Kanske?

Om man kanske skulle träna lite imorrn? För omväxlingsskull menar jag..;)
Jag tränar typ  aldrig men betalar ca 500 kr i månaden för mitt träningskort..
Känns inte som en helt  smart ekvation..det är ju typ..2 mascaror från Lancome .eller 50  st Take Away Latte ....i månaden..Tänkvärt!!=)

Senaste gången höll Lilla-e på att dyka ner i ett boll- hav från typ 3 meters höjd när jag hämtade honom på barn-passningen..DET  kändes inte sååå skoj..men  nu är han ju större & klokare så han kanske inte skulle upprepa proceduren?!

En annan gång var jag med på ett pass med några gummiband och höll på att bli blind....nåja..nästan;)!

Hmmm..fredag eftermiddag på gym..njaaa...blir nog inte av imorrn..heller..men ..snart....?
Beach 2007 here i come! =-)
Ja..man ska ju börja i tid menar jag...som man ju  aldrig  gör...

Ciao!♥
37 kommentarer
Linda

ååå, fast jag har börjat nu. körde pilates i tisdags och core idag, känner mig redan görläcker, hihi ;) kanske kör jag ett pilatespass imån oxå, nu när jag äntligen hittat glöden :) hoppas att det går bra för dig :)

hannahsthlm

linda:åhh..men så bra!=) Vad duktig du är!! Tack för lyckönskningarna!;)

Becccan

Hehe, visst är det svårt att komma igång när man har latat sig lite för länge? :P Jag började träna i måndags igen, efter att ha haft uppehåll sen i juni typ ;P

hannahsthlm

Beccan:ohh..så bra! :-)Jaa..det svåraste är att "ta sig i kragen" (som min mamma säger=) och börja igen..hoppas jag gör det..snart=)!

Katarina

Livsfarligt att träna, bäst att låta bli! Hihi!

sofia

Det verkar vara måna bloggare som kör en liten träningssatsning nu! Lycka till hannah!

suratanten

Ha ha...jag köpte ett helårskort i februari och har hunnit träna hela.....tre gånger;) kostade mig typ tusen kronor per träningstillfälle;) Fast jag hinner kanske träna någon gång till ;)

hannahsthlm

Katarina: Ibland är det faktiskt det..de där gummi-banden ska jag ALDRIG mer träna med iallafall;)!

Sofia: Åhh..är det? Har inte hunnit kolla runt så mkt senaste veckan på bloggar..men jag kan tro det...hösten är ju en ny-start för många!=) Tack för lyck-önskningarna..vi får se om jag kommer igång=)!

Suratanten: Låter som mig det där..ha ha..vi får försöka palla oss iväg så vi iallfall är nere i 500 kr per pass tycker jag;)!

emma

haha, aldrig för tidigt att börja träna inför beachen ;)

sanna

ojdå, lät inte som en riktigt bra ekvation det där. ;) men du kan ju alltid börja gå på en massa olika pass och hitta din favoritgrej så börjar du nog gå oftare. ^^

hannahsthlm

Emma: =-)!

hannahsthlm

sanna: Nopp..inte riktigt;)!Ska göra det..ska verkligen börja nu i höst! Bra när jag lovar det här på bloggen oxå,det måste det ju bli av..eller?=)!

Sarah

Känn dig inte ensam, själv har jag haft tillgång till gym hela sommare och betalt för det , men senast jag satt min fot där var i maj om jag inte minns fel :(

Anonym

Tänk så onödigt att lägga pengarna på 50 cafelatte, eller 2 lancome mascaror. :P

hannahsthlm

Sarah: åhh..vad skönt..im not alone;)!

Anonym: Hmm..kankse..men mer vettigt än att ge dem till ett gym om man inte är där iaf;)!

8ball

is very interesting site...

analbleaching

Hello, nice site

Sveta

i love this site.V

Bill

Cool!.. Nice work...s

Bush

You+guys+do+a+wonderful+job%21+Keep+up+the+good+work%21%21%21o

Marilyn

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!

Helga

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!i

Nicole

Just serfed in. Great site, guys!

Bush

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man..

Sveta

Your site is very interesting and usefula

Prohor

Hi! Definitely nice and neat site you got there.t

Amanda

Greetings!..

Nicole

Thank for making this valuable information available to the public.u

Hillari

I+like+it+and+the+background+and+colors+make+it+easy+to+read%3A

Smit

Oh+o+ho%21+very+nice+site%21%2B

Sveta

Thank for making this valuable information available to the public.+

Bill

I%2Benjoyed%2Byour%2Bpage.%2BKeep%2Bup%2Bthe%2Bgood%2Bwork%2521%2BFeel%2Bfree%2Bto%2Bvisit%2Bmy%2Bpage.%2BIt%255C%2527s%2Bcool%2Btoo.

Nicole

Hi%21+Definitely+nice+and+neat+site+you+got+there.%3A

Nicole

Hi%252521%252BDefinitely%252Bnice%252Band%252Bneat%252Bsite%252Byou%252Bgot%252Bthere.%25253A

Sveta

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.u

Elizabeth

Very good site! I like it! Thanks!g

Idarbeatrice

Interesting. No more comment :)