Grrrr...

....jag blir tokig när det inte funkar som det ska...speciellt när man har bråttom!
Nu syftar jag på ett sådant banalt problem som blogg.se men ändå..just nu ÄR  det irriterande ju!=/
Jag har försökt svara på en del kommentarer men det syns inte..inte just nu..men kanske snart?
De kanske dyker upp...eller inte dyker upp...vem vet..Jag har iallafall en hel del ärenden att göra just nu..suck..men lite roligt är det ju iallafall att ett H&M paket ska hämtas....tror jag..om jag o r k a r bära...^^

Är inte precis PIGG vill jag lova..det vore att ta i att skriva något sådant=)!

Nåja..det får man leva med ibland...
Självförvållat är det oxå när man tillbringar helgerna med att dricka champagne till kl 6 på morronen..typ;)! Det är ju dock inte varje helg som ser ut SÅ i mitt liv...längre..så  .... jag tillåter mig själv att känna mig som en alien idag!


Ciao!♥

52049-1439Ps. Brian hade denna ..eller jaa..en likadan..lammulls tröja på sig i Lördags..
HOW casual and  cute ÄR inte DET dååå?=)
34 kommentarer
Anna

min blogg har oxå vart knasig

Hanna

Testa att uppdatera när Du skrivit en kommentar,..

suratanten

Men sluuuta! :) Champagne till klockan sex på morgonen, låter så dekadent och härligt...men på torsdag ska till och med Sura Tanten släppas ut på "grönbete"...ha ha, vi ska ut med klassen efter tentan. Kanske inte blir champagne direkt...men ändå;)

suratanten

nu syns inte min kommentar, men okej, den kanske dyker upp.

Mie*

Du är utmanad!(om du inte redan gjort det och om du vill)...
http://teobok.blogg.se/250906172006_utmaningen_utfrd.html

Svar frånhannahsthlm

Anna: Förstår att jag inte är den enda med problemet..hoppas det löser sig för oss alla snart=)!

Hanna: OK=)!

Surtanten: hi hi..jaaa...verkligen dekandent det ;)! Kan medd. att jag drack en och annan öl/drink under helgen..inte BARA champagne..=) Vad som helst är trevligt att komma ut på! Hoppas och tror du kommer få grymt kul på Tordag! (vem vet..du kanske träffar Brian..tror han är kvar i stan=)

Mie: OK...ska försöka gör den när jag hinner !=)

Angel

tihi prata du med han eller hur nära kom du?

Svar frånhannahsthlm

Angel: Ingen kommentar...=)!

8ball

is very interesting site...

Anna

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!o

Katie

http://fm7.biz/pio - gay-anal-sex-tip
l

Hillari

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.e

Bob

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.1

Helga

Excellent site, added to favorites!!g

Vasilii

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(+

Joon

I enjoy your site very much! THANK YOUm

Jersey

Greetings!..s

Jones

It\'s a great and valuable site!k

Meteor

Hi! Definitely nice and neat site you got there."

Anna

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.

Smith

I\'l be back... :)h

Prohor

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(y

Elza

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!i

Britney

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.%

Helga

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!t

Hillari

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luckh

Jersey

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.

Vasilii

Thank you for your site. I have found here much useful information...+

Smith

Thank+for+making+this+valuable+information+available+to+the+public.%2B

Kim

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(s

Bill

Great Site - really useful information!u

Helga

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.i

Bill

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Sveta

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !e