GUESS

52049-1646

...har faktiskt en del snygga preppy väskor i lite lagom prisklass.

Kul att Bubbleroom tar in en del  från märket och för allt i världen missa  nu inte rabatten på 20% nu månaden ut  på Bubblerummet...Bara uppge koden :STUREPLAN.
Ja..om du ändå planerat att beställa något menar jag =)!

Väskorna i collaget kostar  1349 kr, 1169 kr och den stora som JAG vill ha kostar  1439 kr.
(medlemspriser..men det tar ca 1 sek. att bli medlem sååå....;)

Beställde dock ingen väska utan denna gång en grymt snygg rockig t-shirt från Amplified.   .
Tror dock jag knep den sista för jag hittar inte den på sidan längre..visar när den kommer!=)
Finns inget snyggare till grå eller svarta jeans och ankelboots än en tight Ampilfied t-shirt enligt mig...om man vill vara lite vardags soft men ändå aningen  preppy ;)!

Ikväll har vi ätit middag med mina  systrar, min far ,  en lillebror osv. och lyssnat på liten konsert...kom hem sent och ska nu sooooova..jaa..inte riiiktigt än..men....snart ;)!

/Hannah♥
40 kommentarer
Käthe

Jag gillar också den du vill ha! :)

marina

My lovely Guess clothes

delinda

Åh vilka fina! *vill ha*

sura tanten

Åååh...måste kolla in Bubbleroom, va hundra år sedan jag beställde därifrån;) Snyggt med Amplified t-shirt;)

hannahsthlm

Käthe: Visst är den snygg=)!

Marina: =)

Delinda: =)

Sura tanten: Ja...jag älskar Amplified..men nu verkar det som om tjej t-shirtsen är slut...tror jag knep den sista..men de kanske får in fler snart ?=)

Sandra

Guess har grymt snygga väskor. Svårt att slita blicken från dem. Den överst tycker jag var snygg.

Mira

Och jag älskar Guess-väskor!!!
Kram.

hannahsthlm

Sandra: Yes=)

Mira: =) Kramis!

Johanna

Guess väskor är så snygg!!

hannahsthlm

Johanna: Ja=)!!

Estelle

Den gråa väskan var jättefin!

hannahsthlm

Estelle: =)!

8ball

is very interesting site...

Svetlana

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too./

Bill

You%2Bhave%2Bbuilt%2Ba%2Bgood%2Bwebsitep

Vasilii

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.

Jennifer

Your work is marvelous!!

Kim

You+have+built+a+good+website6

Jooni

Thanks+for+your+project.+I+like+this+site.+KEEP+IT+UP..c

Joon

Sentimental and nostalgic. Great.B

Kim

I you all love!o

Smit

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.e

Anna

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingsC

Smith

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.+

Meteor

Hello+admin%2C+nice+site+%21+Good+content%2C+eautiful+design%2C+thank+%21w

Bill

Thank you for your site. I have found here much useful information...

Kim

Many interesting information on your site - keep up good worke

Jones

i+love+this+site.

Jersey

Very+cool+design%21+Useful+information.+Go+on%21t

Helga

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.i

Britney

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!i

Prohor

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.8

Keno

Sentimental and nostalgic. Great.%

Jersey

http%3A%2F%2Famoxil%2D500mg.micrositehosting.info%2F+%2D+amoxil%2D500mg%0D%0A%3Ca+href%3D%5C%27http%3A%2F%2Famoxil%2D500mg.micrositehosting.info%5C%27%3Eamoxil%2D500mg%3C%2Fa%3E%0D%0Am

Smith

I consider that beside Your site there is future!o

Smit

Looking for information and found it at this great site...e

Jones

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.I

johanna

hejsan , jag bor i göteborg och undrar vart man kan köpa guess väskor ? eller på internet på svenska.. mvh

Fia

Fina guessväskor och annat kul finns också på www.tidlust.se

Micke

Jag gillar inte Guess