FOUNDATION SPECIAL del TRE

52049-1493

Här är mina foundations som jag tycker är de BÄSTA på marknaden!

1. PERFECT Stickfoundation (fast i burk=) från FACE STOCKHOLM
2. DIOR Pure Light
3.SMASHBOX Studio Sameless liquid Foundation
4.MAC Select Spf 15
5. SMASHBOX stickfoundation
6. i.d  bare Minerals Foundation

(bilden ser anigen scary ut men lugn..det är bara blixten=)

VISA GÄRNA ERA FAVORIT-FOUNDATIONS!

52049-1492

Dessa foundations från i.d och smashbox har jag FEL NYANS på för MIN HY....
Jag har super ljus hy.... Behöver Du en ny BRA foundation så kika in HÄR.....

Ciao!♥
65 kommentarer
Sparkle

Vilka bra tips. Är de rangordnade efter dina personliga favoriter eller är det bara en lista som är osorterad? Vilken av dem skulle du rekommendera om man har jätteljus problemhy?

hannahsthlm

Jag skulle rek. den från MAC, nej de är inte rangordnade;)!

modeamatören

Jag älskar min I.D!

hannahsthlm

modeamatören: =)

Ally

Tack för tipsen! Jag HATAR att leta foundations, blir alltid lika förvirrad och gör felköp...men nu har jag några att kolla upp alltså :)

Sessan

men pliiiiiiiiiiiis, lite concealertips då, för oss som behövet det också? ;-)

Svar till alla från hannahsthlm

Ally: =)

sessan: Åhh..jag svarade på din (tror det var din=) kommentar om concealer i andra foundation inlägget..check it out=)!

Gloom

TJEJER!!! Hjälp mig... MAN-BAG or not?!!!

mikaela

hej bor i en småstad men ska till sthlm i helgen. gå på konsert och shoppa. vilka affärer tycker du är bäst när dt gäller smink?

Cicci

ID är nog min favorit hittills också. Men jag tycker nog inte att den är 100%, men det är kanske jag som är för dålig på att applicera.. Jättekul med foundationsspecialarna! Fortsätta sen gärna med andra sminkprodukter också, du är så duktig :)!!

Gloom: Jaa, man-bag är grymt :)!

sura tanten

Ååååh...tre av mina favoriter är med, Mac:s, i.d och dior pure light:) Vad kul! Ska kolla in dina auktioner;) ...är ju lite sugen på Smashbox också, gillar alla deras andra produkter:)

sura tanten

Men Mac är absoluta favoriten bland flytande foundation, bäst!

Sofaja

foundations från make up store ! De har även jätte ljusa nyanser :)

Becccan

Tänkte bara hoppa in och fråga vad du tyckte om BENEFIT Dandelion Puder som du beställde? :)

Li

Heter den inte Seamless istället för Sameless från Smashbox?

maria

Kul med en foundationspecial!!!
Har ni tips på foundation till en som har vääldigt torr och ljus hy?

Svar till alla från hannahsthlm

Gloom: Försökte kolla in men det gick inte..kikar senare...men MAN_BAG låter smart det ;)!


Mikaela: C/o Stockholm på Götgatan (T-bana Slussen) får du bara inte missa. de har gjort om nu och har förutom smink roliga kläder och accessoarer.
Sen NK (såklart) och så FACE i Sturegallerian (dit du ju ändå måste och kolla in bla. Dry Lake som säljer super snygga kläder).
Även Åhlens City har massa intressanta smink sakere på entreplan=)!

Cicci: Kul att du uppskattar foundation specialen..kan absolut fortsätta med puder, mascara etc. sedan=)!

Liz

Det vore jättebra om du skulle kunna skriva ut ungefär vad de olika foundations kostade, och VARFÖR du tycker dessa är bra. Ger de olika resultat? Vilken är ALLRA bäst? Vilka passa för olika hudtyper?

Hihi. Det är jättebra med en foundationspecial. Men alla är inte lika insatta som du. Och jag är nyfiken i en stut :)

Ha det bäst!

från hannahsthlm

Suratanten: Ellerhur! Mac har såå mkt braa jokks...foundationen är inget undantag;)!

