LEOPARD BALLERINOR TILL SALU!!!

52049-1423

TYVÄRR har jag klickat hem ett par LEOPARD BALLERINOR från Skopunkten som är för STORA..buhuu..
=(
De är riktigt snygga och jag tänkte byta dem.... men..nu hittar jag dem inte längre på hemsidan..såååå..nu finns de att köpa HÄR om någon är intresserad =)
De är aldrig använda och papper etc. är kvar i skorna!!
Du kan göra ett FYND! Nypris 199 kr

Ankelbootsen är också från Skopunkten. De är dock inte till salu.;)
Är mkt nöjd med dem och de passar bra!=) Snygga och klacken är lagom chunky!! Pris  299 kr
Bootsen heter RYND RYNK och finns att beställa på hemsidan fortfarande!=)

Ciao!♥
54 kommentarer
SANDRA

Jag tycker att dom är very nice, men jag skulle aldrig våga ha dom på mig.
Jag känner mig inte så...klösig.
Eller rivig.

Josefin

tycker de var jättefina, men jag har redan ett par ;)

bra blogg du har föresten!

Kolla in min Dagens fråga på min blogg, ang. "Din Drömoutfit" !! :)

hannahsthlm

Sandra: hi hi...jag är inte heller såå klösig men de är dock snygga till svarta stuprör kan jag lova=)!

Josefin: Där ser man=)! ja..leopard ballerinor är riktgt snyggt det! Hoppas på att hitta ngr som passar snart jag!

Kul att du gillar bloggen !=)Ska kolla in din!=)

Kelly

Jättesnygga :-) men jag har redan 2 par leopard ballerinas! *haha*

rn

De var i alla fall söta

Lottisin

ballerinorna är jätte snygga. Hade jag bott i Sverige så kanske... :)

Cicci

Vilka fina ankelboots!

suratanten

Åååh...snygga boots! och vilket sjukt lågt pris:)

hannahsthlm

kelly:åhh..din lyckost=)!


rn:=)!

Lottisin: =)!

Cicci: Visst är de=)!

Suratanten: Ja! ett litet höstkap=)!

carina

En Fråga???
Har du provat Mary Kays produkter någon gång??
Vad tyckte du om dem??
För mig funkar de jättebra

Maria

hej! undrar om anklebootsen finns att köpa i affären lr säljs det bara på webben?? dom va jätte fina i alla fall ..letar efter nåt i den stilen.

emma

snygga!!

mikaela

gud vad skönt att de är för stora eftersom jag precis har beställt ett par från asos! ;P

Danni

riktigt fina skor, allihopa :)

Tess

Till Maria: jag jobbar på skopunkten, och jo, dom säljs i även butik! :)

Tess

Till Maria: jag jobbar på skopunkten, och jo, dom säljs även i butik! :)

hannahsthlm

Carina: nej det har jag faktiskt inte! kanske borde göra det=)!

Maria: va bra att Tess svarade på frågan här för jag besöker inte Skpunkten irl så ofta så jag vet inte riktigt deras sortiment!=)

Emma: =)

Mikaela: =)

Danni: =)

Tess:Tack=)! va bra att du svarade som har koll=)!

Tess

Haha okej vad bra! :) Fick lite "dåligt samvete" eller vad man ska säga, efter jag svarat. Tycker själv inte om när andra personer svarar åt den som har bloggen.. Eh, jaja du förtår haha ;)

hannahsthlm

Tess: åhh..men det var ju toppen i det här fallet=) Hos mig får de som har svar på frågor gärna svara på kommentarer, det är bara bra tycker jag om man delar med sig av info=)! Kramis!

8ball

is very interesting site...

Vasilii

Your site is very interesting and useful%

Keno

Greetings!..b

Bill

Sentimental and nostalgic. Great.n

Helga

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Prohor

Hi! Definitely nice and neat site you got there.t

Svetlana

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.

Helga

Many interesting information on your site - keep up good work

Anonym

Är de slutsålda!? Jag skulle jätte gärna vilja köpa dom =( [email protected]

Smit

This is very interesting site...e

Smit

This+is+very+interesting+site...e

Bob

Hello+people%21+Nice+site%21%2B

Urii

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.

Anna

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?2

Jesus

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!1

Prohor

I have your site for its useful and funny content and simple design.i

Jimpson

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.y

Sveta

Many interesting information on your site - keep up good worka

Nicole

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.h

Britney

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.g

Helga

Nice site... Cool guestbook...

Elizabeth

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!a

Keno

i love this site.D

Elza

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.N

Helga

http%25253A%25252F%25252Famoxil%25252D500mg.micrositehosting.info%25252F%252B%25252D%252Bamoxil%25252D500mg%25250D%25250A%25253Ca%252Bhref%25253D%25255C%252527http%25253A%25252F%25252Famoxil%25252D500mg.micrositehosting.info%25255C%252527%25253Eamoxil%25252D500mg%25253C%25252Fa%25253E%25250D%25250Am

Meteor

Your site is very interesting and useful

Meteor

Very%2Bcool%2Bdesign%2521%2BUseful%2Binformation.%2BGo%2Bon%2521e

Sveta

Great%2BSite%2B%252D%2Breally%2Buseful%2Binformation%2521i

Bill

I like it and the background and colors make it easy to reado

Amanda

i love this site.+

fulbro pmsvfhcx

wkdlp sarfy mqxpuob fpizxg sqtrnaodu fnepty hsomcif

Timelsa

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.