Jag tackar min lyckliga stjärna..

..för att man kan ägna sig åt NÄTSHOPPING när man har sjuka barn..vad skulle man annars  ta sig till?!
I ren panik..nåja..men..något liknande har jag klickat hem "Ta 3 par skor betala för 2"  från ..jaaaa....SKOPUNKETENS hemsida...hoho...=)

Jag hoppas att inte besvikelsen blir liiika stor som förra gången då jag inte behöll ngt par=(..
 Nu chansade jag alltså igen! ÄR JAG GALEN?!

Jag åker ju till GOTLAND på Torsdagmorron..Jag behöver NYA skor...Jag kan INTE gå i affärer...
Jag är nog mer desperat än crazy..hope soo:;)!

Lilla-E har just kräkts ner soffan...hmmmm=/
Han var finally bättre från förkylningen imorse och  lät inte längre som en smurf..och..nu..detta! =(

Inget dagis för honom imorrn och ingen shoppingtur heller lär det bli....för moi...men..stackars Lill gubben!

Som ni kanske förstår har jag inte hunnit fota beställningen by Eleven..eller jooo..det har jag visst..men inte hunnit sätta ihop ett collage närmare bestämt...kommer snart!=)

Ciao!♥
32 kommentarer
Karin

Hoppas han kryar på sig snart!

från hannahsthlm

Karin: Tack=)! Hoppas jag med!;)

Vintage* Jessica

stackars liten :(

Blir att vara hemma från jobbet för din del .. och mysa med den lille :)

från hannahsthlm

Vintage Jessica: Jaaa..det är inget kul för honom alls!=(
Vi får absolut vara hemma imorrn han & jag..och..det är inte första gången denna höst!...men vad gör man?=)
Vi får kolla på Teletubbies och dricka avslagen coca cola..ska ju vara bra mot magsjuka=)!

Moa

Aw, hoppas han snart mår bättre! Jag mår också dåligt, huh, får se om det blir någon skola imorron för min del. :/

från hannahsthlm

Moa: Tack=)! Vad trist för din del..Krya på dig!!

cherry

Synd att Skopunkten har så jäkla dålig kvalite på sina skor, annars är det ju så shysst med snygga skor som är så billiga... vållshoppade skor på Skopunkten i Ullared i våras och det var verkligen engångs skor :(
Hoppas dina är bättre!! jag kanske bara hade otur:)

malle

stackarn =( hoppas han blir bättre!

från hannahsthlm

Cherry: Neej..det är så generellt tror jag som du skriver..att kavliteten på skorna är rätt usel..men men..jag får se vad jag tycker denna gång=)!

malle: Tack! Inte roligt när små barn (eller någon) är sjuka!

carina

Åhhh Toppen visste inte att man kunde klicka hem
Ok kvaliteten är inte sådär jättebra men man ledsnar rätt fort på skor o vill ha nya
Hoppas lillkillen kryar på sig snart o TACK för en TOPPEN blogg

från hannahsthlm

Carina: Jo..samma här gällande skor faktiskt=)!
Tack ska du ha! Ha en bra dag=)!

Lottisin

stackarn... :( kul med skor, vad blev det för skor då? :)

från hannahsthlm

Lottisin: Jaa..han är för eländig men ändå glad=)!
Barn har ju en förmåga att va´ra rätt glada o pigga även om de är sjuka=)!
Fotar skorna när de kommer så ni får se!
Ett par ankelboots, ett par leopard -ballerinor och ett par loafers med platå blev det iaf!:)

irmeli

har du kollat in have2have.se ? där hittade jag mycket snyggt!

hannahsthlm

irmeli: Faktiskt inte,,måste jag ju göra=)!

8ball

is very interesting site...

Bush

I enjoy your site very much! THANK YOUs

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Jesus

videochatbox++%5BURL%3D+http%3A%2F%2Fhometown.aol.com%2Fvideochatbox.com+%5Dvideochatbox%5B%2FURL%5D+++%3Ca+href%3D+http%3A%2F%2Fhometown.aol.com%2Fvideochatbox.net+%3Evideochatbox%3C%2Fa%3E+++http%3A%2F%2Fhometown.aol.com%2Fvideochatbox.org+videochatbox+%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fhometown.aol.com%2Fvideochatbox%0D%0A

Elizabeth

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings

Jimpson

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.

Jennifer

Excellent site - do keep up the good work.s

Bob

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?s

Meteor

Wonderful+pages%21+Keep+up+the+grat+work.%2B

Elza

It\'s a great and valuable site!a

Urii

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings

Elza

I+consider+that+beside+Your+site+there+is+future%21%2B

Jersey

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!t

Prohor

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.9

Urii

Hi%2C+all.+Nice+site...I+really+like+your+site+%21+Good+job+man.u

Svetlana

Very good web site, great work and thank you for your service.l