Look alike?=)

http://www.datestar.se/star.php?id=517814

Här är Söta W:s look alike: http://www.datestar.se/star.php?id=517977
Vi eller han  designade den så grabbig  han/vi kunde ;)!

Jag har mitt grå AA linne
Min svarta  korta  nya Yaya kjol i ull
Mina svarta AA leggings
Min svarta Miss Selfridge kappa
Mina svarta ankelboots (det närmsta ankelboots som kunde tillgås på sidan)
och en Gloria såklart...den bästa accessoar man kan ha ;)!

Du vet väll att du kan skapa en egen Datestar? Själva tävlingen  på Date:s sida kan man inte deltaga i längre men det går fortfarande bra att ska sin egen DATESTAR!
Moa har en tävling som pågår tom. den 26 Oktober, så kika in till henne,gör din egen personliga datestar och...jaaa...have fun=)
Din star ska vara så lik dig som det går!

Vad tyckte ni om min då....lite lite micro  lik... maybe..?=) Det är länken längst upp btw som går to my star!

/Hanna

Uppdatering:
Här är likte look a like jämförelser=)
KLICKA PÅ BILDERNA FÖR STÖRRE!
Här har vi inte direkt samma klädsel..but i think  u got the point;)!

Me=   My Star:

Söta W= Sota W:s Star=

Neeej...Måndag morron är inget jag kan på rak arm påstå att jag  ser fram emot sååå...Go natt allihopa!;)
27 kommentarer
Maria

Jag har gjort en också;

http://www.datestar.se/star.php?id=517844

hannahsthlm

Maria: Kul..måste kika på din genast då;)!

Kerstin

Åh, vad fin du blev :)

Johanna

Mycket fint! Gjorde en nyss också =). Kika in ;).

sura tanten

Ha ha...jag kanske också ska ta och göra en:)

Mira

http://www.datestar.se/star.php?id=517979

Det är jag det!! ; )

Kram.

Ivana

Va sött! Nu måste jag också göra en sådan :)

Svar från hannahsthlm

Kerstin: hi hi..tack;)!


Johanna:Åhh.. Din blev ju oxå söööt=)!

Sura tanten. Ja..det går på en minut;)!

Mira: åhh..måste bara kolla;)!

Ivana: =)

Helena

http://www.datestar.se/star.php?id=518112

Det där är jag!

Käthe

Jag kanske ska testa då... :)

Svar från hannahsthlm

Helena :=)

Käthe: Do that=)!

Sandra

Vad roligt! Jag ser en likhet :-)

hannahsthlm

Sandra: Hi hi..pröva du oxå=)!

Malin

Vad snygga dom blev =)

Therés

http://www.datestar.se/star.php?id=518282

Var ju tvungen att testa! Viss likhet ser jag nog ändå ;).

hannahsthlm

Malin: merci;)!

Theres: Måste kolla in på din oxå=)!

Cicci

Vilka fina :)!

hannahsthlm

Cicci: Tack;)!

irmeli

lite som klippdockor fast mindre pilligt:)

Danne

AA-linne? Är det ett linne med "Spola Kröken" tryck?

8ball

is very interesting site...

Vasilii

I\'m love this great website. Many thanks guyc

Nicole

You+have+an+outstanding+good+and+well+structured+site.+I+enjoyed+browsing+through+it.%2B

Sveta

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.=

Elizabeth

Thanks+so+very+much+for+taking+your+time+to+create+this+very+useful+and+informative+site.+I+have+learned+a+lot+from+your+site.+Thanks%21%21v

Sveta

Many interesting information on your site - keep up good worko

Sveta

Oh o ho! very nice site!s