Ooooopsss....

.....igår råkade jag här hemma i min tristess när Lilla-E tog en powernap att  nätshoppa    lite......Jag VET  , jag skulle ju  INTE göra det.....men....ett litet snedsteg hit & dit kan väll knappast räknas..hmmmm.... ;)

Jag shoppade lite saker från  Accessora  som jag tänkte kunde  pigga upp   mig lite i helgen då jag ska på en födelsedagsfest   på    fredagkväll .
 NU känns det som jag måste     piggas upp  mer  än  någonsin  eftersom jag   fått Lilla-E:s baciller och känner mig som en  ...hmmm....zombie med mörka ringar under ögonen  .
Ingen munter syn eller känsla vill jag lova...men....paketet var härligt :)

Passande nog beställde jag detta:
52049-1770

   Lauren Hutton  No Shine Tinted Moisturiser i nyansen LIGHT      435 kr
Det är en färgad dagcreme/foundation med en matchande underbar concealer i locket, samt en spegel.
Har prövat lite och den verkar smälta in i huden perfekt och ge ett mycket naturligt resultat!

dr brandt  Lineless Tone     390 kr
dr brandt är ett nytt märke på Accessora och är känt för att vara ett mycket bra märke med proffsiga produkter. Jag har aldrig prövat något ur sortimentet förrut och ser verkligen  fram emot att göra det!
  Lineless Toner ska fungera som ett vitaminspray/uppfräsching innan eller efter makeup och innehåller bla. grönt the och kamomill och sägs ge en jämnare och klarare hy.
Jag är ju som bekant tooookig i ansiktssprayer och återkommer såklart  med  en recension av denna!

Jag fick även med ett litet  prov på  Laser in a bottle      från dr brandt    .
Ska bli spännande och pröva..namnet låter ju lovande..hi hi...laser i en flaska! ;)

Jag tycker  att  Accessora  har mycket bra   service. 
Jag har skrivit det  förr   och skriver det igen   .
Jag lade  in min beställning igår eftermiddag och den kom med posten vid lunch idag!
Service!!

Glöm nu inte Accessoras 30-80 %utförsäljning i Showroomet     som startar imorgon Tosdag! :)

/Hannah♥
42 kommentarer
Johanna

Gillar Accessora jag med =). Det var den första beauty nätbutiken jag shoppade i.
Jag brukar lova jag med, att Inte köpa nåt. Men.. det går ju inte alltid ;)
Kram!

hannahsthlm

Johanna:Ja det är den bästa nätshoppen enligt mig!=)
Hi hi..neeej..ibland går det inte riktigt som man planerat med shoppingen..men men ;)! Kram!

Johanna

Jag gillar också accessoara. beställde en Rosewater Hand Therapy Cream från
Crabtree & Evelyn. Den doftar ljuvligt!! Så den rekomendera jag :)

Sandra

Riktigt bra. Antar att du betalade direkt med kort? Jag tog e-faktura så det lär kanske dröja ett tag :-( Jag gillar webbshoppar som är snabba :-P

Käthe

Håller med att Accessora har superbra service. :)

Svar från hannahsthlm

Johanna: Den lät spännande..kanske en bra julklapp?=) tack för tipset!!

Sandra: Ja om man tar e-faktura kan det dröja lite längre har jag hört men det kommer nog snart ska du se :)! Webbshoppar som är snabba är bäst :)!

Käthe: Ja det har de verkligen:)!

Cicci

Oj det var riktigt snabbt! Jag har sagt det förut men säger det igen, hur hinner du använda allt smink??? Sov gott :)!

Sophie

Visste inte att du hade en karl som bloggade! http://welcomestranger.blogg.se/291106220803_dags_att_kpa_julklappar.html?cache=35F563E19340D324543CEC94BA9F2330#comment
Kul!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Maddie

For godness sake! Grymma produkter!

anna

den där foundation/concealern lät väldigt fiffig! behöver nya underlagsprodukter snart så kanske blir till att beställa den.. recensera gärna när du prövat ett par gånger! :)

anina

Håller med om accessora! Superbra service =)

hannahsthlm

Cicci: hi hi..jag ger bort mkt och så gillar jag att ha lite att välja bland ;) Kram!

Sophie: Ha ha...det är ju inte riktigt min man nu för tiden men det stämmer att vi känner varann och har gjort i 13 år :)!

Madde : :)

Anna: Absolut! Det lovar jag :)

Anina: Ja, verkligen :)!

Linda

Jag är väldigt nyfiken på sprayen!
Laser in a bottle låter lovande ;) Vad ska den göra? Tell me more...hihihi!
Kram! Och krya på Er!

Leif Garbielsson

Kanon blog!

Johanna

hej Hanna!

Köpte du något på accessoara idag??

kramar

hannahsthlm

Linda: Åhh...hi hi..det är nog ej sprayen som är laser in a bottle..utan lilla provet jag fick med ;) DET har jag dock ej hunnit pröva än..men..det ska bli spännande och se vad det kan vara för fiffig produkt!
Ansiktssprayen är som en vanlig vitaminspray..fast underbar! Kram!

Leif : ;)

Johanna: Nopp..Lilla-E är ju sjuk..fårse om jag hinner dit i helgen.du då?=)

Linda

Aha, läste lite för snabbt där...hihi :) Tack för infon.

Vitaminspray låter också trevligt. Kanske ska testa den :) Kram!

8ball

is very interesting site...

Jooni

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.

analbleaching

Hello, nice site

Park

Hi%21+Definitely+nice+and+neat+site+you+got+there.p

Jennifer

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?

Vasilii

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.

Smith

Greetings!..m

Sveta

Very cool design! Useful information. Go on!g

Hillari

Thank you for your site. I have found here much useful information...+

Smith

You+have+built+a+good+websiteo

Sveta

Hello+admin%2C+nice+site+%21+Good+content%2C+eautiful+design%2C+thank+%21e

Svetlana

Looking+for+information+and+found+it+at+this+great+site...l

Sveta

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)e

Joon

This is very interesting site...n

Prohor

Oh+o+ho%21+very+nice+site%21+

Keno

Many interesting information on your site - keep up good work

Jones

Looking for information and found it at this great site...%

Kim

Nice site... Cool guestbook...s

Urii

I have your site for its useful and funny content and simple design.o

Jersey

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!1

Bill

Excellent web site I will be visiting ofteng

Jones

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.g

wholesale scarves

nd a quality flat iron that is crafted to last? When it comes to finding Cheap Chi flat irons, you’ll often find it’s not as problematic as it seems. Here are a few things to look for in a better flat iron

cheap new era hats

When it comes to finding Cheap Chi flat irons, you’ll often find it’s not as problematic as it seems. Here are a few things to look for in a better flat iro

cheap ray ban sunglasses

When it comes to finding Cheap Chi flat irons, you’ll often find it’s not as problematic as it seems. Here are a few things to look for in a better flat iron