BYE BYE

Har haft avskedsmiddag för San Diego Syster  som åker "hem" imorgon.... igen...
Trist att hon åker men det har ändå varit kul att ses i ungefär en vecka..man får vara glad för det lilla=)!

Lilla-E blir lika förvirrad varje gång hon dyker upp...
Hon (Becca)har ju bott i USA sedan han föddes och varje halvår hon kommer hem lär de "känna varann på nytt" och umgås intensivt och sen åker hon ...men men...nu verkar det som hon och her boyfriend Robbie kommer komma hem och fira jul med oss och hela  tjocka släkten vilket ju förståss blir  mycket roooligt =)!
  Sen framåt vårkanten kanske min och Lilla E:s USA trip finally kan bli av.....jaa...man får försöka hålla kontakten så gott det går....tur att det finns mejl iallafall ;)!

 Beauty Girl!
We gona miss u ;)! Have a Safe trip over the Atlantic!=)

/Hannah♥




30 kommentarer
Jonna

Oj, vad lika du och din syster är :) har du fler syskon?

Linda

Vad mysigt. Familjen är ju det bästa vi har :) Hoppas att de kommer till jul och att ni kan hälsa på till våren. Det är sannerligen tur att mail finns :)
Kram!

Cicci

Nej, det är inte kul att ha familjen långt ifrån sig, jag vet hur det är. Min släkt är och har alltid varit utspridda över världen och det är tråkigt att inte ha dem i sin vardag! Men det måste å andra sidan vara rätt schysst att ha en syster i USA att hälsa på ibland kan jag tänka mig :)!

anina

Vad kul att få besök, ni är verkligen lika!

Ha en bra dag.

Mia

Härligt med besök men trist att skiljas åt. Tänk jag som tycker det är långt med släkten i norrland. Hoppas ni kommer iväg till USA framöver.
Ha det gott

Lotta

Ni är ju jättelika! (Lika söta...) Vem är äldst, om man får lov att fråga...?

Cassie

Oj vad ni är lika! Trodde det var du på bilden :)

sura tanten

Åååh...då kanske ni kommer träffas en del framöver, vad kul! Vad lika ni är:)

Johanna

vad hände med fortsättningen på foundationspecialen? har kikat in på din sida med jämna mellanrum men den tycks ha uteblivit... synd.

hannahsthlm

Jonna: Hon är min enda "helsyster". Men sen har jag tre halvsyskon oxå på min pappas sida=)

Linda: ja..familjen är speciell...håller tummarna för att de dyker upp till julen=)! Och..hur gjorde folk egentligen innan mejlen?;)Kram!

Cicci: ja..då vet du ju hur det är..det är just det där vardagliga man saknar...När man ses ska man ta igen ett halvår på en vecka och det är inte lätt alla gånger;) men..som du skriver..visst är det kul att hon bor i USA så man har någonstans att bo när man åker dit =)!

Anina: Ja.det har varit jätte trevligt =)! Kram!

Mia: Ja..till Norrland åker man ju icke heller i en handvändning men det är ju trots allt närmare än San Diego;)
Jag hoppas verkligen jag o Lila-e kommer iväg i vår för han har aldrig varit där..men han är ju bara 3 ;)!

Lotta: Tack=)!det är som är storasyster ;)!

Cassie: hi hi...där ser man;)!

Sura tanten: Ja...ser fram emot julen=)! Ja..en del tycker vi är lika..man kan nog ana släktskapet iaf=)!

Johanna: Se inlägget ovan..det kommer framöver=)!

therese

Kul att se kort på din omtalade syster=) Tyckte dock inte ni var så lika, men båda är ni söta.

hannahsthlm

therese: =) Nej..jag tkr inte heller vi är så lika men det syns att vi äe släkt iaf tror jag=)!

hannahsthlm

Lotta: Såg nu att ett ord fallit bort i mitt kommentar svar till dig..det ska stå "det är jag som är storasyster " Kram=)!

Anonym

Hej Lovely SIS! Det va jatte kul att se er, miss u guys already!! Men vi ses ju snart igen. Jag mar lite battre, va i LA igar pa Magic Mtn & akte lite roller coasters... det va dock saaaaa mkt folk dar och man fick sta i ko ca 3 timmar.. men en utav Robbie's kompisar fyllde 25 sa vi firade honom... Lets keep in touch.. jag ska forsoka fixa skype dar man kan ringa gratis, och nar jag vet hur man gor sa meddelar jag dig. LOVE YOU & mina favvo killar..

hannahsthlm

Sis Becca:
Hey Little!Åhh..Magic Mountain..vill oxå;)!
Får EJ missas ifall vi kommer över till våren=)!!
Vi saknar dig såå mycket och skönt & höra att du piggnat till lite från förkylningen!=) Här shottas det ffde hostmecdicin även om den börjar ta slut nu..men den är ju verkligen "en räddare i nöden".
Häsa Robbie soo much from us all here. Btw..kan du inte mejla en bild på honom in the helmut..hi hi var ju bra tooooo níce ;)!
Let me know om du bekantar dig närmare med Skype=)!
LOVE YA TOO...E & W hälsar ..fast de sover just nu förståss..men de e klart de gör det ändå;)! Puss!

8ball

is very interesting site...

analbleaching

Hello, nice site

Meteor

Excellent%2Bsite%252C%2Badded%2Bto%2Bfavorites%2521%2521

Smith

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!

Keno

Wonderful pages! Keep up the grat work.i

Britney

I consider that beside Your site there is future!o

Sveta

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)i

Marilyn

Very cool design! Useful information. Go on!i

Marilyn

Excellent site, added to favorites!!

Jooni

Many interesting information on your site - keep up good work+

Elza

Hello+people%21+Nice+site%21B

Meteor

Your work is marvelous!!1

Nicole

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.e

Smith

Hi+friends%21+Sorry+for+it%2C+but+I+very+need+money%21+%3A%28+

iymyttkxsc

Hi! Very nice site! Thanks you very much! lxptaicrywjix