PETIT BATEAU

52049-1605
Linne 159 kr, polo 249 kr och t-shirt 169 kr

...har nu kommit in till SHOPAHOLIC och det är verkligen  sköna, prisvärda basplagg med kvalitet!

Vet inte om ni som jag  kanske använde Petit Bateau för många år sedan när ni gick i högstadiet eller gymnasiet?
 För mig står iallafall märket för nostalgi och jag har fortfarande kvar en t-shirt (säkert 10 år gammal) som jag använder då & då...Sååå...kvaliteten om man tvättar plaggen rätt är superb!=)

Min syster har kommit hem från USA  på liten  visit...Hon stannar i STHLM en vecka ungefär.
Jag har bla. fått en liten Juicy väska ...ska visa er imorrn..den är mycket liten..men mycket söööt=)!


Kram & Go natt/Hannah♥

40 kommentarer
Cicci

Vad kul! Jättebra priser också! Hoppas du får det trevligt med din syster :)!

MakeUpYourMind

Synd att linnet ser så himla kort ut. Hatar för korta linnen.

hannahsthlm

cicci: Ja priserna är toppen=)! Alltid roligt att träffa sina syskon när de bor utomlands ;)!

Make Up Your Mind: Ja..me too..men man kan ju beställa en stl större =)!

Malin

Me goes avundsjuk! Juicy-väska!

Angel

Jag har en väldigtl iten puma väska men dom är ju söta tihi

anina

Vad kul med besök, det ska bli intressant att se väskan =)

Johanna

Vad kul att din syster kommit!!
Och en liten Juicy väska, den får du visa =)
Ha en trevlig torsdag!

sura tanten

Ååååh...ännu mer bra baskläder, jag blir galen;) he he. Ska bli spännande att få se din söta lilla väska:)

Ella

Skrattar... jag hade också en. Får mig att tänka låååångt tillbaka. Tyvärr är min borta.

Frida

ÅåååH! Fusk!

Richoo

Du kanske har rätt i de :) Jag håller med om det du säger, men jag tycker nog ändå att vackra passar med, hehe..

therese

helt klart billiga, är dock lite tråkiga tycker jag...men så till helt vanliga basplagg (under"kläder") är de kanske värda det då.

8ball

is very interesting site...

Sveta

You+have+built+a+good+websitea

Vasilii

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luck

Marilyn

You have built a good websiteK

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Meteor

Looking+for+information+and+found+it+at+this+great+site...o

Bill

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Lucka

Bush

Oh o ho! very nice site!

Svetlana

Found%2Byour%2Bsite%2Bin%2Bgoogle%252C%2Band%2Bit%2Bhas%2Ba%2Blot%2Bof%2Busefull%2Binformation.%2BThanx.

Smith

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!e

Keno

Hello people! Nice site!e

Park

This is very interesting site....

Prohor

I enjoy your site very much! THANK YOUu

Marilyn

It\'s a great and valuable site!p

Jesus

I you all love!o

Jimpson

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.l

Vasilii

This+site+is+really+superb%21%21%21+Thank+you+for+you+work%21+Good+Lucko

Hillari

Very+cool+design%21+Useful+information.+Go+on%21a

Katie

I+enjoyed+your+page.+Keep+up+the+good+work%21+Feel+free+to+visit+my+page.+It%5C%27s+cool+too.e

Katie

Just serfed in. Great site, guys!t

Hillari

Thank you for your site. I have found here much useful information...i

Joon

Hi! Definitely nice and neat site you got there.

Britney

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingse

Jennifer

It\'s a great and valuable site!r

Park

Your work is marvelous!!

Vasilii

Hi+friends%21+Sorry+for+it%2C+but+I+very+need+money%21+%3A%28e