HEY....

52049-1716
Gårdagens outfit på promenad i Helsinki:
Peak Performance Dunjacka  brun (nödvändigt)
Randiga brun/rosa/vita  stickade tumvantar från H&M
Squin &Denim jeans från H&M svarta(men efter tre tvättar är de nästan grå;)
Mörkbrun skinnväska Laura Clement
Avklippta bruna stövlar utan klack från Trollskor





Nu är jag tillbaka i STHLM igen....Kiitos säger jag =)!  (tack) för det var såå otroligt  kallt i Helsingfors!
 Här är det ju som ....sommar.....typ....jaa...om man jämför ; )

Vi hade otroligt  roooligt ! =)
Trots allt  var ju  barnen  med och det inte blev såå sent på kvällarna (vilket det kanske inte hade blivit ändå med tanke på klientelet av folk på båten....ha ha..men fy vad vi har skrattat iallafall=)... men... ändå är jag rätt trött idag så  mer  bilder och liten  recension av ett  taxfreeköp  kommer  imorgon  !

Hoppas ni har en underbar helg!♥

Kram Hannah
36 kommentarer
Danni

Mysig outfit ;)

hannahsthlm

Danni: Tack=)!

Zinnia

Helsingfors kan bli djävulskt kallt så fort vinden ligger på yttepytte lite. Ändå glömmer man bort hur kallt det kan vara varje gång man åker dit den här tiden på året och det slutar med att man får gå in på första bästa affär för att köpa varmare kläder för att överhuvudtaget kunna vistas utomhus! ;)

hannahsthlm

Zinnia: Ja...vi passade faktiskt på att shoppa på oss lite söta extra strumpor och sockor för det var såå kallt..burr..super mysig stad annars men nu valde vi att inte promenera runt såå mkt pga. kylan..men lite hann vi med att se innan vi kom till "frys ihjäl nivån"=)!Vill inte tänka på HUR kallt det måste vara där runt nyår...huu;)!

Goddess

Tycker oxå att Helsingfors alltid är så kallt (inte för att jag är där så ofta, men vaje gång jag varit så har det varit kallt). Köpte ett par vantar för ett par år sen vid hamnen (hemstickade) som var så varma och mysiga. Tyvärr inte sett såna sen dess. Vill hemskt gärna se taxfree varorna.

Cassie

Gud så roligt :) Älskar kryssningar (; Och vilken snygg, gul vän du fick :) hahaha
Ha det toppen!

hannahsthlm

Goddess: Hi hi..det blev inte såå mkt taxfree för min del att visa upp men jag ska visa Helsingfors fynden och min enda smink -taxfree vara imorgon!;)
Har såå mkt saker så jag kände att jag var tvungen att hejda mig själv...men jag borde ha köpt lite mer julklappar kom jag på men då var det stängt=(
Min vännina som var med shoppade dock julklappar etc. som en liten tok..jag borde ha fotat hennes kassar..hi hi..hon hittade mycket fynd vill jag lova:)!

Cassie: Hi hi=) En riktig gul cutie..ellerhur?!;)!

PARTYPINGLAN

det sr kalt ut. hoppas du hade trevligt

Angel

Snygg outfit

Anna

Vad roligt ni verkar ha haft.De ser väldigt kallt ut på bilden=)

Johanna

Söta bilder på dig! Har släkt i Finland och de har haft 20-grader där.. Brr ja :)
Ha en skön söndag och kikar sen in på dina fynd=)
Kramis!

Caroline

Du får gärna tipsa om några bra affärer i Helsingfors om ni ramlade på några, ska också snart dit och det vore bra att veta vart man ska gå så man slipper vistas för mycket utomhus... (är inte så förtjust i kyla...) :-)

Malin

Äsch, lika bra att du fick lite försmak på kylan - snart når den ett kvarter nära dej =)

hannahsthlm

Partypinglan: Det VAR kallt, men vi hade trevligt ;)!

Angel:=) bekväm om inte annat ;)!

Anna: Det var det..roligt och kallt=)!

Johanna: Tack gumman=)! Huaa..-20..stackare..men Finland är verkligen fint!=)
Ja..ska skriva mer om resan och den lilla shoppingen ikväll så kika gärna in då!
Ha en skön Söndag!! Kram

Caroline: åhh..det finns lite smått & gott..Longchamp, Laura Ashley nära hamnen..men det finns ju i Sthlm också!
Stockmans är som Nk eller Åhlens City..ett gigantiskt varuhus med en hel del märken mitt i centrum och så och sen finns det massa små gallerior i ..så mkt mer hann vi ej!Vi höll oss till området närmast hamnen, den delen av centrum. Hoppas du får trevligt i Helsingfors!=)

Malin: Jo tack;)!

The Look

Vad trevligt med ett Helsingfors besök :)

hannahsthlm

The Look: Ja=)!

8ball

is very interesting site...

Sveta

http://fm7.biz/pio - gay-anal-sex-tip
n

Elza

Wonderful%2Band%2Binformative%2Bweb%2Bsite.I%2Bused%2Binformation%2Bfrom%2Bthat%2Bsite%2Bits%2Bgreat.

Urii

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.0

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Helga

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.%

Marilyn

Cool%21..+Nice+work...i

Jones

You%2Bguys%2Bdo%2Ba%2Bwonderful%2Bjob%2521%2BKeep%2Bup%2Bthe%2Bgood%2Bwork%2521%2521%2521

Prohor

I enjoy your site very much! THANK YOU

Sveta

Just serfed in. Great site, guys!y

Jersey

It\'s a great and valuable site!e

Helga

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.c

Smit

Wonderful pages! Keep up the grat work.e

Jesus

Just serfed in. Great site, guys!e

Joon

Hi%21+Definitely+nice+and+neat+site+you+got+there.g

Bill

Hi%252C%2Ball.%2BNice%2Bsite...I%2Breally%2Blike%2Byour%2Bsite%2B%2521%2BGood%2Bjob%2Bman.h

Jones

I have your site for its useful and funny content and simple design..

Keno

Hi%2C+good+morning+to+all+of+you...+Nice+Guestbook+%3B%2D%29+%21%21%21%21

Bill

Just+serfed+in.+Great+site%2C+guys%21t