Huuu...

..fick ett prov på  dietkaffet Coffee Slender   hemskickat och det var ju snällt men  verkligen ingen   munter eller smaskig upplevelse vill jag lova!

 Huuu...Aldrig  aldrig  någonsin att jag skulle betala ca 300 kr för en burk kaffe med den gräsliga smaken och som jag är bombsäker man inte går ner mer i vikt av  än "vanligt  normalt koffein".
(det är väll just det som ÄR i burken och lite äckelämnen för att smaka nyttigt...jag ryser fortfarande=)
Jag rek. er att hålla er långt ifrån   ifrån den där förskräckliga sörjan.....väldigt långt;)!

Ta en lång promenad istället..alldeles gratis..och neeej..jag kallar det  faktiskt inte  powerwalk;)

/Hannah♥
41 kommentarer
Cassie

Haha, bantarkaffe? Nej, det har jag inga planer på att testa (; Nu är det höst/vinter, då är lite tjusningen med det att sitta på café i timmar och sörpla varma drycker - Inte dietkaffe :P

hannahsthlm

Cassie: Låter sunt det..det här kaffet borde inte få säljas..fyyy..såååå horribelt ;)!

Angelicas Closet

Usch det låter inte gott
;)

anina

usch låter inget vidare... men alla sånna där drycker brukar ju smaka typ apa eller ännu värre =)

Bättre att ge sig ut på en powerwalk istället =)

Ha en fin dag hannah!

sura tanten

Jag kommer hålla mig långt bort från den där snubbiga drycken. Hoppas du har det bra, själv har jag det lite halvdant, som du vet. Trevlig helg!

irmeli

jag fick en provpåse förut med en tidning; håller med dig! Det smakar riktigt illa!!!

Vera

Den smakar skit. Som du sa, bättre att röra på sig.

Hotness

Yuk, låter fruktansvärt

Svar från hannahsthlm

Angelicas Closet: Nopp..så långt från gott som möjligt var det ;)! Grrr...

Anina: Ja...förstår inte hur de kan marknadföra det som välsmakande kaffe..undra om de har smakat på det själva ?;)
Mycket bättre med promenixer (powerwalks;)!
Kram & trevlig helg!

Sura tanten: Det gör du rätt i gumman..smaka aldrig på den om du får något prov..stay away=)!
Jag har tänkt mycket på dig och jag hoppas det går frammåt för er..förstår att det är tungt...
Men ha en så bra helg som du kan med dina söta små tjejer!=) Kram!

irmeli: åhh..så du har också testat..visst..det är fruktansvääärt!;)

Vera: Ja! att lura överviktaiga människor (nu är ju inte jag överviktig direkt men jag prövade ändå, alltid bra tänker man ju om man kan öka förbränningen;)till att detta skulle vara ett sätt att förbränna fler kalorier än en vanlig kopp kaffe tycker jag är..lurendrejeri=( För det priset..det enda som hjälper är ju sund mat, frukt och motion..inte en kopp äckelkaffe=)!

Hotness: ja..det var det allt;)!

rn

Hum har smakat det där, och med MKT mjölk och sötningsmedel skulle det kanske funka. Men frågan är om det är tvärt att bli kaffeberoende igen och få gula tänker, huuum :/

Johanna

Usch, det skulle ju smaka "precis som vanligt kaffe", tur att man inte köpte det då :)

UmmaGumma

Den smakar blaj och jag förstår att man får ner i vikt av det - Det gör ju att man tappar aptiten i flera timmar efteråt! BOJKOTTA!

hannahsthlm

r n: Jaaa..om man ändå ska bli kaffeberoende (om man har kommit ur kaffeträsket vill säga;) så tycker jag man kan unna sig en god latte eller så istället för denna sörja=)!

Johanna: Ja..köp aldrig..lova;)!

UmmaGumma: Ha ha..jaa..det skulle vara det då..att man mår så dåligt av det så man inte vill äta..usch..verkligen bojkott=/!

8ball

is very interesting site...

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Urii

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.e

Elza

Many interesting information on your site - keep up good work.

Sveta

Many interesting information on your site - keep up good workk

Vasilii

I+have+been+looking+for+sites+like+this+for+a+long+time.+Thank+you%21T

Marilyn

I+have+been+looking+for+sites+like+this+for+a+long+time.+Thank+you%21%25

Bob

Very good web site, great work and thank you for your service.s

Sveta

Cool!.. Nice work...u

Bush

Oh+o+ho%21+very+nice+site%21u

Sveta

The+site%5C%27%5C%27s+very+professional%21+Keep+up+the+good+work%21+Oh+yes%2C+one+extra+comment+%2D+maybe+you+could+add+more+pictures+too%21+So%2C+good+luck+to+your+team%21

Bush

This+site+is+really+superb%21%21%21+Thank+you+for+you+work%21+Good+Luck1

Elza

I enjoy your site very much! THANK YOUt

Jersey

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.r

Urii

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.o

Anna

Great Site - really useful information!%

Smith

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man..

Hillari

Interesting web page is, i\'ll see you later one more time

Meteor

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?B

Park

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !;

Nicole

Your site is very interesting and useful.

Jimpson

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!9

Hillari

Cool!.. Nice work...t

Urii

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luckt

Positive Searcher

Marvellous! That's the site I was looking for!:) http://www.google.greatnow.com

Fina Fisken

Jag brukar dricka ungefär 25 koppar/dag och ja tycker inte att ja e beroende. Men och andra sida så dricker jag 14 energidrycker/dag. Jag har inge sömnprobelm