HÅRFINT

  
Ta hand om sitt hår är ju viktigt och jag blev inte   besviken kan jag tala om när jag alldeles gratis fick detta hårkit  från Fructis på posten!
Vet inte om produkterna passar just  mitt hår men jag hoppas på det bästa och återkommer med  en liten rapport  i ämnet!
De hade även skickat med lite hårsnoddar och klämmor...här prövar Lilla-E en  fjärilsklämma  ...hur sött  var  inte det då?=)


Det här diademet på picsen under  hittade jag på H&M för 29.90 här om dagen..sött med ett smalt,svart, diskret diadem med liten  rosett! (Blommorna ÄR faktiskt bakgrund ;)
52049-1670

Fyy...det är fortfarnde såå kallt och jag vill fly till typ....Syd Afrika....och detta är bara början   ! What to dooo?:)

Nu ska jag ta en kopp varmt the tror jag..jag är verkligen ingen the drickare annars..men vad man inte  för att hålla värmen!=)


Ciao!♥
50 kommentarer
Cicci

Trodde att du hade blommorna i håret på den stora bilden, hihi :)!

Mia

Haha det trodde ja med, första tanken var oj, skämtar hon eller...Har skrivit en mini kommentar om dig i min blogg och hänvisat till din sida, torde vara ok gissar jag.
Ha det gott

sofiemadelene

Jag är annars oftast inte så jätteförtjust i billiga hårprodukter eftersom de ofta innehåller alkohol, men fructis inpackningen med olja är en klar favorit =)

Angel

Ja Fructis är inget jag testar igen men är det gratis kan jag förstå att det är värt det...

beffa

Hur får man hem sånt? Jag som fattig arbetslös skulle ju älska att få hem gratis produkter!! :)

hannahsthlm

Cicci: ohhh..det hade verkligen varit "hårfint det",,hmmm..not ;)!

Mia: Hi hi...där ser man;)!Visst är det ok!=) Kramis!

Sofiemadeleine: Ja..jag har min speciella serie för håret från frisören jag brukar köra på men jag har ju barn här hemma som säkert kan tänka sig schamoo/styla sig med fructis om det inte passar mig;)!

Angel: Ja...gratis gåvor ska man allt ta emot=)!

beffa: Åhh..det är klart.. Jag fick ett mejl från en reklambyrå om de fick skicka hem olika produkter till mig och på den vägen är det ...=)

Malla

Kanske är värt att testa Fructis inpackning. Brukar vilja köpa hos frisören, men det är ju rätt dyrt...

sura tanten

Ååååh...jag kanske borde ha skickat in det där pappret, detvar ju inte lite grejerman fick. Undrar om jag har det kvar...hmm.

Ja, hur håller man värmen...hmm...varmt bad!

Katarina

Hihi, jag tycker absolut du ska skaffa ett barn till för du måste ju ha en liten tjej också! Du är nog det mest tjejiga jag har stött på, och det menar jag som en komplimang! Killar är såklart lika underbara - jag har ju två och är helnöjd med dem! Men såklart hade det varit kul med en liten tjej att testa rosa saker på - eller hur? Ut med dig och skaffa en underbar man att skaffa barn med! ;-)Ha en riktigt go helg! Tjingeling!

Sessan

tycker också du verkar ju vara en riktig "tjejmamma" (= kompimang) tänk om man hade haft en mamma som var galen i smink mm, sååå kul. Ja,ja, nu kan man ju inte bestämma kön så....och självfallet är dina killar superunderbara. Mne killar&tjejer ÄR ju olika. Trevliga helg iaf

Fia

Oh jaa.. jag vill med fly från denna jäkla kylan.. är inte alls en kallmänniska.. haha.. Så söt lilla E är!

Malin

ÄLSKAR TE Haha!

emma

oh, hur fick du fructis-produkter gratis? :)

Christine

Vad fint hår du har =)

Sandra

Hahaha! Diskret tänkte jag när jag såg dom stora blommorna, men sen insåg jag att dom inte tillhörde diademet *s*
Trevlig helg!

