SHOPPING 4 NET

...har jag aldrig shoppat från förr.
Men sedan jag upptäckte att de har en hel del  nödvändigheter såhär i förkylningstider, samt linser och tom. en en del smink/hudvård så slog jag till!
Shopping4net. hittar du genom att klicka på länken!

Har lagt in  en till  beställnig till eftersom jag upptäckte att bla Esberitox. var  billigt där....men i dagens paket  fanns:
52049-1599

TONIC COMFORT från Lancome
Bra ansiktsvatten som inte torkar ut och har härlig konsistens ! 209 kr
Passar BRA såhär på hösten/vintern om man har tendens till lite torr hy av kyla och vind!

SAMBUL ORIGINAL  135 kr (som stod med på min wish -list här om dagen=)
Sägs funka och bita på VIRUS som inte pencillin biter på....det ska jag se det ..jag rapporterar!;)

Ha en trevlig kväll! Nu ska jag ta en till Sambul....Ciao!♥

Snälla alla...jag FÖRSÖKER  svara  på alla mejl.. speciellt nu när det gäller ROSA BANDET...Jag kan inte alltid göra det på en gång..men...ni som vill ha kod och info kommer få det ikväll som mejlat idag..!=)
Är det någon jag har MISSAT som skickat mejl igår eller förrgår...släng iväg ett nytt..DÅ ber jag såå mkt om ursäkt om jag missat!=) Kramis
60 kommentarer
catya

intressant är de i tablettform?
Jag åker alltid på förkylningar nu på hösten

anina

Lancomes produkter är grymt bra, tycker jag =)

Krya på dej!

hannahsthlm

catya: yes! Jag tog Sambul tabletter..Det fanns fyra olika varianter o välja på..men jag tog original i tablett form..verkar prktiskt;)
Hoppas de funkar!=)

Anina: Ja..jag gillar Lancome oxå=)!
Hoppas du är frisk nu! Kram

melanie.

jag har mejlat dig, men inte fått något svar än :(

hannahsthlm

Melanie: Jag får många mejl, jag kommer mejla alla ikväll samtidigt! Du kommer ha koden idag! OK! =)

sura tanten

Åååh...det vill jag verkligen ha rapport på;)

hannahsthlm

sura tanten: hi hi..jag väntar på en aha -upplevelse här..den har inte infunnit sig än.;)
...jag känner mig inte super frisk..kanske imorrn?!=)
Jag looovar att berätta hur de funkar!

Danni

bra tips :)

Tezz0r

Hej, du är make-up artist, inte sant?
Jo, jag är också intresserad av att blir det och jag undrar hur du gick tillväga? Alltså, hur du fick din utbilding... och jobbar du som make-up rtist nu? :)

hannahsthlm

Melanie: =)

TessO: Jag utbildade mig på MARIART som då låg i The Body Shops lokaler på Östermalmstorg. Nu ligger den skolan på Bondegtn på Söder.
Jag har haft planer på att starta en egen salong men är mer inne på andra projekt som jag filar på nu..som jag inte vill skriva om;) Men det har med makeup att göra=)!
Gå en utbildning, det är ett måste om du vill jobba med makeup, men även kontakter är super viktigt..så en skola där man kan knyta kontakter är det ultimala...Vill du jobba i butik kan FACE eller MAKE UP STORE.s skolor kanske vara ngt för dig? Lycka till!

Marie

Bara så att du och alla andra vet: Pencillin biter inte på virus och har aldrig gjort. Det är det som är problemet med virus. Pencillin verkar på bakterier vilket är en helt annan sak än virus. I dagsläget finns inget som biter på virus, möjligen kan man uppleva dämpning av symptomen men faktunm är att kroppen själv brukar fixa det. Det är faktiskt att slänga pengar i sjön om man köper något som ska hjälpa mot virus. Stärk immunförsvaret och ät apelsiner eller drick färskpressad juice. Billigare, bättre och godare!

hannahsthlm

Marie: Ja..jag vet..jag har läst om virus som förökar sig hela tiden och som inte pencillin kan rå på...jag menar..alla virus är ju så...MEN detta medel ska stärka immunförsvaret precis som ex. SILICOL och ska verkligen ha effekt på ett snabbare tillfrisknande...så..jag ger det en chans =)! Tack för alla tips..men C-vitamin har verkligen inte hjälpt mig..eller vitlök...så..jag är desperat ;)! Kramis

Marie

Kunde inte låta bli att kolla på hemsidan OCH beskrivning av Sambul. Snälla söta alla som läser denna blogg... Köp inte! Ett extrakt som ska förhindra virus att föröka sig... Alla vi som har någon medicinsk utbildning skulle jubla över ett sådant preparat och det skulle ha varit omskrivet världen över! Det skulle ju innebära lösningen på bl.a AIDS och ett antal andra virussjukdomar.

