i

Jimpson

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..e

Meteor

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.1

Urii

Thank for making this valuable information available to the public.o

Nicole

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?y

Helga

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.?

Joon

Very good site! I like it! Thanks!e

Elza

Excellent site, added to favorites!!e

Sveta

Fascinating site and well worth the visit. I will be backd

Bob

This is very interesting site...a

Jersey

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.u

Elza

Excellent site - do keep up the good work.f

Meteor

This+is+very+interesting+site...+

Elizabeth

I you all love!i

Katie

Fascinating site and well worth the visit. I will be backi

Anna

I\'l be back... :)s

Marilyn

Just serfed in. Great site, guys!

Smit

Thank you for your site. I have found here much useful information...u

Sveta

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...f