Johanna

Även jag trodde du hade blommor i håret :) Hoppas produkterna passar ditt hår, jag tycker alltid att det är svårt att hitta schampo som passar håret, jag behöver olika sorter beroende på årstid.

lalis

Alltid trevligt med lite prover och sånt, speciellt när det är förpackningar i normalstorlek! Din blogg har blivit riktigt fin förresten =) Trevlig helg!

cizzi

Haha, trodde också att blommorna var en del av diademet först =)

hannahsthlm

malla: Jaaa..det är ju så olika på olika hår hur produkter funkar..frisören brukar ha BRA grejer fast rätt dyra..men hittar man nåt som funkar så är det ju väl investerade pengar=)!

Sura tanten: hittade du pappret? Alltid bra med hår grejs hemma ju=)!

Katarina: hi hi..sötis=)! Får se om jag finner någon "lämplig daddy " imorrn när jag ska ut...;) Skämt åt sido..Är inte såå sugen på förhållande och fler bebisar just nu även om det såklart skulle vara kul med en liten tjej i familjen=)!
men jag är super nöjd (precis som du=) med mina två killar! men vem vet i framtiden....man ska aldrig säga aldrig;)! Kram & Trevlig Helg!

sessan: Hi hi...jag har ju systerar iallafall så jag har ju lite tjejer att sminka på och köpa presenter till iallafall..min minsta syster är bara 7 år=)! Men...även om jag är super nöjd och såå stolt över mina grabbar så ÄR det såklart skillnad på tjejer och killar och man kan ju faktiskt inte klä på klänningar och sminka små killar hur gärna man än vill..hi hi..bara till halloween isådanafall;)!


Fia: Hi hi...Tack=)Lilla-E är min ögonsten! ;)(och Söta W=)! Kylan kan jag dock vara utan..really horrible=/!!!

hannahsthlm

malin: Där ser man;) det värmer ju bra iallafall enligt moi=)!

Emma: genom en reklambyrå som ville skicka produkter=)!

Christine: Tackar=)!

Sandra: ha ha..jaaa..blommorna var ju icke sååå diskreta..däremot diademet..det gillar jag..bilden med blommorna ser ju faktiskt helkul ut nu när jag kollar på den lite snabbt;)Ser ju faktiskt ut som jag typ har en blomster-rabatt på huvudet=)! Trevlig helg!

Johanna: hi hi..du är inte den enda som trodde jag hade blommor i håret;) Visst är det svårt att hitta rätt produkter för just sitt hår..Sebastian har rätt bra grejer iallafall tycker jag, det märket säljs hos frisörer och på bla. Åhlens City.
Trevlig Helg=)!

lalis: Tack=)! Riktigt Trevlig Helg du med!!

Cizzi: ohhh..u too;) ! Trevlig Helg!=)

ellis

Oh det diademet har jag too! Himla fint tycker jag, enkelt men snyggt! och så billigt

8ball

is very interesting site...

Fedor

%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5Dphat+ass%5B%2Furl%5D%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5C%22%3Ephat+ass%3C%2Fa%3E%0D%0AHello%2C+my+design+down.%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5Dbig+tit+round+ass%5B%2Furl%5D%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5C%22%3Ebig+tit+round+ass%3C%2Fa%3E%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com+%7C+phat+ass%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com+%7C+big+tit+round+ass%0D%0AF

Britney

Pretty%2Bnice%2Bsite%252C%2Bwants%2Bto%2Bsee%2Bmuch%2Bmore%2Bon%2Bit%2521%2B%253A%2529o

Jimpson

I\'m love this great website. Many thanks guye

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Meteor

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!a

Urii

This is very interesting site...+

Sveta

Thank for making this valuable information available to the public.a

Jimpson

Excellent site - do keep up the good work.o

Elza

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!t

Elza

Excellent site, added to favorites!!o

Joon

Hi+friends%21+Sorry+for+it%2C+but+I+very+need+money%21+%3A%28k

Kim

You+guys+do+a+wonderful+job%21+Keep+up+the+good+work%21%21%21T

Jersey

Wonderful pages! Keep up the grat work.

Helga

Fascinating site and well worth the visit. I will be backm

Elizabeth

Just serfed in. Great site, guys!h

Sveta

I you all love!a

Jimpson

Oh o ho! very nice site!

Elza

Fascinating+site+and+well+worth+the+visit.+I+will+be+backi

Jersey

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!

Park

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.%

Jennifer

Sentimental and nostalgic. Great.b

Britney

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.t

Jesus

I\'m love this great website. Many thanks guyc

Anna

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Lucke

Meteor

Your work is marvelous!!t

Bush

I\'l be back... :).

Svetlana

Oh+o+ho%21+very+nice+site%21e