I brist på annat...

....så försöker jag ligga steget före.....jag som alltid  är ute in the last minute     när jag ska ut;)
Imorron kväll är det party  och jag håller nu   på att måla naglarna med mitt nya  svarta Essie lack .

Lättare sagt än gjort att få  bra  vill jag lova....så.....jag är glad att jag har ca 20 timmar till att få det snyggt=)!


Kan beställas från Blush för intresserade!

Samtidigt sitter jag med mina NYA Sass & Bide som jag håller på att " gå in"....har suttit med dem på hela kvällen nu för att de ska vara lagom imorrn! Först kunde jag inte knäppa dem men nu går det fin fint...Längtar dock efter mysbyxor nu....men ...jag har ju svart nagellack på händerna så jag väntar..lite till=)!

Ska visa bilder både på lacket och jeansen imorrn!=)

/Hannah
34 kommentarer
yenny

haha jag brukar också köra med det där att töjja ut byxor för att dom ska sitta helt "rätt" på mig sen när det väl gäller ;) girls säger jag bara... ;) vilka problems!

hannahsthlm

yenny: Tänkte väl att jag inte var ensam om metoden;)!

sura tanten

He he...jeansen kommer sitta perfekt imorgon:) Ballt med svart nagellack.

carina

TACK Hannah Har letat över hela Uppsala efter svart nagellack åt dottern
NU blir hon glad

cizzi

åh, ska bli kul att se naglarna. funderar på att köpa ett svart. funderar på mavalas svarta. =)

hannahsthlm

sura tanten: Ja...känns lite annorlunda med de svarta naglarna men..jaaa...rätt coolt;)!
Jeansen hoppas jag sitter som en smäck tonite=)!

Carina: åhh..var så lite så;)!

Cizzi: Ja..hittade inte det (mavala) på Åhlens i veckan så därför beställde jag detta från Essie.
lägger in en bild på naglarna later om jag hinner=)!

8ball

is very interesting site...

Park

Greetings!..g

Bob

Cool!.. Nice work...a

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Katie

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.o

Marilyn

Excellent+web+site+I+will+be+visiting+often

Elza

i%2Blove%2Bthis%2Bsite.l

Jimpson

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!l

Bob

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!2

Bill

I you all love!

Anna

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Joon

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timee

Meteor

I+you+all+love%21o

Jesus

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.n

Elza

You have built a good website%

Park

Hello people! Nice site!+

Keno

I+you+all+love%21r

Anna

Your work is marvelous!!

Meteor

This%2Bis%2Bvery%2Binteresting%2Bsite...s

Elizabeth

Excellent site, added to favorites!!n

Sveta

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.y

Prohor

Very+good+web+site%2C+great+work+and+thank+you+for+your+service.k

Prohor

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!h

Nicole

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.i

i70eq7ejjb

m4hd7uhbmjevw9 qlbuop9xf9affet elw510lv5na4y

hpr8l0ywn9

m6owfyo8v8n5a8xf1 ov88of5wi1uxzrlk tl5k7n925nkdx

8e5xf4th13

1c61nuhwh1vy9pn0 uew36oq3piw07f 7xl80x9f7iu