Jaha...

...nu verkar det som vi kommer iväg iallafall tomorrow in the gryning=)!


Söta W mår bättre och jag låstas som om jag är immun mot sjukdomar...hummm..och absolut inte kommer få kräksjukan på Gotland medans jag matar några gutefår eller dylikt.....ellerhur?!!=O

Har lite dåligt samvete för Söta Cicci som jag lovade göra en utmaning i förrgår..har jag fortfarande inte hunnit=(
Men det får bli något att bita i när jag kommit hem!
Även trevliga Cizzi:s uppdrag att visa min nessisär har inte hunnits med denna hektiska vecka...men det kommer!
Kommentarer hinner jag inte heller svara på nu för jag måååssste sova..ska upp 5.30...not my time=/!!

Har ni några frågor så mejla mig gärna på :[email protected]

Alla mejl får svar även om det kan dröja lite om det är speciella frågor som jag måste "forska lite" kring!=)

Tack för att ni läser och Ha en underbar Helg! ♥

Tillbaka på Söndag!/Hannah
54 kommentarer
Blondii

Jag går upp 5.30 varje dag, måndag-fredag, min buss går klockan 07..

anina

Ha det så trevligt på Gotland! Det verkar som om ni får fint väder =)

suratanten

Ha det så kul nu! Skönt att han kryade på sig, själv har jag lämnat halvsnoriga barn till dagis och så sitter jag och skriver här på din blogg, fyyyy skäms på mig. Ja, jag ska snart iväg på föreläsning:)

Cassie

Hoppas ni får det toppen :D

Johanna

Ha det så underbart på Gotland! Själv ska jag till Göteborg, Kramis!

cizzi

ha det så kul =)

Cicci

Men åh, stressa inte på det, fixa det när du kommer hem :)!!! Hoppas ni får det jättebra på Gotland och fint väder också! Kram!!

Amanda

Ville bara säga tack för paketet, fick det idag. Superfina saker verkligen, tack snälla! =)

Josefin

Hej tänkte bara säga att om du köper VR får du 25% på eleven.se du handlar ju mycket där så jag tänkte tipsa dig! kram

Martina

Jag dör bara jag hör vinterkräksjukan! usch för den..

Cheryl

Hi!

I work for Kultic Fashion, http://www.kultic.com and I see that you link to quite a few of our competitors so I figured I'd go ahead and give it a shot and see if we couldn't get considered for inclusion. There are no words for how appreciative we'd be! We are a Medley, Florida based company and we are in our third year of business. We also have some fun and exciting things planned in the near future and various upgrades to our site that will really set us apart!

Anyway, thanks for reading!

Sincerely,

Cheryl L. Box

sofia

Ha det toppen och håll dig frisk sötnos!!

Emilia

hare så kul på gotland:)

Kerstin

Hoppas du får en bra resa. Trevlig helg på dig själv. Kram!

Paulina

Have fun! :)

Christine

Vad roligt, hoppas ni får det trevligt!

modeamatören

Vad för produkt rekommenderar du att köpa från Eleven?

Sarah

När är du tillbaka? vill ha massa kul att läsa :)

Jocelyn

Åh, jag hoppas ni har en härlig semester och att du håller dig pigg och frisk! men när kommer ni tillbaka egentligen? man börjar ju längta lite efter ditt bloggande...:) Kram J.

emmy

kul garna mina auktioner pa ebay..

sarah

hmm hoppas du har det bra...men nu tycker jag det är dax att du återvänder!!!

Käthe

Kooooom tillbaka. :)

8ball

is very interesting site...

Prohor

I have your site for its useful and funny content and simple design.n

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Jimpson

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !

Anna

Oh o ho! very nice site!c

Jennifer

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luck

Nicole

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.

Jersey

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!a

Anna

It\'s a great and valuable site!o

Jersey

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.n

Park

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you.../

Marilyn

Thank you for your site. I have found here much useful information...

Bob

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.g

Marilyn

Interesting+web+page+is%2C+i%5C%27ll+see+you+later+one+more+timee

Helga

Nice+site+its+very+interesting+site%21+your+site+is+fantastic.p

Elza

Thank you for your site. I have found here much useful information...+

Bob

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.n

Bob

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(t

Urii

Your work is marvelous!!r

Sveta

Nice site... Cool guestbook...+

Hillari

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!e

Amanda

Your site is very interesting and usefulo

Katie

Thanks+for+your+project.+I+like+this+site.+KEEP+IT+UP..l

Katie

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..l

Elizabeth

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Lucks

Hillari

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.

Kim

Great Site - really useful information!o

Urii

Cool!.. Nice work...a

Joon

Wonderful pages! Keep up the grat work.

Vasilii

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..o

Phillipella

Really enjoy your website. Thank You.