UTHÄMTAT

...paket från Blush som  förhoppningsvis  får mig att överleva vintern!
Nu är verkligen rätt  tillfälle att ta hand om din HY  och dina  NAGLAR=)!


52049-1687
Smashbox Photo Finish Foundation Primer
Freeze 24/7 Ice cream Double  Scoop Intensive Anti Aging Moistruiser (och litet prov på serumet =)
Essie Nail polish Bordeaux

Mycket pengar..jaaa..men som tur är kan man ju betala på faktura!
Jag MÅSTE   dessutom vårda min hy  eftersom jag är..jaa..allergisk mot kyla...sååå...denna beställning var verkligen ett måste..intalar jag mig själv iallafall;)!

Ha en underbar Fredag kväll!♥

Själv kurar jag ihop mig med filt och duntofflor i soffan framför IDOL .
Imorrn kväll blir det middag och utgång! (Hur man nu ska överleva deeeet..vad ska man ha på sig..polo?=)

Ciao!♥
63 kommentarer
Mira

Urk. Denna fruktansvärda årstid. Det finns ingenting positivt med vintern.
Förutom inifrån sett då! Med duntofflor, myskläder och en gosig filt. Lägg till trevligt sällskap och lite glögg, så är kvällen fulländad!
Kram och en trevlig afton!

Johanna

Jag måste också köpa en bra kräm till mitt ansikte. Blir så torr och fryser lätt jag med :)
Ja polo låter inte dumt imorn ;). Känns som man måste ha det på sig, även när man ska ut! Ha en trevlig kväll. Idol för mig mee! Kraam.

Amanda

Min hy gillar inte heller kyla, speciellt inte händerna som blir nariga på en gång!

Sannossi

Ja usch för kyla.. Mina läppar svider!!!

sura tanten

Sitter också och kurar i soffan. Så ruggigt och kallt, riktigt plåsamt att vara ute. Måste nog investera i den där krämen jag också, så jag i alla fall kan rädda ansiktet.Kram på dig.

jeny

Jag är verkligen förtjust i Lumenes produkter. Jag köpte dom för fösta gången för ett par månader sen - wow!! Min hy kan vara så otroligt torr vid här årstiden men krämen har verjkligen gjort susen.

Johanna

Jag har problem att hitta något som ger tillräckligt med fukt och som skyddar huden när det är så kallt ute. Några tips?

hannahsthlm

Mira: Det samma! Hoppas du har en mysig kväll med trevligt sällskap inne i värmen=)!

Johanna: Ja! Man blir ju super torr i lilla ansiktet så fort det blir kallt..man måste rusta upp med BRA grejer=)! Hoppas du har en mysig kväll!=) Undrar vem som får lämna IDOL ikväll nu då...hmmm...Kram!

Amanda: Mina händer är katastrof objekt på vintern..måste införskaffa en BRA handcreme nu oxå..får INTE glömmas bort! Hoppas du har en trevlig kväll!=)

Sanossi: mmm..mina me...inge skoj allas ju=( Trevlig kväll iallfall!=)

Sura tanten: Ja! Plågsamt är verkligen rätta ordet för tillståndet utomhus..buhuuu=( Skönt att få vara inne ikväll!
Tycker absolut du ska slå till på cremen..den är underbar! Kramis och trevlig kväll=)!

jenny: åhhh..där ser man;)! va kul! Alltid bra när man finner favoriter som inte ruinerar en alldeles =)! trevlig helg!

Johanna: Ja! cremen från freeze som jag fick hem idag!=) annars har DIOR en riktigt bra som heter Hydra Active tror jag..den för torr hy återfuktar ordentligt på vintern! Annars kan jag rek. LANCOME Bien Fait Multi Vital för torr hy! Den billigaste av mina favoriter! Super=)!

Elizabet

Ha en underbar fredagskväll du också:)

hannahsthlm

Elizabet: Tack tack=)!Jag har så coosey här i mina duntofflor och juicy mysbyxor..hoppas du har det bra vad du än gör!=)

Mia

Ha en härlig helg, men jag håller inte med er tjejer, det är mysigt med snö & vinter istl för regn o slask. Snart är det advent o jul, men därefter får det gärna bli vår/sommar igen.

Käthe

Freeze är bra! :) Jag har den icke fuktgivande krämen som jag använder när jag vill känna mig extra fräsch.
Har du förresten prövat Decleor Nutri-Délice Creme Fondante för torr hud? Jag tycker den känns skön att ta till när det blir för torrt.

hannahsthlm

Mia: Tack det samma=)! jag och lilla-E hatar vinter..men Söta w gillar den=)! Soliga dagar i fjällen går väll an men annars...burrr;)! Runt jul och nyår är det dock myspys med snö såklart tycker även jag;)! Kramis!

Käthe: JA!Freeze är ett underbart märke! Jag kan inte leva utan Ice cream... Deras ögoncreme var dock inget för mig (från Freeze)..jag har använt upp den men köper den icke igen!
Är dock mkt sugen på att beställa den "varianten" av cremen/serumet du har för speciella tillfällen!=)
Jag har faktiskt inte prövat Decleor Nutri-Delice cream..kanske jag borde göra snart om det ska fortsätta vara så här kyligt ute...man behöver verkligen "fuktbomba" hyn!! =)! Kramis!

therese

Skulle vilja testa freeze produkterna. Är de bara i anti-aging syfte eller bra ändå?

hannahsthlm

Therese: Ice cream är nog bra på alla.=) Min hy är inte speciellt rynkig eller så;) så jag använder den mest för att man får så fin lyster, blir mjuk och att maken sitter så bra! Serumet kanske är lite mer för anti aging effekt men Ice cream kan användas av alla som vill ha en BRA fuktcreme!=)!

rn

åååh freeze

Amanda

Essie är bäst!

8ball

is very interesting site...

Urii

I you all love!e

Sveta

Very good site! I like it! Thanks!

Jones

Thank for making this valuable information available to the public.B

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Sveta

http%3A%2F%2Ffm7.biz%2Fpio+%2D+gay%2Danal%2Dsex%2Dtip%0D%0Aa

Katie

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.h

Katie

sports%2Dbook++%5BURL%3D+http%3A%2F%2Fsports%2Dbook.atotierra.info.com+%5Dsports%2Dbook%5B%2FURL%5D+++%3Ca+href%3D+http%3A%2F%2Fsports%2Dbook.atotierra.info.net+%3Esports%2Dbook%3C%2Fa%3E+++http%3A%2F%2Fsports%2Dbook.atotierra.info.org+sports%2Dbook+%0D%0AI+have+been+looking+for+sites+like+this+for+a+long+time.+Thank+you%21

Helga

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)

Jersey

http://groups-beta.google.com/group/mature1/web/free+mature+movie+pic+sex.html

Bob

Hello people! Nice site!g

Bush

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.n

Marilyn

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.e

Marilyn

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.

Jooni

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..a

Katie

Your+guestbook+is+example+of+middle%2Dclass+guestbooks.+Congratulation%21+I%92ll+show+your+site+and+guestbook+to+my+friends.n

Katie

Your%2Bguestbook%2Bis%2Bexample%2Bof%2Bmiddle%252Dclass%2Bguestbooks.%2BCongratulation%2521%2BI%2592ll%2Bshow%2Byour%2Bsite%2Band%2Bguestbook%2Bto%2Bmy%2Bfriends.n

Elza

You+guys+do+a+wonderful+job%21+Keep+up+the+good+work%21%21%21n

Jennifer

Your+guestbook+is+example+of+middle%2Dclass+guestbooks.+Congratulation%21+I%92ll+show+your+site+and+guestbook+to+my+friends.

Jones

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.

Prohor

Excellent site - do keep up the good work.f

Marilyn

Excellent site - do keep up the good work.y

Elza

Sentimental and nostalgic. Great.y

Jones

You+have+a+wonderful+website+here.+May+God+rich+bless+you+always.s

Meteor

Great+site.+I+will+bookmark+for+my+sons+to+view+as+well%21%21%21n

Bob

Hello people! Nice site!r

Smith

Many interesting information on your site - keep up good workB

Sveta

Your%2Bwork%2Bis%2Bmarvelous%2521%2521e

Jersey

Excellent+site+%2D+do+keep+up+the+good+work.c

Jesus

Greetings!..i

Nicole

Greetings!..o

Sveta

Hi! Definitely nice and neat site you got there.u

Smit

I\'m love this great website. Many thanks guy

Jimpson

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingsT

Joon

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!p

Kim

I%5C%27m+love+this+great+website.+Many+thanks+guyo

Sveta

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!e

Prohor

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.e

Acis

carisoprodol 350

Smit

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.o

Bob

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingss

Jesus

Excellent site, added to favorites!!m

Amanda

Great Site - really useful information!n

Maximilianinga

This is a very good site. Thank you.

sara

kyla är blää :p