NELLY

Idag kom det en hel drös..nåja...en hel del från Nelly som jag beställt vid lite olika tillfällen...
Här i collaget ser ni  några  av sakerna:
52049-1549
Lite bilder lånade från nelly.se..har ej hunnit fota allt=)

Calvin Klein Linne     170 kr
 Calvin Klein Boxer    98 kr
 American Apparel klänning   329 kr
 American Apparel Spandex Leggings   238 kr
 American Apparel farfarströja    259 kr

Den här klänningen från  Triple Five Soul  i  svart  för 125 kr (rean)har även hamnat i min ägo...Ser inte så snygg ut på bilden, men den svarta (är nu slut på Nelly) till svarta leggings var verkligen  ursnygg!=)


CK  Linnet och CK  Boxerna  säljer jag nu HÄR, linnet var lite stort (Passar en medium)och därför säljer jag boxer trosorna oxå eftersom jag tänkt ha det som ett set...

Leggingsen  (tog stl M) och Klänningen (tog stl XS)
passade helt perfekt...är verkligen sååå nöjd=)!

FARFARSTRÖJORNA är GIGANTISKA och jag måste absolut byta den jag tog i MEDIUM....Lilla E sa när jag prövade "åhh..vilken fin stor klänning"...hmmm...det var den kanske inte riktigt tänkt som ;)!
Hade mer tänkt den som en casual tröja till jeans.....


Hoppas ni har en bra kväll..Visst var det för hjärtskärande att de tog BABY lily från Gabrielle o Carlos i DH...Hope they get her back...=)

Ciao!/Hannah♥
33 kommentarer
Vanja

Fina saker :-)

Kolla i min blogg och gör utmaningen - härlig egoboost i höstmörkret!!

hannahsthlm

Vanja: Tack=) ska kika in!Jag gör utmaningen om jag har lite tid över!=) Ha det gott!

Cicci

Jag började nästan gråta när de tog barnet!!!

hannahsthlm

Cicci: mmmm..me too=(

Käthe

Hur var klänningens stl jämfört med linnet (AA)? Jag tyckte linnet i M satt för tajt på mig och L satt mer slappt och skönt.

hannahsthlm

Käthe: jag beställde klänningar i L och M för läänge sen (ca 3-4 v) och de var såå stora tkt jag så nu slog jag till på en XS...Lagom längd och passform..Om du ska ta en klänning så kör på XS eller Small.
Om du menar Beather Tank linnena så är de super små i stl..jag skulle lätt kunna ha L på dem=)U-neck linnena är mer normala i storleken tkr jag..
Kramis

sura tanten

Oooh...shit! Jag som tagit medium på Boy Beater Tank, kommer nog sitta som ett korvaskinn om L passar dig. Meeeen vad länge man får vänta på deras leveranser, börjar tröttna på dem...har väntat i över tre veckor. Tycker inte de ska ta upp fler beställningar än vad de klarar av. Aja...nu fick jag ur mig det. Ha det bra idag!

Katarina

Hej,
Snälla hjälp mig är du gullig. Jag behöver en ny ansiktstvätt. Kravet är att den ska vara för blandhy, löddra och ta bort smink ordentligt (vill inte behöva använda eyemakeup-remover helst). Jag har haft Biotherms gröna tub och den är helt ok, men jag vill prova nytt hela tiden...
Tacksam för svar.
:-)

delinda

fina grejer:)
Ja usch började nästan oxå gråta när de tog bebisen...sorgligt!längtar tills nästa tidsdag....

fashionista

AA klänningen är underbar! älskar den! är leggingsen tjocka och fina?

hannahsthlm

suratanten: De är rätt korta de där beater tank faktiskt..men du kan ju alltid byta om det känns fel...OM jag beställer fler beater kommer jag ta L iallafall...på U-neck tycker jag M är perfekt.
Det är verkligen OLIKA på olika plagg i AA serien vilken stl som passar..eftersom klänningen pasade i XS på mig...men men;)
Ja..ibland får man vänta länge, ibland inte..det varierar verkligen det dära..Jag fick ALLT jag beställt samma dag och det har jag beställt med ca 2 veckor emmellan..såå..Hoppas dina saker kommer snart =)!

Katarina: om du vill ha en bra löddrande rengöring som är mild och tar bort eye makeup så rek. en ROSA rengöring från LANCOME. Kommer ej ihåg vad den heter men den är rosa iallafall och en tub..kolla på Lancomes rengöring..den är super=)!

Delinda: Tack=)! Ja...hoppas de får den tillbaka..lilla baby Lily!

Fashionista: Visst är den..vill ha flera stycken nu..så mysig=)! Leggingsen är lagom tjocka och underbart snygga till klänningen!=)
Var det du som undrade om AA priser i USA? Jag har mejlat och sms:at med Becca (min syster) och hon kommer hit till STHLM nästa vecka och hälsar på=) så då lovar jag att pumpa henne på info ang. AA =)

Katarina

Tack Hanna, vad gullig du är som svarar så snabbt. Jag har testat flera rengörings-mjölk-sorter från Lancome som inte har löddrat. De har varit alldeles för mesiga i mitt tycke och inte "gjort jobbet". Är denna annorlunda alltså? Kanske kan jag be att få ett prov i butik... hmm. Detta ska jag definitivt fundera på!
:-)

Johanna

A.A klänningen har jag också beställt i svart. Väntar på den =)

fashionista

Ja, det var jag! åker dit om två veckor så jag hade varit jätteglad för info!! tack tack tack tack :)

hannahsthlm

Katarina: la in en bild i inlägget ovan så ser du vilken jag menar..den är grym;)!

Johanna: Super nöjd är jag, hoppas du oxå blir det =)!

fashionista: Jag ska göra allt jag kan;)!

Ella

Måste bara få säga att jag älskar din blogg! Underhållande & intressant :) Men jag måste bara få fråga, hur tusan har du råd med all shopping? Från make up till kläder?!

Karin

"Lille-E"s kommentar var verkligen söt:)
Barn kan säga sådanna kluriga grejer
om saker, men dom är i alla fall ärliga ;)
Kramar till dig!

8ball

is very interesting site...

Elizabeth

It\'s a great and valuable site!a

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Hillari

Very good site! I like it! Thanks!o

Smith

Nice site... Cool guestbook...t

Amanda

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Amanda

I\'m love this great website. Many thanks guyt

Svetlana

I like it and the background and colors make it easy to read

Anna

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.e

Bush

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.

Sveta

I enjoy your site very much! THANK YOU

Jersey

Hi%2C+all.+Nice+site...I+really+like+your+site+%21+Good+job+man.i

Joon

Thank+for+making+this+valuable+information+available+to+the+public.n

Prohor

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.r

Park

Sentimental and nostalgic. Great.2