Ho ho ho

Tyvärr är inte cameran kirrad...SYND att den inte var med ut i Lördags ..ellerhur?=)
Den var dock med i Fredags men då dök inget intressant upp så det var värt att radera något för att fota menar jag..Tog nog bara två bilder då..
Ska f ö r s ö k a fixa minneskortet imorrn, skriver inte ska för det blir så fel...så jag skriver att jag  eventuellt ska=)!

Har ju inte kunnat fota U-neck Linnet från AA by Nelly eller ELEVEN beställningen eller H&M paketet som jag kånkade hem med idag...(yes..jag o r ka d e )som har legat på 7 ELEVEN i eeevigheter...
Fanns några godbitar faktiskt!=)
Men det kommer...snart...någon dag framöver!..;.) Håll ut...

52049-1436Vad tror ni om en flytt till IRLAND? Känns det inte som den rätta platsen för moi?;)
Sitta på någon murrig pub och dricka Guiness (heter det så den där mörka skummiga ölen?=) och skåla med forna  Westlife ink. Brian ..såklart.HAN BOR JU DÄR...och Ronan Keating( Ok..inte världens snyggaste kanske men han  är säkert bra att känna på Irland =) och såklart .... Marian Keyes! 
Så som hon beskriver Irland i sina böcker kan man ju inte annat än bli förälskad..eller ja..kanske inte alltid..men...medge att det bara verkar för charmigt?!Såå..vad tror ni? Något för mig?!;)Eller.... kanske ...inte?=P

MÅSTE KASTA ETT ÖGA PÅ PRISON BREAK ..Söta W säger att det är något  STORT fel på mig som inte tittar på det...jaaa...Soo long!♥

40 kommentarer
Vanja

Såg Ronan på Harvey Nichs en gång - men jisses så vacker han var live!

Svar frånhannahsthlm

Vanja: Jaaa..den äran har ju inte jag haft..att se Ronan irl..så jag vet ju egentligen inte så mkt om hans look=)!

Anonym

Ronan är snyggast!

Svar frånhannahsthlm

Anonym: hi hi.. Tur man har olik smak...Jag tycker absoluuuut Brian är snyggast =P!

Cicci

Irland kanske vore nåt, en av mina kompis flyttade dit efter att hon träffat en irländare i London och hon älskar Irland och Dublin!!

anina

Du måste berätta vad som hände i lördags =) är mkt nyfiken =)

Vintage* Jessica

jag e nyfiken på bilder :)

Hoppas att camen ordnar upp sig för att kunna visa bilder kram J

hannahsthlm

Cicci: fy vad mysigt det lät..ja..kanske vore nåt;)!

Anina: Gullis! det hände inget särskilt, han är bara så söööt och verkar very trevlig=)!

jessica: Ja..det kommer snart..har dock inga från Lördagen men jag kommer snart visa bilder på lite saker jag shoppat =)!

Julia

Min pojkvän har precis flyttat till Dublin och om en månad ska jag dit :D

linda

irland e underbart, alla e så coola och tar allt som det kommer. klockor existerar, men används knappt..

hannahsthlm

Julia: åhh..inte avundsjuk alls..hmmm;)!

Linda: Kan jag tro det=)! Måste åka tiill Irland och inspektera stället känner jag;)!

Nina

Ja irland verkar faktiskt vara ett underbart land med mycket trevligt och roligt folk! :D Har själv inte varit där än. Men vill deffinitivt dit snart. Irländarna är väldigt roliga :D och de ska vara väldigt gästvänlgia också! Och de tär ju itne helt fel att stöta på någon av ladsen i westlife udner tiden man är där ;)
Brian var ju här i stockholm nyss oxå förresten! han har blivit så snygg sedan han hoppade av westlife!

hannahsthlm

Nina: hi hi...jag vet..Brian har ju blivit ett kap;)! Såg ju honom när han var i STHLM last week!=)
Irland verkar verkligen grymt! Vill oxå definitivt DIT inom en snar framtid=)!

irmeli

jag älskar Irland! Människorna är underbara där, jättetrevliga! Dublin är en härlig stad som har ebvarat mycket av de gamla vackra byggnaderna, samtidigt som Dublin växer så det knakar med nya byggnader!
Jag tycker om Irland! men jag bor nog kvar i Sverige:) Det är en aning dyrt att bo i Irland!

8ball

is very interesting site...

Meteor

Oh+o+ho%21+very+nice+site%21l

Meteor

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!l

analbleaching

Hello, nice site

Joon

videochatbox++%5BURL%3D+http%3A%2F%2Fhometown.aol.com%2Fvideochatbox.com+%5Dvideochatbox%5B%2FURL%5D+++%3Ca+href%3D+http%3A%2F%2Fhometown.aol.com%2Fvideochatbox.net+%3Evideochatbox%3C%2Fa%3E+++http%3A%2F%2Fhometown.aol.com%2Fvideochatbox.org+videochatbox+%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fhometown.aol.com%2Fvideochatbox%0D%0Ae

Vasilii

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!k

Svetlana

Great Site - really useful information!t

Smith

I have your site for its useful and funny content and simple design.w

Sveta

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.

Smit

Very good site! I like it! Thanks!.

Jooni

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)E

Meteor

Excellent site - do keep up the good work.e

Sveta

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Anna

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.r

Elza

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings

Jersey

Cool+guestbook%2C+interesting+information...+Keep+it+UP.+excellent+site+i+really+like+your+stuff.e

Jones

Cool!.. Nice work...t

Jimpson

Thanks+so+very+much+for+taking+your+time+to+create+this+very+useful+and+informative+site.+I+have+learned+a+lot+from+your+site.+Thanks%21%21+

Britney

I%5C%27l+be+back...+%3A%29g

Anna

I+consider+that+beside+Your+site+there+is+future%216

Hillari

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!o

Marilyn

Cool!.. Nice work...o

Prohor

Thank you for your site. I have found here much useful information...t

Bob

Just serfed in. Great site, guys!s

Kim

Great Site - really useful information!t

Katie

Your%2Bsite%2Bis%2Bvery%2Binteresting%2Band%2Buseful