Underbara ting...


Det är : MUS skugga, Dessert beauty cremerouge, Too Faced Powder Foundation,
Blinc Eyeliner och brett diadem från h&m.

Uppdaterad version:52049-1600

Blinc eyeliner, pepperoni ballerinas, Dessert beauty blush, diadem by h&m samt party shoes;)!
(Det övriga är sålt i det andra collaget...)

...bara inte på just mig  .
Finns därför att köpa HÄR nu för intresserade ;)!
Om något inte kommit upp än så kommer det inom den närmsta timmen...

Hoppas ni har en braaa dag!
Jag är lite smått panikslagen  för att min  spanska hostmedicin är slut..what to dooo?=/

Varför är alla preparat mot förkylningar på svenska apotek såå...jaaa.. mesiga ?;)
Man förstååår ju inte..vill bara må prima!..Men..jaa...vem vill inte det ?=)

Bjuder på EN DAGENS på Lilla-E :

52049-1585

/Hannah♥
42 kommentarer
Marie

Cocillana är en superbra hostmedicin men du behöver recept på den.... Känner du ingen snäll läkare?

Hanna

Vilken söt liten kille! :)

Käthe

Jag använder Cocillana just nu. Annars hade jag hostat sönder revbenen, eller nåt. Fungerar för mig för det tar bort udden av hostirritationerna. Nackdelen är att man inte kan köra bil under tiden man tar det.
Jag slog till på concealern. Jag tror färgen blir bra på mig. :)

sura tanten

Ja, men nu börjar ju Apoteket riva i med både det ena och det andra. Nu för tiden finns både Voltaren, som du skrev, och bakteriedödande ögonsalva, inte illa!

Ha ha...men jag förstår vad du menar, fick smärtstillande i Spanien då jag lyckats få halsfluss, det kändes som mina fötter svävade en meter ovanför marken, helt sjukt!

hannahsthlm

Marie: Hmmm...ingen jag kan komma på såhär på rak arm...känns som jag bara måste få tag i den dära ;)!

Hanna. Tack=)! Han är min lilla prins;)!

Käthe: Hoppas du blir nöjd nu med foundationen/concealern=)! Kramis

Suratanten: Joo.. hi hi..de börjar ju "ta sig" lite..apoteket..men än är det rätt långt till utländs-nivå;)!
Den här hostmeicinen jag haft har verkligen varit effektiv..man bara slutar hosta..huxflux=)!
Sen pencillinet i Spanien..man blir ju frisk som en nötkärna på en dag..det man får här kan man ju äta och äta och inget händer..ja ja...men Sverige är bra på andra vis;)!

mollandollan

Hej! Jättesöt kille du har! Är den andre killen hans kusin eller är det syskon? Tycker inte du nämner honom så mycket nämligen. Smart att sälja smink men är det lättsålt tycker du? Många som kanske avstår av hygieniska skäl?

Cassie

Naw, vad söt Lilla-E är. Jag har faktiskt en likdan mössa som honom. Haha :)

Marie

Ring din vårdcentral eller husläkare. Säg att du haft Cocillana innan och att du behöver igen. Du har två små barn och hostar dej fördärvad på nätterna...., måste få sova. Den förklaringen brukar räcka!

Hannah

Åhh sötnöt.

Hannah

Åhh sötnöt.

hannahsthlm

mollandollan: Tack=)!
Båda mina killar är mina prinsar..of course;) Det andra är hans bror, inte hans kusin =)!
Hans bror är dock lite större och av naturliga skäl är Lilla E mkt mer hemma med mig än sin bror som spelar fotboll,tennis etc. och är lite mer "självgående"..han vill även inte meverka på bild lika ofta..det är det enda skälet =)!
Allt smink jag säljer är hygieniskt..dvs. jag skulle inte älja ngt som inte var det..Inte använda lipgloss,mascaror etc..såklart! jag är ju utbildad inom makeup! Jag tkr det är relativt lätt sålt! ha det bra!=)

cassie: åhh..de mössorna är söta;)!

Marie: Ja..jag får göra det...pröva kan man ju iaf?!;) Tack!

Elin

Så söt!

Kelly

Hejsan! bra blogg du har! :-)

undrar hur man fixar en "rosa bandet" på sin blogg, som du har...

:-)

steph

sööt!

hannahsthlm

hannah: hi hi.. tack=)!

Elin: =) !

kelly: Tack=)! mejla mig! så skickar jag kod o info=)!

Steph: =)!

mollandollan

Okej, då förstår jag, söta bägge två! Visste inte att du var utbildad men det förklarar att du shoppar mycket smink=) Då kanske du kan visa hur man lägger en snygg ögonmake i stil med Ashley Ohlsen?

Paulina

Vad söta rosa skor!

hannahsthlm

mollandollan: =) Kanske kommer ngn makeup som jag lagt på ngn annan...kan inte lova något;)!

Paulina:Ja de är dösöta=)!

Sara

Titta in mina auktioner, du kanske är intresserad? ;P

8ball

is very interesting site...

Proton

%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5Dphat+ass%5B%2Furl%5D%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5C%22%3Ebig+tit+round+ass%3C%2Fa%3E%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5C%22%3Ephat+ass%3C%2Fa%3E%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5Dbig+tit+round+ass%5B%2Furl%5D%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com+%7C+big+tit+round+ass%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com+%7C+phat+ass%0D%0AHello%2C+my+design+down.%0D%0A5

Smit

Your+guestbook+is+example+of+middle%2Dclass+guestbooks.+Congratulation%21+I%92ll+show+your+site+and+guestbook+to+my+friends.u

Jooni

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Hillari

Hello people! Nice site!&

Kim

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!a

Keno

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.

Prohor

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.u

Bush

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!e

Joon

Wonderful%2Band%2Binformative%2Bweb%2Bsite.I%2Bused%2Binformation%2Bfrom%2Bthat%2Bsite%2Bits%2Bgreat.

Amanda

I have your site for its useful and funny content and simple design.n

Katie

Nice site... Cool guestbook...o

Jersey

This is very interesting site...%

Elza

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingse

Bush

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.

Elizabeth

Thanks+so+very+much+for+taking+your+time+to+create+this+very+useful+and+informative+site.+I+have+learned+a+lot+from+your+site.+Thanks%21%21y

Katie

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!3

Positive Searcher

Marvellous! That's the site I was looking for!:) http://www.google.greatnow.com

Positive Searcher

Marvellous! That's the site I was looking for!:) http://www.google.greatnow.com

Aniketos

Interesting...