K S

52049-1746
Bild lånad från KÄNDIS
Rod Stewarts 27 åriga dotter Kimberly  har drabbats av en mycket allvarlig  leversjukdom  efter flera års intensivt festande med XXX antal drinkar och annat....
Läkare har nu konstaterat att hon supit sönder  sin lever och riskerar att  om hon inte slutar dricka omedelbart    .
Det sägs dock att hon tagit sitt förnuft till fånga och varit fri från både alkohol och cigg i tre månader nu och mår aningen  bättre   .

Nu får man sig ju en liten tankeställare....Jag går ju inte  precis ut och drinkar speciellt ofta längre, det brukar bli lite party en eller två helger i månaden när inte klimparna är hemma och är inte speciellt orolig för just min  lever .
Grejen är den att jag nu på en barnledig helg    lyckats få en helsinfektion och äter  pencillin och har feber  men vill rätt gärna gå ut med några roliga party tjejer imorgon......
Egentligen är det nog ingen smart  ide eftersom alkohol faktiskt sliter otroligt mycket på kroppen , speciellt när man är sjuk, men det är ju såå trist att ligga hemma en hel helg och dricka the när man kan dricka Champagne eller en Cosmo.....Vi får se...Kanske vaknar upp pigg som en lärka   imorgon..eller inte ;)!

Vem tror ni får lämna IDOL nu då?/Hannah♥

Uppdate: Det blev  ju Felicia..helt FEL...Vilken söt och duktig tjej..men men...vilka är det som sitter hemma och ringer och sms:ar? Jooo..tjejer....och de röstar såklart på sina favorit killar...suck=(
Hoppas ERIK vinner nu....den enda värdiga vinnaren enligt moi!
Har inte kollat så mycket under hösten men av vad jag sett gillar jag honom mest! ;)
52 kommentarer
Diana

Synd att Felicia fick åka, tycker att de kunde ha skickat hem Johan istället! :)

Anna

Håller med dig, tycker att Eriks sk vinna. Den rösten är enorm! Anna på TopLook

Anna

Håller med dig, tycker att Eriks sk vinna. Den rösten är enorm! Anna på TopLook

Anonym

Diana: mmmm...jag med..

Anna: Ellerhur=)!

Mira

Och jag vill att Markus vinner!! ; ) Krya på dig nu... imorgon är du frisk!
Kraaaaam!

Cicci

Jag fattar inte hur Felicia kan åka innan Johan, han sjunger så falskt att det skär i öronen på mig! Nu hejar jag nog också på Erik, eller Markus, känns som det kvittar! Krya på dig!

Cassie

Scary med Kimberly :/

Kerstin

Så ung men redan förstörd. Usch vad hemskt.

anina

synd att felicia åkte ut... är det vara småtjejer som röstar eller? =(
jag röstar på snyggerik & marcus!

Jennifer

Fy vad trist! Bra uppmärksammat och viktigt att påpeka..
jen

Johanna

Tycker också att det är synd att det bara är tre killar kvar, varav en inte riktigt håller måttet... Jag hoppas att marcus vinner, eller erik!!

Mia

Hinner aldrig se Idol, massa kvällsfixgrejer som måste göras.
hoppas du får en fab lördag (å hinner kurera dig).
Kramis

Christine

Naaaj! Jag som skulle se reprisen imorn.. attans nu förstörde du för mig... I will never forgive you! *onda bicken* ;-)

Lottisin

Jag hoppas också Erik vinner, tycker han är den som utvecklats mest och är mest pop. Markus är bra, men han ska göra sin egen grej, det blir bäst så! =)

Antonia,

nej hoppas markus vinner :)

Amanda

Alltså, det heter inte "Pop-Idol", det heter "Idol". Därför är det så fruktansvärt fel att säga att Markus ska göra sin egen grej nån annanstans, eftersom han likagärna kan vinna där.

Erik har varit blek hela säsongen, medans Markus har varit stark all through.

Hanna Fridén

Det är livsfarligt med alla dessa partykids som förebilder, jag ser allt mer och mer hur folk runomkring mig går ut oftare och intensivare. De blir helt söndertrötta under veckorna och piggnar först till på fredagskvällen/onsdagskvällen när de tar sig en ny öl. Det är läskigt, extremt läskigt.

8ball

is very interesting site...

Jooni

Lucky+to+find+you%2C+keep+on+the+good+workk+guys%21+Best+of+luck.u

Elizabeth

This is very interesting site...+

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Keno

Hello people! Nice site!+

Anna

I%5C%27l+be+back...+%3A%29y

Vasilii

Hi! Definitely nice and neat site you got there.o

Sveta

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Lucks

Nicole

This is very interesting site...k

Jimpson

I have your site for its useful and funny content and simple design.n

Smit

Hi%2C+all.+Nice+site...I+really+like+your+site+%21+Good+job+man.o

Smith

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..f

Anna

Just serfed in. Great site, guys!t

Keno

You have built a good website2

Marilyn

Looking for information and found it at this great site...i

Joon

Hello+people%21+Nice+site%21e

Elizabeth

Your+site+is+very+interesting+and+usefulr

Bob

I+have+your+site+for+its+useful+and+funny+content+and+simple+design.1

Marilyn

I\'l be back... :)t

Kim

Nice site... Cool guestbook...

Marilyn

Excellent web site I will be visiting oftens

Jersey

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.

Jersey

I consider that beside Your site there is future!o

Helga

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.o

Amanda

Sentimental and nostalgic. Great.y

Vasilii

This is very interesting site...

Britney

Hi%252C%2Ball.%2BNice%2Bsite...I%2Breally%2Blike%2Byour%2Bsite%2B%2521%2BGood%2Bjob%2Bman.%252B

Britney

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.+

Jimpson

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!

Prohor

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.

Jesus

I like it and the background and colors make it easy to readm

Svetlana

Oh o ho! very nice site!s

Jones

Very cool design! Useful information. Go on!F

Nicklaskjersti

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.