SJUKT

Jag har en g a l  e n  ful (nu har han blivit ful i mina ögon)stalker..det är verkligen scary...eller...nåja..jobbigt iallafall!
OM man inte har svarat i mobilen de senaste 30 gångerna någon ringt....då måste man ju vara riktigt
s t ö r d för att inte förstå budskapet....
Jag kan aldrig sova utan att ha signalen avstängd för varje morron har HAN ringt vid 2 -3 på natten..spelar ingen roll om det är vardag eller helg...
Är det n o r m a l t ?Än mindre om man inte setts på ett halvår....Neeej...Nu ringer det igen....
Alltså egentligen skulle jag ju kunna svara, jag är ingen fegis MEN jag ORKAR inte höra rösten...grrrr=(!!
Bara han inte står ute på gatan nu oxå...paranoid? Kanske ska släcka ner lite......

Å♣terkommer/Hannah

48 kommentarer
Anonym

Galen ful stalker? Tja, då matchar det ju i alla fall.

hannahsthlm

anonym: nej jag tycker inte han & jag matchar..vi är nog fula på lite olika vis ..om man säger så;)!

Cicci

Usch vad obehagligt!!! Hade inte du nån stalker förut också?? Eller är det samma??

Martina

Jag hade också en stalker efter mig.. jag fick byta telefonnr.. gör det du med! Det är ju riktigt obehagligt! jag hoppas inte han gör dig något illa psykiskt eller fysiskt!

Käthe

Usch, obehagligt. Kan du inte försöka säga till honom på skarpen och därefter anmäla honom om han fortsätter? Tycker det är synd om du ska behöva anpassa dig efter honom som att byta telefonnummer.

Anna K

Vad jobbigt! Jag tycker du skall skicka ett sms till honom eller svara och säga att du inte är intresserad av att ha kontakt med honom och om han inte slutar ringa så kommer du anmäla honom.

Ha en fortsatt trevlig helg

/Anna

hannahsthlm

Cicci: Det är samma galning...

Martina: Att byta nummer är så himla drastiskt..har gjort det en annan gång..man undrar ju bara HUR vissa är funtade..att man liksom inte förstår...dont get it..

Käthe: Visst är det trist om det ska behöva gå så långt så man behöver byta nummer...det är ju många andra som man vill ska ringa som har det;)..Klart jag kan säga till..men jag tycker han borde ge sig självmant!!jag är en sån som är bra på att "läsa" folk..jag menar som en normal människa....det är då INTE den här=(!Senast jag såg honom kollade jag bort..det om ngt borde väll vara en anledning för honom att inte ringa..plus att jag aldrig svarar..men neeej..=/

hannahsthlm

Anna K: ja..tänkte på det jag med..det kanske är bäst? Trevlig helg du med=)!

miggs

Men fy! Jag hade nog svarat och sagt vänligt men bestämt att han inte ska höra av sig mer. Fortsätter han så kan du ju bli arg, lägger han inte ner då, så gör som hon i inlägget ovan skrev... Hota med polisanmälan.
Sånt är ju bara obehagligt!

hannahsthlm

Miggs: Ja...något måste göras iallafall...Sjukt irriterande är det...lovar!

Sofie

fan va läskigt!

hannahsthlm

Sofie :Ja..det är lite scary emellanåt faktiskt...

Goddess

Usch!! Vet han om att du har barn? Man får ju visa hänsyn och inte rnga så sent oxå- då väcker han ju de små liven......kan vara en bra ursäkt att säga också?!!
Skulle nog också sms:a och säga vänligt men bestämt att du inte är intresserad....och att du har nog med 2 stycken killar (små, men det behöver du inte säga) redan som upptar hela din lediga tid :)

jennifer

Ofan..ham lät som en jobbig kille:(
fyfan.. jobbigt med sådana killar.. suck..men jag ser du e stark tjej!:D jag hatar jkillar som har ej respekt..:( kram

Cassie

Nej vad läskigt!

hannahsthlm

Goddess. JA! Han är inte riktigt frisk..har tänkt det samma..VEn ringer tex. kl 2 en Tisdag med någon som ska upp kl 6-7 med små barn? hel sjukt ju!!
Jag ska sms.a människan idag..nu är måttet rågat!!=(!

TREVLIG HELG!=)

jennifer: ja...han är hel jobbig...phuu=(
trevlig helg!

Cassie.:mmm...verkligen=(
Trevlig helg!

miss Carleon

han ska inte förpesta ditt liv, han som inte ens är önskvärd i ditt liv. Jag tycker att du ska ringa honom istället så att du verkligen får en chans att sätta punkt. Usch för människor som objudet inkräktar på andras liv!

hannahsthlm

miss carleon: Jaa..jag VET att jag borde ringa men..sms är lättare på nåt sätt...hmmm...!
Håller verkligen med om USCH för människor utan "radar" som inte fattar läget..bläää=(
Trevlig helg!

Christine

Gud vad jobbigt! Hoppas han snart fattar vinken =/

Linn

Usch! Jag har också haft en stalker efter mig. Mina föräldrar var nära att ringa polisen eftersom han ringde hem till mig när jag inte svarade på mobilen natt eller dag. Helt sjukt! Min lillasyster blev livrädd en dag när jag och hon var ensamma hemma och jag sprang och låste alla dörrar och fönster medans han stod utanför och sparkade och skrek att han ville in. Usch! Hoppas verkligen att din "stalker" slutar!

hannahsthlm

Christine: Ja..det har blivit bättre nu efter mitt sms iaf=)!

Linn: Stackare! Är allt Ok nu? En del är verkligen fööör galna!=/
Den här är väll mer en telefon stalker men jag har varit med om "dörrknackare " oxå..riktigt scary!=(
Kram på dig och ta hand om dej!

Karin

Huvva! sånt därnt är riktigt obehaligt, + att man själv börjar inbilla sig saker och blir riktigt paranoid till sist. hoppas han ger sig!!

Jennie

Jag tycker INTE du ska ringa eller smsa honom, då blir det ofta värre. Jag har varit med om samma sak, och fick rådet av polisen att inte höra av mig. För om man hör av sig blir de ännu mer engagerade. Fast du kanske kan få något larm om du är rädd att han ska ta sig in till dig eller nåt sånt sjukt. /Jennie

8ball

is very interesting site...

Bush

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Svetlana

Very cool design! Useful information. Go on!i

Katie

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.o

Helga

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.o

Jimpson

Cool%2Bguestbook%252C%2Binteresting%2Binformation...%2BKeep%2Bit%2BUP.%2Bexcellent%2Bsite%2Bi%2Breally%2Blike%2Byour%2Bstuff.e

Katie

I enjoy your site very much! THANK YOUn

Sveta

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...3

Katie

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.

Bush

Hello%2Badmin%252C%2Bnice%2Bsite%2B%2521%2BGood%2Bcontent%252C%2Beautiful%2Bdesign%252C%2Bthank%2B%2521m

Jersey

Hello+people%21+Nice+site%21+

Katie

Sentimental+and+nostalgic.+Great.y

Prohor

Fascinating site and well worth the visit. I will be backT

Elza

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.t

Svetlana

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(+

Jersey

Hello+admin%2C+nice+site+%21+Good+content%2C+eautiful+design%2C+thank+%217

Katie

Many interesting information on your site - keep up good workw

Jesus

Your site is very interesting and useful2

Kim

Excellent site, added to favorites!!h

Elizabeth

Cool%21..+Nice+work...

Sveta

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..

Hillari

Your work is marvelous!!l

Jones

This is very interesting site...e