Sofaja: OK=)!

Beccan: förlåt..har jag inte skrivit om det? kommer soon=)!

Li: åhh..jag kanske stavade fel?

Maria: pröva ngn från MAC eller annars Dior pure Light i nyansen 100..super bra och ljus=)!

Liz: Kommer=)! Lovar! kramis

MissTina

Ja snälla Hanna kör fler såna här, Så himla bra med tips. Vill köpa ett bra löst puder - nåt tips?

Helena

Hej!

Vilken underbar sida jag hittat. Bor i en håla i Norge där de är efter med allt så jag är fast i nätshopping för att få nåt nytt kul. Ville pröva foundation från smashbox men vet inte vilken typ. Är ute efter en som inte är så täckande, bara jämnar lite och gärna så klart om den kan dölja rynkor o blå ringar under ögon. Tror du jag ska satsa på en photo finish colour correcting Blend eller bara en "vanlig" studio seamless eller cooling tint? Och om jag prövar colour correcting, ska man ha primer under o foundation över, eller bara den ensam?

Vore super om du hade tid o svara på detta.

Hälsningar Helena

Helena

Anna

jag har jattestora problem med min finnar. alltid ar det minst 5 till 10 mellanstora finnar overallt och massor med sma kvisslor. jag ar inte sa haj pa omradet men jag anvander ansiktsvatten och fuktighetskram fran make up store. jag gillar ansiktsvatten men fuktkramen verkar inte ge sa mycket fukt... jaghar alltid en ny finne pa morgonen med det gula i. du vet. jag ar i usa just nu, har du tips pa nagot bra marke man kan fa tag pa har men som inte finns i sverige? kram anna

Sessan

TACK för svar om concealer ska kika på dem :-)

cizzi

jag har fastnat för sense från biotherm.

Rebecka

i.d., alla kategorier! :)

hannahsthlm

Sessan : Ja gör det..de är super=)!

Cizzi: OK..det är så kul när man hittar "rätt"=)

Rebecka: =)

Rouaa

vart köper man I.D?

8ball

is very interesting site...

Prohor

Many interesting information on your site - keep up good work

Urii

Your site is very interesting and useful%

Helga

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!i

Kim

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)r

Joon

Cool!.. Nice work...

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Kim

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !y

Britney

i love this site.l

Joon

i love this site.D

Bill

i love this site.

Bush

You have built a good websited

Jimpson

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..t

Jesus

Great+Site+%2D+really+useful+information%21g

Amanda

I\'l be back... :)h

Anna

I\'m love this great website. Many thanks guy+

Vasilii

Hi! Definitely nice and neat site you got there.2

Urii

I+browse+and+saw+you+website+and+I+found+it+very+interesting.Thank+you+for+the+good+work%2C+greetings

Smith

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.

Nicole

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...

Sveta

Thanks%2Bfor%2Byour%2Bproject.%2BI%2Blike%2Bthis%2Bsite.%2BKEEP%2BIT%2BUP..s

Jimpson

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!c

Nicole

Hello people! Nice site!b

Kim

Hi+friends%21+Sorry+for+it%2C+but+I+very+need+money%21+%3A%28u

Joon

I+have+been+looking+for+sites+like+this+for+a+long+time.+Thank+you%21e

Vasilii

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.

Anna

Your site is very interesting and usefult

Marilyn

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!o

Britney

I you all love!2

Park

I like it and the background and colors make it easy to readt

Bill

I you all love!i

Joon

Cool!.. Nice work...d

Marilyn

Your site is very interesting and usefuly

Elza

I\'l be back... :)o

Sveta

Excellent%2Bsite%2B%252D%2Bdo%2Bkeep%2Bup%2Bthe%2Bgood%2Bwork.s

Svetlana

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.d

elin

hej! jag undrar om du har något tipps på en RIKTIGT ljus foundation!. Jag har verkligen VIT hy och varje gång jag köper en foundation så ser de gult ut, även om jag köper det ljustaste. snälla har du något tips på en jätte ljus foundation så blir jag jätte glad. har verkligen snövit hy asså.