KEEPERS och DAGENS

52049-1586

Ursäkta mezzy hall där bilden är tagen..Vi har både gammal dator som ska slängas ståendes där samt att vi haft gigantiska trehjulingsvagnen inne flera nätter i rad pga. att vi förra veckan hittade en uteliggare som tagit sig in i trapphuset...så där vågar man inte förvara ngt längre ;)! Allt råkade komma med på bilden såg jag..;)
(Ja..inte uteliggaren då men..;)
Men visst är PARIS TAPETEN coosey..ni kanske inte ser så mkt..men den är  faktiskt riktigt cool!=)

Nååååå....inte mycket tid över idag!
 Mår mycket bättre dock,spansk hostmedicin is the thing;) 
Tack för alla söta kommentarer=)!

Idag har vi varit på bio med några kompisar, vi såg  På andra sidan häcken  ...riktigt cute och funny film, iallafall om mna har något barn att ta med sig=)!

Dagens Outfit består av  Grå kofta  som blev en keeper   från gårdagens  h&m uthämtning
  Svart U-neck linne  by American Apparel   .
Svarta &denim jeans Sqin  (även de keeper från gårdagen)

KILLARNA INVIGDE SINA DUNJACKOR FRÅN förra
H&M beställningen...how cute wsnt that?=)

Slängde även in en bild på DAGENS MAKE där jag bla. använt  DANDELION  rouget från BENEFIT för er som undrat hur det ser ut=)!

Svarar på mejl och kommentarer i den mån jag hinner ikväll..annars finns det ju  en dag imorrn oxå;)!

Ha en underbar Söndagkväll/Hannah♥
37 kommentarer
stina

Hur tyckte du att Sqin var i storlekarna? Man ser inte så mycket av dem på bilden eftersom man inte kan förstora =(

Men dom är säkert superfina =)

hannahsthlm

Stina: Sqin är lite skumma..Jag fick hem ett par i blått i 26 i förra beställningen som jag sedan sålde på Tradera för att de var super tighta, dessa svarta är i 27 och lite för stora...dvs. hur stretchiga som helst till skillnad från de blå som ej var det..såå..ja..det verkar variera ;)!

Karin

Nu har jag fått upp rosa bandet på min blogg :)
Gick hur lätt som helst och fungerade redan första gången så nu sitter det i högra hörnet :)
tack för koden! kram

Cicci

Sminkningen ser jättefin ut :)! Gillar tapeten, kan man inte få se en närmare bild någon gång!

Malin

Allt var jättefint :D Och vill också se den bon, får väl hitta något/några barn att ta med som lämpligt kamoflauge!

hannahsthlm

Karin: Va bra! Tack för att du ville vara med!=) Kram!

Cicci: Tack=)! Klart du kan få se tapeten i lite mer "focus"..det fixar jag snart =)! Inte i dag dock..är helt slut efter dagens bravader ;) Kramis!

hannahsthlm

Malin: Tack=)! hi hi..jaa..ett barn är alltid bra som kamuflage när man vill se tecknat ;)!

Jenny

Hej!
Har startat ett litet projekt för att samla in pengar till bröstcancerforskningen, skicka gärna vidare denna länk :)
http://vofflan.blogg.se/151006220715_spana_in_detta_std_kampen_mot_br.html

kerstin

Den grå koftan är verkligen en keeper ... bra jobbat.

Malla

Vad söta killarna såg ut! :)

Jenny

Den filmen vill jag gärna se älskar animerande filmer igår kväll tar det ice age och som jag skrattade. Ha en skön dag kram

Lotta

Såg filmen med min dotter förra veckan och tyckte den var jätterolig! Vad fin du är i håret med luggen nere! Mvh Lotta

sura tanten

Guuu...vilken snygg paristapet, jag tror jag är kär;) Vad har du hittat den?

Johanna

Vad fiint!
Och dunjackorna ser ut att vara sköna =)
Den filmen är jätte kul, sett den med.. :)
Ha en skön måndag då istället, kramis.

Amanda

Riktigt fin outfit! Är också ett fan av de där H&M-jeansen! =)

therese

Åh så super gulligt när syskon matchar varandra tycker jag!

Sandra

Jag köpte oxå en grå kofta på HM, men jag tog den som var omlott från Divided. Funderar på att beställa svarta sqinjeansen, men vet inte vilken storlek.... 27 känns så litet, jag har fortfarande stl 31 i tankarna hahaha! Var det stretch i byxorna?
Jättefin bild på söta killarna :)
Kram

hannahsthlm

jenny: Vilket bra initiativ=)!

kerstin: ja, den duger;)!

Malla: tack=)!

Jenny: Åhh.. rek.denna, bättre än ice age tkr jag, men den är underbar den med=)! Kram!

Lotta. Kul=) Tack...luggen ser lite skum ut på just den där bilden men..ja..det är kul att variera sig;)!

Sura tanten: ha ha..jag var bara TVUNGEN att HA den..jag har ju bott i paris och allt..såå..Har köpt den på KUNGSHOLMSTORG i den där unerbara tapet och måleri butiken..vad heter den nu igen..Björklund & Wingquist? Ska kolla upp det..var nästan 2 år sen jag var där nu..man glömmer fortvar stammis där förr.. typ..ha ha;)!
De har ALLT i tapet väg!

Johanna: Tack vännen=)!
åhh..så du har oxå sett den..fun;)!
Hoppas du haft en bra dag!=)

Amanda: Tack!=) De är riktigt sköna de där sqin!=)

Therese: hi hi..DET tycker jag med ;)!

sandra: Ja..det är rejält med stretch i de här svarta...det vill jag lova..skulle kunna gå ner i spagat i dem..jaa..nästan;)
fick dock hem ett par sqin i 26 härom veckan som var vrååål tighta...såå..det kanske varierar ? lycka till!!=

8ball

is very interesting site...

Meteor

Great Site - really useful information!i

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Jooni

Just+serfed+in.+Great+site%2C+guys%21e

Urii

Your work is marvelous!!+

Vasilii

Just serfed in. Great site, guys!

Smith

Lucky+to+find+you%2C+keep+on+the+good+workk+guys%21+Best+of+luck.d

Urii

I have your site for its useful and funny content and simple design.

Park

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.

Jersey

Your site is very interesting and usefulu

Joon

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings

Sveta

Very+good+web+site%2C+great+work+and+thank+you+for+your+service.%21

Park

I consider that beside Your site there is future!s

Sveta

Oh o ho! very nice site!e

Bob

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)t

Britney

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...s

silvio

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings