TONITE....

52049-1673

..............ska jag ut på middag och Party=)
Jag kommer DOCK inte se ut som varelserna?! ;) på bilden ovan men kan tänka mig att många ska på makerad ikväll;)!

Tar EJ med mig cameran så det blir inga party bilder imorrn=( Det är föör dåligt väder, jag är rädd den blir blöt eller  kommer bort eller nåt..min vanliga tur=P

Ha en underbaaar Lördag/Hannah♥

Bild från Halloween middagen i Tisdags=)!

Uppdatering: Ha ha..vet inte HUR många gånger jag fått kommentarer om ordet TONITE.
Jag klargör detta EN GÅNG TILL då att TONITE är en förkortning av TONIGHT som ofta användas i tex. England....så var det med det ;)!
48 kommentarer
sura tanten

Ha ha...skullegärna se din outfit...ha ha:) Ha det så kul nu!

thowe

hoppas du har kul :D:D

Cicci

Vilka sötingar :)!

Kerstin

Haha. Vilka gullungar. Hoppas du med får en bra lördag. Kram.

Elsa

Haha, halloween...

Angel

Trevlig kväll

modeamatören

Vad söt bild :)

Käthe

Så fruktansvärda ni ser ut! *hu* :)

Samuel

Tack detsamma!

(Men...VARFÖR toapapper...?!)

motherlove

Vilka sötisar! Mina ungar var utklädda förra helgen (!!), grabben (4 hade cape och hatt och tjejen (2) hade kjol, tröja (svarta givetvis, med spindlar på :-) häxhatt och spö. De blev sminkade på minifestival och tjejen fick en fjäril, tyckte det var lite läskigt med mest kul. Grabben som längtat ett dygn var full av förväntan, skulle bli målad till häxa - men GUD STACKARN, blev ju RÄDD för sig själv!!! Det var skitbra gjort och han såg ut som en lite farbror, men FY, hoppas han inte får men för livet. Vi tvättade av det direkt när vi kom hem.

Malin

Ville också ut ikväll..men men, det får gå att vara hemma också, ha jättekul och festa för mig också =D

Mia

Hoppas du får ruskigt trevligt ikväll :)

evelina

söta ungarna var ! =) haha

evelina

/ http://missevelina.blogg.se

Jenny

Vilka söta! :)

Anonym

tonight...

Elida

Haha, söta :)

hannahsthlm

sura tanten: hi hi..jag hade super trevligt ;)!


Thowe: tack=)! det hade jag allt..;)

Cicci: =)

kerstin: Ja..de var för söta i sina outfits (fast själva tyckte de nog att de var väääldigt skrämmande=) när de gick ut på "Trick or Treat" i trapphuset;)! Hoppas du haft en mysig helg=)!

Elsa :=)

Angel: Tack=)

modeamatören: Hi hi..jaaa=)!

Käthe: ha ha..verkligen;)!

Samuel: jo..det ska jag berätta för dig...De hade fått tips att stoppa blött toapapper i brevlådorna hos de som inte ville ge dem godis...fråga INTE mig var iden kom ifrån;)..som tur var gav alla godis så de stackars grannarna slapp toapappret =P!

motherlove: Tack=)! Åhh..jaa..när man blir så där profisionellt sminkad som din pojke så man verkligen inte är sig ett dugg lik..det kan vara scary även för en vuxen..Förstår att han tyckte det var läskigt men säkert spännande samtidigt =)
Du behöver nog inte oroa dig för framtida men av händelsen iaf..han kommer nog minnas det som en spännande sak när han blir större=)!

Malin:=) Jag tog några drinkar för dig oxå;)!

Mia: ha ha..det hade jag;)!

Evelina: =)

Jenny: =)

anonym: Ja..tonight eller tonite..tonite är "slang" ;)

Elida: =)



Hoppas ni haft en mysig helg!

Alixandra

Vad fräcka utstyrslar.....Vi hade vuxen fest med dresscode:) Jag vet barnsligt....men jäkligt kul!!! ha en bra dag!!

Öfverklass Nicole

Asså ja e så djävla trött på allas kommentarer så fort man stavar lite fel! Jag skrev faktiskt ett inlägg om det själv idag!

Samuel

Ha, ha! Tack för ditt utförliga svar!!

8ball

is very interesting site...

Urii

Greetings%21..t

Svetlana

Very good web site, great work and thank you for your service.b

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Jennifer

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)r

Anna

I have your site for its useful and funny content and simple design.+

Jones

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)

Sveta

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!.

Anna

I+enjoy+your+site+very+much%21+THANK+YOU.

Sveta

I have your site for its useful and funny content and simple design.a

Jones

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...M

Bob

Hello%2Badmin%252C%2Bnice%2Bsite%2B%2521%2BGood%2Bcontent%252C%2Beautiful%2Bdesign%252C%2Bthank%2B%2521y

Britney

Many interesting information on your site - keep up good work

Smith

This+is+very+interesting+site....

Britney

i+love+this+site.d

Sveta

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(e

Jersey

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.t

Joon

Cool!.. Nice work...e

Meteor

I enjoy your site very much! THANK YOU2

Bush

Very good web site, great work and thank you for your service.e

Urii

Thank for making this valuable information available to the public..

Bill

Greetings!..g

Meteor

Lucky+to+find+you%2C+keep+on+the+good+workk+guys%21+Best+of+luck.a

Svetlana

Looking for information and found it at this great site...a

Sveta

Very+interesting+website.+Keep+up+the+outstanding+work+and+thank+you...r

Kogosamo

God bless you