Kan man inte gå....

52049-1446

..på kvälls-shopping på Accessora så kan man iallafall beställa hem lite nödvändigheter for the weekend=)!
Var det någon som var där ikväll förresten? Tell me!

Jag tycker det lönar sig att investera i en bra fuktcreme som GÖR SITT JOBB.
Ice Cream från Freeze 24/7 som jag bloggat en del om som "the it cream" är äntligen min!

Gratis är den ju tyvärr inte, den kostar 695 kr....men den gör verkligen sitt jobb..som sagt!
Så hade jag en rabatt kod på Accessora oxå..bra bra;)!

Passade även på att klicka hem STAY SPRAY , den NYA  Svenska vitaminsprayen från Sallander Cosmetics som är både prisvärd och BRA.
Kan användas både innan och efter makeup för ett matt och hållbart resultat!
Ger även trött och "datastörd hy" nytt liv..perfekt=)!
Den kan jag verkligen rek. er ALLA att pröva!
Pris  149  kr

Visst är Lilla E duktig på att  göra reklam för produkten=)! (och Ralph Lauren...;)

Ursäkta (verkligen)att jag inte hunnit med att svara på alla kommentarer....det kommer...det kommer...=)
För er som undrar över Foundation Specialen så kör jag igång med första delenMÅNDAG.

/Hannah♥

If u wonder...Bilderna är inte nedladdade ÄN...Not good..meeeen...
Har haft rätt mkt i veckan...
Raderade några fula kort på mig själv för att ta dessa Accessora pics.
Behöver man alla kort man lyckas ha på sig själv på minneskortet? Svar : Absolut inte!
Men nu kan jag INTE  radera mer...nu ska de återstående laddas ner..nu är de flesta på andra;)Hoppas jag hinner...imorrn?=)
38 kommentarer
Käthe

Vad skoj att du beställde Freeze! :) Jag testar för fullt den som inte innehåller fukt.

hannahsthlm

Käthe: mmm..visst är den oxå braa?=)Tycker man får dockhy av en varianten du har!

therese

Efter mkt. snack från dej o suratanten om Smashbox´s PFFP var jag ju bara tvungen o beställa tillslut. Dålig för grupptryck, haha, men ni hade ju verkligen rätt om att den är grym! Tack för rekommendationen=)

Josefin

vad var det för rabattkod :D

hannahsthlm

Therese: Visst är den=)! Var så lite å..;)!

Josefin: Åhh..den gäller om du handlar för över 750 kr..då får du 50 kr rabatt..Hör av dig om du vill ha den på min mejl=)!

suratanten

Nääää nu ska jag också ta och beställa den där Ice Cream från Freeze:)

Alexandra

Hej Hannah!

Tack för en inspirerande blogg!!
Undrar hur huden påverkas av datorer, såg att du skrev någon om det angående "stay-sprayen"
Är alltid nyfiken på att lära mig mer.....

Ha en underbar helg.
Alexandra

Linda

jag var och shoppade en ögonskugga från jelly pong pong o eftersom de inte hade nå prover på dom så fick jag lite rabatt :)

hannahsthlm

Suratnten: Ja! gör det ;)!

Alexandra:Tack=)! Alltså hyn kan ju bli röd,torr,få utslag etc. om man sitter framför en dator mkt..de NYA skärmarna är förståss bätre än äldre skärmar..men ändå!
jag använder alltid HÅKANSSONs vitmainsprayer för återfuktning och så nu denna Stay spray!=)

Hoppas du haft en bra helg!/hannah

Linda: åhh..vad bra!=)

Debbie

Åååh.. stay spray har jag trånat efter ett bra tag, tänkte köpa förut men de knasa sig! Vill haaaa.. kul att veta att den e bra, för jag VILL ha den :D

8ball

is very interesting site...

Crespo

Hello%2C+my+design+down.%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5C%22%3Ephat+ass%3C%2Fa%3E%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com+%7C+big+tit+round+ass%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5Dphat+ass%5B%2Furl%5D%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5Dbig+tit+round+ass%5B%2Furl%5D%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5C%22%3Ebig+tit+round+ass%3C%2Fa%3E%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com+%7C+phat+ass%0D%0Ad

Anna

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luck.

analbleaching

Hello, nice site

Prohor

I enjoy your site very much! THANK YOUu

Amanda

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.x

Jennifer

You+have+an+outstanding+good+and+well+structured+site.+I+enjoyed+browsing+through+it.d

Jesus

Sentimental and nostalgic. Great.s

Svetlana

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.b

Jennifer

I%5C%27l+be+back...+%3A%29g

Marilyn

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!m

Anna

You%2Bhave%2Bbuilt%2Ba%2Bgood%2Bwebsitel

Sveta

I+like+it+and+the+background+and+colors+make+it+easy+to+readh

Hillari

This+is+very+interesting+site...y

Jesus

Thank you for your site. I have found here much useful information...

Britney

Thank for making this valuable information available to the public.o

Joon

I\'m love this great website. Many thanks guyt

Bush

Looking for information and found it at this great site...

Sveta

Cool!.. Nice work...o

Hillari

Your work is marvelous!!p

Meteor

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..2

Jersey

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)+

Elizabeth

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.t

Nicole

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !n

Jooni

I\'l be back... :)e

Keno

Excellent site - do keep up the good work.t

Keno

Excellent+site+%2D+do+keep+up+the+good+work.t

Hillari

Hello people! Nice site!a