Inte ofta...
Det finns säkert någon därute som har en bra bild av LENSSTORE, men jag har det då inte .
Jag har aldrig varit med om ett nätföretag som efter över en månad varken besvarat telefonsamtal eller mejl .
Historien började med att jag som har ganska mörka ögon tänkte beställa färgade linser i nyansen Hazel för en lite mer hasselfärgad brun nyans.
Jag beställde två paket, öppnade det ena och insåg att det icke var en bra lins eller färg för just mina ögon ögon, inte för min syster heller som då var hemma och villigt ville pröva =)!
Jag mejlade och ringde därför växeln för att returnera det oöppnade paketet och för att få en ny faktura och endast betala för den förpackningen jag öppnat .
Jag hörde absolut ingenting , och fick snällt betala in hela beloppet för att slippa påminnelseavgift etc. och har fortfarande inte hört ett ljud...
Om du inte är helt säker på linsval och vill kunna returnera smidigt så rek. jag dig att absolut inte beställa från Lensstore.se
/Hannah♥
psst...Är det någon som vill köpa en helt oöppnad förpackning med hygieniskt packeterade endagslinser som heter FRESHLOOK One-day Color Contact lenses billigt i nyansen Hazel för att testa att byta ögonfärg för en dag eller en partykväll så mejla mig gärna på : [email protected]
Det är 10 linser i förpackningen och räcker alltså till fem dagar eller fem kvällar.
När du använt dem efter en dag slänger du dem, det är alltså endagslinser!
Passar nog bäst för dig som har ljusblå, grå ögon för förändring av färg, jag har bruna och min syster grön/brun melerade och det syndes ingen skillnad då....
Uppdatring: TACK Sessan för att du engagerade dig i detta=)!
Förmodligen har jag bara haft någorlunda bra erfarenheter från Nätshopping förrut och fått snabba mejlsvar....Ang. Lensstore så står det att man ska RINGA dem. Jag gjorde det. Då gick det inte att lämna medd. i växeln utan han som hade hand om mitt ärende skulle ringa tillbaka. Det gjorde han inte.
DÅ mejlade jag. Fick inget svar då heller...=('
VISST...Jag kunde mejlat massa gånger eller ringt varje dag MEN på något sätt känns det som att man har andra saker att göra och när jag ändå lade ner den tiden som jag gjorde tycker jag ändå att jag kunde fått någon respons. Jag fråga bla. om returadressen var rätt etc., man vill ju inte att returen ska hamna fel...
Jag är fortfarande osäker på returer när man inte får en bekräftelse från den man handlat från..men men..nästa gång om jag råkar ut för något liknande (dock ej på lensstore.se) så är det väll bara att skriva en liten notis och returnera till den man adress man TROR det är och hoppas på det bästa..kanske ska skaffa mig lite mer "is i magen" ;)
Nu ska jag hålla mig långt ifrån det företaget. Hatar osmidiga företag....blä!