Hannah rek....

52049-1413

Bild från nelly.se

...er verkligen att beställa dessa underbara hotpants från American Apparel som finns på Nelly.
Nu när hösten börjar blåsa igång så kan man behöva sköna och bekväma undies som samtidigt äe snygga .....såklart=)!
Dessa behöver man inte skämmas över och de går utmärkt att ha under tighta stuprör eftersom de är tunna men ändå varma!
Jag har ett par rosa som jag tvättat otaliga gånger och de är lika snygga tvätt efter tvätt.=)
Funderar på att beställa både dessa grå och de lila..och nu har jag ju de randiga också...som jag och många andra fick i "försenings-present " av nelly.se

Ta din normala storlek eller en storlek MINDRE!
Jag har ett par small och ett par medium..båda funkar utmärkt!

Pris 98 kr (man kan ju minst  passa på att ta 2-3 par...=)

/Hannah♥

Någon som testat leggingsen..är de prisvärda?=)

29 kommentarer
Sofia

Hmmm man kanske skulle slå till! Sitter sömmarna åt? Jag menar när man har lite hull på magen så är det inte så snyggt när det skär in..... :)

hannahsthlm

Sofia: nopp..de sitter på höften så de skär inte in någonstans alls,de är super=)!
Sömmarna sitter absolut inte åt!

Angelica

Dom verkar bekväma men mina favoriter är HankyPanky

hannahsthlm

Angelica: yes! jag är ett Hanky fan too...men..jaa..nu blev det svårt..=) A A värmer nog mer på vintern iallafall!=P

Emma

Hej hannah! Åå vad fina :D

hannahsthlm

Emma:Hej Emma! Ja.!=)

fashionista

de ser jättefina ut. hoppas utbudet är stort i staterna.. ska köpa en ny undie garderob isf =)

hannahsthlm

Fashionista: Ja det hoppas och tror jag det är..klart du ska passa på att göra det=)!
Ska höra med min sis vad de kostar där så kan jag medd. dig här!

mikaela

är de helt i bommull? förresten, din sminkjunkie, jag behöver hjälp att välja lip plumper, kika in i min blogg? :]

fashionista

Åh, det hade varit jättesnällt =)

hannahsthlm

Mikaela: 95% bomull och 5 % elastan..en perfekt combi på undies om man vill ha comfort=)! Ska kolla in din blogg =)!

Fashionista: Ska mejla henne nu och hoppas på att hon inte är på resnde fot,då kan det ta ngr dagar innan hon svarar på mejlen..återkommer=)!

Sandra

Såg att Nelly sänkt priset på legginsen nu

hannahsthlm

sandra:åhh..det var ju braaa..ska kika in=)!

8ball

is very interesting site...

Nicole

Very+interesting+website.+Keep+up+the+outstanding+work+and+thank+you...

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Park

Many interesting information on your site - keep up good worku

Park

Hi! Definitely nice and neat site you got there.n

Anna

i love this site.c

Jones

Wonderful pages! Keep up the grat work.G

Meteor

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!l

Nicole

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings

Kim

You+have+an+outstanding+good+and+well+structured+site.+I+enjoyed+browsing+through+it.o

low cost ambien

Cool site. Thank you!!!




low cost ambien

Cool site. Thank you!!!




low cost ambien

Cool site. Thank you!!!




low cost ambien

Cool site. Thank you!!!