VÄLJA VAD?

På den omskrivna Bloggdrinken för en vecka sedan fick vi ju som bekant en välfylld goodiebag.=)
Jag fick många EasyLook och kommer nog ha en tävling här på bloggen snart och lotta ut en till en av er läsare som inte var med..så håll utkik!=)

Vi fick även ett Cherry Tee linne från Shopaholic och ett presentkort på ett  Petit Bateau  linne eller t-shirt för att kolla vilket märke vi föredrar, Cherry Tee VS  Petit Bateau          .
Har t-shirts från Petet Bateau och de är super bra kvalitet men har inte testat deras linnen.....nu är frågan bara VAD jag ska välja? Vad tycker ni?
 Grått linne  159 kr eller Hallonrött linne 159 kr

eller kanske  Svart t-shirt 169 kr

Alla alternativ känns lockande..hallonrött är riktigt snyggt och jag som inte passar i klarrött tror nog jag skulle klä hyfsat i hallon åtminstone..även om grått eller svart är det jag tänker i första hand..så fort jag ska shoppa något ;)

Har kommit in mycket fint på  Shopaholic så kika gärna in!

Nu måste jag rusa..Ha en bra dag!/Hannah♥
51 kommentarer
Sandra

jag tog en vit t-shirt eftersom jag inte har några :-)

Käthe

Hallonrött _och_ en svart t-shirt. :) Jag har t-shirten i vitt och svart och är supernöjd.

Cicci

Jag tog det gråa linnet :)!

hannahsthlm

Sandra:
Snyggt! Jag har faktiskt en vit Petit Bateau T-shirt,de är super bra kvalitet på dem=)!

Käthe: Ja..vill ha båda ju..kanske köper det jag inte väljer av det när jag ändå är i farten..vem vet ;)!

Cicci: mmm..det var det första jag tänkte på..kanske tar det..eller hallonröda..eller t-shirten..ha ha..beslutsångest;)!

Ivana

Hallonrött är supersnyggt!

Josefin

hej tjejen!

är du intresserad av ett par svarta lackpumps? säljer mina, oanvända... se länk till tradera på min blogg...

ha det bra!

anina

hallonrött är ju så fint!

hannahsthlm

Ivana: Ja!=)Visst är det!

Josefin: För små för mig tror jag...hoppas du får ett bra pris för dem=)! kram

Anina: Jaaa...=)!Kan vara snyggt till jeans etc. till vardags om man behöver lite färg..tror det blir ett sånt..men har inte h e l t beslutat än;)!

irmeli

jag skulle ah valt det hallonröda! snyggt!

Anna

Helt klart det hallonröda, kör på det!

Johanna

Jag valde det hallonröda linnet! :)

Caroline

Jag håller med de flesta andra här; det hallonröda linnet är jättefint. Fast det gråa är också väldigt snyggt, jag skulle ta båda ;-)

Anonym

irmeli: =)

Anna =)

Johanna: åhh..gjorde du? Har inte bestämt vad jag ska ta ...men det lutar åt samma som dig;)!

hannahsthlm

Ovanstående svar var såklart från mig=)!
(Förstår inte varför avsändaren uteblir ibland fast man har den inställd..men men...?)

Caroline: Hi hi..jaaa..det kanske blir så;)!

Sessan

Hur funkar Easylooks då? Tycker idén känns galen? Tror knappast alla hudtoner kan ha samma färg på concealer och foundation t ex? Och förpackningen känns galen den med. Vem vill släpa med sig ett helt ark öppnat smink eller ha ett ark smink liggande i badrummet? Kanske är jag mossig, men det känns dessutom icke.naturvänligt

hannahsthlm

Sessan: Jag kan inte riktigt svara på HUR Easy Looks fungerar för jag har inte hunnit med att testa någon..Men jag lovar att återkomma med mina åsikter i ämnet!
Vad jag förstår så är foundationen och concealern gjorda för att passa och anpassa sig efter de flesta hudtyper som är ljusa. Bronze Look har en lite mörkare foundation och concealer för lite mörkare personer.
Hur de är att återförsluta etc. vet jag ej..återkommer som skrivet!=)

anna

det hallonröda linnet är ju såå snyggt!

hannahsthlm

Anna: =)

sarasthlm

EasyLooks är inte helt återförslutningsbar men man kan lägga tillbaka de i paketet så man kan ha med den i väskan, det är proffskvalitet på produkterna - över förväntan! JAg tror det kommer ifrån USA. rekommenderas!! //Sara sminkjunkie

8ball

is very interesting site...

Fedor

%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5Dphat+ass%5B%2Furl%5D%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com+%7C+phat+ass%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5Dbig+tit+round+ass%5B%2Furl%5D%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com+%7C+big+tit+round+ass%0D%0AHello%2C+my+design+down.%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5C%22%3Ephat+ass%3C%2Fa%3E%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5C%22%3Ebig+tit+round+ass%3C%2Fa%3E%0D%0Ad

Smit

i love this site.

Anna

This is very interesting site...o

Jesus

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Smith

http%3A%2F%2Ffm7.biz%2Fpio+%2D+gay%2Danal%2Dsex%2Dtip%0D%0Aa

Jennifer

I\'m love this great website. Many thanks guyo

Bush

Your site is very interesting and useful

Elza

Great Site - really useful information!i

Bob

I%252Bhave%252Byour%252Bsite%252Bfor%252Bits%252Buseful%252Band%252Bfunny%252Bcontent%252Band%252Bsimple%252Bdesign.o

Bush

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!

Sveta

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.B

Svetlana

Very good web site, great work and thank you for your service.%

Nicole

Your site is very interesting and useful+

Katie

You+have+built+a+good+websitea

Jooni

Hello+admin%2C+nice+site+%21+Good+content%2C+eautiful+design%2C+thank+%21w

Hillari

Excellent site - do keep up the good work.A

Sveta

Nice+site...+Cool+guestbook...%2B

Jersey

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)w

Elizabeth

I enjoy your site very much! THANK YOUc

Jennifer

Hello+people%21+Nice+site%21l

Park

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Bill

Very good site! I like it! Thanks!e

Elizabeth

Wonderful+and+informative+web+site.I+used+information+from+that+site+its+great.y

Vasilii

It\'s a great and valuable site!.

Marilyn

Sentimental and nostalgic. Great.+

Sveta

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.

Jennifer

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingsE

Jimpson

It\'s a great and valuable site!p

Sveta

Wow%2521%2521%2521%2BGood%2Bjob.%2BCould%2BI%2Btake%2Bsome%2Bof%2Byours%2Btriks%2Bto%2Bbuild%2Bmy%2Bown%2Bsite%253F%252B