SPOILD CHILD?!

52049-1750
Heja....Vad lätt det  borde  vara att shoppa åt en treåring, men ack vad man kan  misstaga   sig!
Mitt tillstånd har gått från sjuk till lite mindre sjuk,hey, orkar man shoppa är man på bättringsvägen;)

Tänkte för en gångs skull (nåja..det händer rätt ofta men ändå;) shoppa lite nytt till Lilla-E.
Vad  kan vara mysigare och skönare än   att gosa med än en P&P filt i 100% ull. Ingen stickig sak utan finaste ull.....Speciellt när man är en gos/filt/snutt fantast som min minsta guldklimp.
Men nopp..den  dög inte . "Vill inte ha en randig nutt mamma" var kommentaren.
Okey....den ska lämnas tillbaka imorgon. Även jag har mina gränser vill jag lova..
Inte betalar jag 395 kr för en filt som han inte vill kännas vid..=P
Meeeen den är väldigt klassisk och fin .
En  härlig sak   för  er med eller utan barn som gillar randiga mjuka ull filtar =)!

De rödrandiga  leggingsen/långkalsongerna som nu finally har fått tillbaka den klassiska  Musse Pigg Polarn & Pyret loggan (se lilla bilden)     godkändes dock. *ler nöjt* =-)

Är det  möjligtvis någon mer än jag  som känner lite nostalgi  när ni ser Musse märket på Polarn & Pyret kläder?!
Sådana kläder  hade jag jämt när jag var liten iallafall.
Randiga  leggingsen kostar 195 kr för barn  men  de  finns även för vuxna!
Jag vet dock ej om dessa har Musse märket...men underbar kvalitet är det , 100% bomull såklart,och jag funderar  faktiskt på ett par själv.=)

De håller tvätt efter tvätt och det är nästan  de enda långkalsonger jag köper till mina barn och har så  gjort sedan Söta W var pytte liten, kvalitet  på barnkläder lönar sig verkligen i längden!

Okey....jag fick iallafall ett rätt av  två på dagens shopping...kunde varit värre ;)!

Ciao!♥

Har ju inte mått prima så jag har inte orkat svara på kommentrer, jag har dock läst alla och återkommer snart med svar och nya krafter!/Hannah
41 kommentarer
Zinnia

Lilla-E vet i alla fall vad han vill ha och det är ju goda tecken på medvetenhet, vilket är en utomordentligt bra egenskap! ;)

hannahsthlm

Zinnia: ha ha..ja så kan man ju oxå se på det ;)!

Katarina

Haha, jag fick alltid sånna långkalsonger när jag var liten. Man kunde köpa lag-lappar att laga dem med när de hade gått sönder. Mycket praktiskt! Nuförtiden får väl barnen nya istället kan jag tro... de är alldeles för kräsna för något annat, tänker på mina egna små bortskämda spolingar. :-)

Käthe

Jag brukar också handla på POP till sonen. Inte världens billigaste ställe men med superkvalitet. Vinterns overall, vantar och mössor kommer därifrån. Overallen är kanon - skön och smidig men ändå vattentät. Innan tyckte jag att Reima var bäst med POP vinner nog. :)

Sexan

Haha, jag känner så väl igen det där! Min mamma var besatt av Polarn & Pyret när jag var liten så jag var klädd i deras kläder från topp till tå. Fasligt skönt, men man såg ju lite töntig ut kanske...;)

hannahsthlm

Katarina: ha ha..jaaa..lappar skulle nog ej Lilla-E vilja ha på sina ;) Han vill bara ha de från P&P..annars har han inte långkalsonger...hur ska detta sluta..han har ju inte ens fyllt fyra..ho ho;)!

Käthe: Lilla-E har oxå två overaller från Polarn & Pyret och mössa..just vinter ytter och underkläder är ju toppen att shoppa därifrån även om det inte är billigt precis...I gengäld håller det bra och man kan spara/sälja/ge bort sedan när barnet växt ur det för det brukar fortfarande vara i fint skick=)!

Sexan: Hi hi..jaaa..på små barn är det sött tycker jag men när man kommer upp i skolåldern kanske man inte vill vara klädd i bävernylon eller randig bomull från topp till tå förståss ;)!

Sexan

Näe, det är väl kanske inte SÅ skojigt att ha rödvitrandiga mjukisbrallor med Musse Pigg på sig när man är 9 år, vilket min mamma tvingade på mig.;S
Men det är otroligt bra och söta kläder för barn, så du är verkligen mån om dina barn.:D

anina

Krya på dej!

hannahsthlm

Sexan : =)

Anina: tack=)

Johanna

P&P har verkligen söta barnkläder, synd för filten som verkar gosig :)

hannahsthlm

Johanna: Ja..riktigt synd på filten som är så klassisk och gosig...men men.. han får välja ngt annat istället som han hellre vill ha ;)!

irmeli

åh, sådana skulle jag vilja ha...i min storlek:)

Karin

Jag kommer med ihåg Mussemärket, vet att jag hade mössor och så med det när jag var liten com jag sen hade till mina dockor :)

Charlotte

Det är Musse även på vuxen-setet! Shoppade underställ till mej och sonen förra veckan från POP ;)

Johanna

Jag använder fortfarande mina gamla t-shirts från Polarn och Pyret med Musseloggan på :)

Anonym

irmeli: jaaa..jag med=)!

Karin: Hoppas du har kvar mössorna i någon gömma (kanske hos din mamma?) så kan dina barn ha dem i framtiden...alltid kul med lite retro;)!

Charlotte: Åhh..är det?=) Cute! Då måste jag införskaffa ett par rödrandiga jag med så kan LillaE och jag mysa som små polkagrisar här hemma i soffan om kvällarna;)!

Johanna: Gör du? Va kul! Alltid roligt med lite retro blandat med nytt!=)

Therezz

Ohh polarn och pyret har sååå söta kläder! Var där förra veckan och handlade den röda och vitrandiga klänningen och matchande trosor till som jag skall ge till min syster dotter! :)

hannahsthlm

Therezz:Åhh..vad gulligt..hon blir säkert ursöööt i det =)!

8ball

is very interesting site...

Vasilii

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Nicole

http%253A%252F%252Ffm7.biz%252Fpio%2B%252D%2Bgay%252Danal%252Dsex%252Dtip%250D%250Aa

Meteor

Thank you for your site. I have found here much useful information...t

Joon

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.

Keno

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.h

Sveta

Thank for making this valuable information available to the public.e

Hillari

Hello people! Nice site!a

Jones

Thank for making this valuable information available to the public.!

Jimpson

I+consider+that+beside+Your+site+there+is+future%21+

Joon

Very+good+web+site%2C+great+work+and+thank+you+for+your+service.%2C

Kim

Thanks+so+very+much+for+taking+your+time+to+create+this+very+useful+and+informative+site.+I+have+learned+a+lot+from+your+site.+Thanks%21%21

Jennifer

Your work is marvelous!!s

Elizabeth

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)o

Sveta

You+have+a+wonderful+website+here.+May+God+rich+bless+you+always.2

Sveta

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.h

Park

It%255C%2527s%2Ba%2Bgreat%2Band%2Bvaluable%2Bsite%2521%252B

Prohor

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck..

Sveta

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!n

Prohor

Many interesting information on your site - keep up good works

Marilyn

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luck1

Jones

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!t

Vegardmoa

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.