Anna

Hej sötnos, såg dig på stan i fredags med barnvagnen :)

Marie

Hannah! Man kan inte stärka sitt immunförsvar genom tabletter hur desperat man än är! Trust me! Immunförsvaret stärks genom att det "lär sig känna igen" olika virus. Tyvärr är förkylningsvirus en uppsjö av olika virus men faktum är att ju äldre vi blir, ju mindre förkylda blir vi. Just för att vårt immunsystem lärt sig känna igen virus och tidigt bekämpa dem. Det är alltså bra att bli förkyld av och till även om jag inser att du tvivlar!

hannahsthlm

Marie: Jag tror dig absolut och håller med i ditt resonemang...Men faktum är att man kan ju stärka sitt imunörsvar genom vissa piller som esperitox, echinagard kapslar osv. Har man en immunbrist eller brist på vita blodkroppar så är det såklart det inte hjälper MEN om man är lite halvförkyld så ska ju tranbär exempelvis hjälpa att rensa kroppen och Sambal innehåller bla. tranbärextrakt...
Jag VET ju inte om det hjälper men det kanske ger lindring? Jag lovar att återkomma med info o hur JAG tkr tabletterna har funkat!
Esperitox hjälper åtminstone mig vid halsont..
Kroppen ska självklart fixa det själv, det är det bästa, men om man är en stressad småbarnsförälder har man aldrig tid att vänta (läs jag) på att det ska ske ;)
Men jag håller med om ditt resonemang! Tack för dina kommentarer!=)

Anna: åhh..gjorde du det ? Vart då? Vi var runt överallt jag och Lilla E..såå mkt folk...och inte mkt shoppat blev det ;)!

anna

nu har rosa bandet kommit upp på min blogg! :)

hannahsthlm

Anna: Toppen=)!

Mischa

hejhej :)
vill tacka för hjälpen med rosa bandet

Anna

utanför indiska vid hötorget :)

8ball

is very interesting site...

Sveta

Fascinating%2Bsite%2Band%2Bwell%2Bworth%2Bthe%2Bvisit.%2BI%2Bwill%2Bbe%2BbackA

Bush

I have your site for its useful and funny content and simple design.p

Katie

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!1

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Bill

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings

analbleaching

Hello, nice site

Nicole

videochatbox%2B%2B%255BURL%253D%2Bhttp%253A%252F%252Fhometown.aol.com%252Fvideochatbox.com%2B%255Dvideochatbox%255B%252FURL%255D%2B%2B%2B%253Ca%2Bhref%253D%2Bhttp%253A%252F%252Fhometown.aol.com%252Fvideochatbox.net%2B%253Evideochatbox%253C%252Fa%253E%2B%2B%2Bhttp%253A%252F%252Fhometown.aol.com%252Fvideochatbox.org%2Bvideochatbox%2B%250D%250Ahttp%253A%252F%252Fhometown.aol.com%252Fvideochatbox%250D%250A

Britney

Just serfed in. Great site, guys!o

Helga

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Helga

I\'l be back... :),

Bob

I\'l be back... :)g

Britney

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.l

Svetlana

i love this site.r

Bush

Very good site! I like it! Thanks!u

Britney

Great+site.+I+will+bookmark+for+my+sons+to+view+as+well%21%21%21%2B

Hillari

I+browse+and+saw+you+website+and+I+found+it+very+interesting.Thank+you+for+the+good+work%2C+greetingsg

Bill

Excellent site - do keep up the good work.%

Britney

I+enjoy+your+site+very+much%21+THANK+YOUm

Nicole

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?t

Marilyn

Fascinating site and well worth the visit. I will be backa

Elizabeth

Very good web site, great work and thank you for your service.e

Jennifer

Very+good+web+site%2C+great+work+and+thank+you+for+your+service.m

Smith

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.o

Jennifer

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..m

Jesus

Wonderful pages! Keep up the grat work.e

Jimpson

Thank you for your site. I have found here much useful information...

Britney

Looking for information and found it at this great site...%

Britney

Looking for information and found it at this great site...

Sveta

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..r

Joon

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.

Katie

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings

Jones

Very good web site, great work and thank you for your service.s

Keno

I+browse+and+saw+you+website+and+I+found+it+very+interesting.Thank+you+for+the+good+work%2C+greetings.

Kim

I enjoy your site very much! THANK YOUe

Jooni

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.a

Sveta

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.f

Urii

I\'m love this great website. Many thanks guyr

Britney

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?+