Sjukare än vanligt?

52049-1748

Okey..dålig bild..hår i pannan och munnen?;)..men ...vem orkar ta om?=)
ärliga åsikter nu...  Ser jag sjukare ut ÄN VANLIGT??
Räknar med att få några   kommentarer om att jag ALLTID ser sjuk ut  , men det gör inget... vet jag iallafall  att jag "look like normal" ;)!!

Har slängt på mig Goose jackan och ska nu springa och köpa RED BULL  .(Den(Gåsen alltså) ska dock ej följa med ut tonite) Här måste piggas upp   rejält=)!
Kl 21 ska jag vara på plats i Kristineberg.Jaa.... kalla mig gärna crazy  , men man lever förmodligen bara  gång !)=P
Jag kan vara sjuk till typ 18.00 imorgon....soo.. Have a nice night..det ska jag försöka ha!

Kram/Hannah♥

Uppdate 20:38
TACK snälla ni som kommenterat!
 Nu ska jag försöka packa ihop mina pinaler (läs sminkväska och nycklar samt mobil..kanske camera..eller not....vet ej ÄN) ...och åka....
Killen på 7 Eleven (some relativt cute latino under 23 )frågade om jag skulle HINKA  ?? !!när jag köpte tre RED BULL....det innebar tydligen DRICKA ALKOHOL på "förorts-slang"..ja ja..varje dag lär man sig något nytt ;)

UPPDATE nr 2
 SÖNDAG kl 16,18,

FY...Egentligen skulle det faktiskt kunna vara ännu värre med tanke på att jag kom hem kl 4.30 i morse och mår...jaaaa..inte så super duper bra idag.
Halsen känns dock KONSTIGT nog bättre (om någon själ nu  är intresserad av att läsa det ?;) ...men ...huvudet känns däremot  som det har blivit överkört av en traktor eller så, jag orkar knappt trycka på tangenterna så det blir nog inget mer inlägg från mig IDAG....Ciao!♥
65 kommentarer
sura tanten

Du ser superpigg och fräsch ut! ...precis som vanligt;) Ha så kul!

Mira

Du ser alldeles förträfflig ut. Hoppas du får det trevligt i afton. Ta det liite lugnt ikväll, så slipper du må ÄNNU sämre tomorrow.
Been there, done that! : (
Kram!!

Diana

Måste hålla med båda ovantående talare! Du ser ju jättesöt ut! ;) Ha det så kul ikväll!

Dee

Så där fräsch ser jag inte ut ens när jag är frisk;)

Moa

Jättesöt, som vanligt. Jättefräsch, som vanligt! Ha en trevlig kväll! :D

Cicci

Du ser jättefin ut som alltid :)! Ha så kul!

anina

du ser strålande ut! Kram

Emilee

Du ser fräsh ut ju! :) Ta det lugnt med "hinkandet" och ha en trevlig kväll!

Kalle

Krya på dig! Hos Eva! hmm!

Mia

Ser inte ett spår av någon sjuklig åkomma. Hoppas det blir trevligt.

Cassie

Du är avundsvärt fräsch - alltid! :D

Fredrik

skönt att komma iväg..

Käthe

Du ser inte alls sjuk ut! Hoppas du har det trevligt just nu. :)

SweGirl86

Kan inte annat än att hålla med de ovan! Om du inte känner dig riktigt frisk så döljer du det väldigt väl, sminket ser också superfin ut! :)

Sexan

Du ser ju inte det minsta sjuk ut! Den som ändå såg ut så i vanliga fall...;P
Hoppas du hade en kul kväll iaf!:)

Gilraen

Sjuk? Här är inget snack om att se sjuk ut, du ser jätte fräch ut! Tro på dig själv tjejen, va inte så hård mot dig själv. ;)

ssagis

Tycker bilden e söt :)

Käthe

Hoppas du lever och mår bra. :)

Sannossi

Söt som socker!

Sessan

Är glad att du överlevde, hade kul och att spriten(?) tog död på halsbacillerna:-) Du är väl medeveten om att TRE Red bull i kombination med sprit dödat en hel del som druckit det? Tre red bull är INTE bra för hjärtat ens utan sprit....*arg blick*

sura tanten

Ha ha ha...stackare! Ta hand om dig nu:)

emma

hanna du skulle passa i snelugg eller en hel lugg och uppklippt vid ansiktet. det tror jag på nästa gång du ska klippa dig:)

Mira

Nu är du uppsatt på gästlistan och så har du fått ett mejl!! Attans vad trevligt vi ska ha! = )
Kram på dig och ha en trevlig afton!

Käthe

Nu är du välkommen att agera stilpolis! :)

Marie

Blir du inte trött på alla som säger att du är så söt och ser så bra ut??? Själv tycker jag att du ser trött och lite "svullen" ut. Det tror jag att de flesta tycker men man föredrar att vara sockersöt och berömma istället. Vill du höra sanningen när du frågar hur du ser ut eller vill du bara höra gulletrams?
Nu kommer alla dina fans (falska?) att säga att jag har fel och att du inte ska lyssna på mej. Det kan jag slå vad om!

Fruitcocktail

Du är inte i närheten av hur jag ser ut när jag känner mig sjuklig & trött:) You look fab honey!

Vanja

kika in och kolla mina ev inköp till min butik. inlägget tas bort tisd kl 18, så skynda!

Malla

Hoppas du mår bättre snart!!

Anonym

Varför vrider du alltid upp ena sidan av ditt huvud när du fotograferar dig själv?

8ball

is very interesting site...

Jooni

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.r

Smit

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Lucki

Bush

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.s

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Marilyn

sports%2Dbook++%5BURL%3D+http%3A%2F%2Fsports%2Dbook.atotierra.info.com+%5Dsports%2Dbook%5B%2FURL%5D+++%3Ca+href%3D+http%3A%2F%2Fsports%2Dbook.atotierra.info.net+%3Esports%2Dbook%3C%2Fa%3E+++http%3A%2F%2Fsports%2Dbook.atotierra.info.org+sports%2Dbook+%0D%0AVery+good+site%21+I+like+it%21+Thanks%21o

Marilyn

Your work is marvelous!!o

Smit

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you..."

Jimpson

Thank for making this valuable information available to the public.o

Sveta

Very good web site, great work and thank you for your service.b

Vasilii

Many interesting information on your site - keep up good worku

Urii

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.t

Jones

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.y

Bush

Wonderful pages! Keep up the grat work.l

Joon

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.

Park

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.+

Meteor

Lucky+to+find+you%2C+keep+on+the+good+workk+guys%21+Best+of+luck.a

Park

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.

Smith

It%5C%27s+a+great+and+valuable+site%21+

Helga

I enjoy your site very much! THANK YOUr

Bill

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!+

Elizabeth

It\'s a great and valuable site!B

Jimpson

Hello people! Nice site!b

Elizabeth

Thank you for your site. I have found here much useful information...w

Sveta

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.

Hillari

Fascinating site and well worth the visit. I will be backl

Meteor

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(w

Nicole

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.+

Katie

I+browse+and+saw+you+website+and+I+found+it+very+interesting.Thank+you+for+the+good+work%2C+greetings%3C

Amanda

I like it and the background and colors make it easy to read%

Hillari

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!k

Jennifer

Hi! Definitely nice and neat site you got there.I

Kim

I enjoy your site very much! THANK YOUo

Kim

I enjoy your site very much! THANK YOUo