BODHI

52049-1766

åhh..sååå väldigt  trevligt  att få" paket av brevbäraren"   UTAN   att nätshoppa!

Förra veckan var jag bjuden på en Vip kväll till BODHI:s  butik i Sturegallerian  .
Tyvärr tyvärr kunde jag inte gå, det var säkert mycket trevligt!
 Dock skickade söta  Anna och Karin (som driver Bodhi) två presenter på posten till mig som kom fram idag!   Tack så mycket säger jag :)!!  .
 Kunde inte kommit lägligare..idag har jag haft såå tråkigt  här hemma med den sjuka Lilla-E (jaa..själva Lilla-E  är ju ROLIG..men trist att icke kunna GÅ UT)så jag behövde verkligen ett paket! :)

paketet från Bodhi  fanns nattlinne  och hipstertrosor   i   leopard . Super söta och verkligen  bekväma!!
Nu ser jag fram emot att få  gå och lägga mig ikväll med mitt nya  fiiina nattlinne ;)
Om någon är intresserad av att shoppa så kostar söta nattlinnet  299kr och trosorna 55 kr.

Nattlinnet finns i dessa färger  och kan beställas i   BODHI:s nätshop  .
52049-1767

Kika in in till Bodhi om du inte gjort det..mycket bra kvalitet och humana priser!!Snygga knästrumpor i bomull eller nylon finns det också och förståss  mycket mer intressant!!

/Hannah ♥

pssssst ...måååååste bra berätta något rooooligt...: -)

Lilla-E trodde jag fick nattlinnet av brevbäraren  ( Lilla-E öppnade när han plingade på)som är en skäggig liten man på 55+ och sade när jag provade
: "Åhh...du kanske alltid får presenter av  skägg-farbrorn som ringer på  nu" ..ho ho ..jag försökte förklara att "skägg-farbrorn" liksom bara gav presenten från någon annan...lite som tomten kan göra...det gick inte såå bra ; )!
54 kommentarer
jessica

haha vad gulligt :)

Mie*, Absolut Guldkant

Ha ha ha, ja det är tur att man har barnen, de livar upp;-)
Vad kul att få present bara så där!
Hoppas att Lilla E kryar på sig!

Mia

hahaha det var roligt, du får allt passa dig för brevbärarn, speciellt i det där nattlinnet.

sura tanten

Ha ha...få underkläder av brevbäraren;)

Amanda

Vad fint ditt också var! Själv fick jag ett rosa, passar mig alldeles perfekt! =)

Karin

Haha! Ungar är allt bra sköna :)

Frida & Fabulous

Haha, ibland kan det bli totalt fel. Lyxiga presenter iaf! Det är du värd!

Diana

Åh, kul med oväntade presenter! :)

Kerstin

Grrrr vilken läckerbit du kommer att bli med den på. Kram.

Cicci

Hehe, vad kul att han trodde att du hade en liten flört med brevbäraren :)! Jättesöta saker också!

Linda Lej

Vilka fina presenter...tänk om man hade turen att få sådana...ja, jag får väl förlita mig på sambon!

Själv skulle jag behöva en sådan present nu när jag är lite deppig över att inte få ha min premiär i december som jag planerat...kvaliteten på kläderna var inte tillräckligt bra så jag får byta producent... Men det är bättre det händer nu än senare!

Sandra

Åh vad snällt! :-))

AnnaK

Fina nattlinnen! Det rosa skulle vara nåt för mig. =)

Käthe

Vad härligt med presenter. :))
Kul det här med brevbäraren. Jag har en sådan trevlig brevbärare som ringer på och lämnar paket. Också brukar han säga att jag är hans bästa kund. Också hälsar han alltid. Dagens ros borde han få.

Emma

Snygg modell på trosorna!

Lottisin

Roligt med paket! =)

hannahsthlm

Jessica: =)

Mie: Ja det gör de verkligen de små liven;)!Ohh..presenter är alltid välkommet här hemma ,det vill jag lova:)!

Mia: ha ha..jag lovar ;)

sura tanten: ho ho..ja det händer ju inte varje dag precis ;)!

Amanda: Ditt rosa var verkligen jätte sött!:)
Precis som du skriver kan jag tänka mig att det passar dig perfekt:D!

Karin : =)

Frida: hi hi..jaaa ;) Tack=)!

Diana: Absolut:)

Kerstin: ha ha...väldigt härlig kvalitet var det iallafall ;) Kram

Cicci: Hi hi..Jaaa..det var ju aningen komiskt faktiskt ;)!

Linda Lej: En sambo är inte helt fel att ha och förlita sig på heller :)
Trist med din butik men bättre att öppna när man är 100% nöjd med det man ska sälja...Lycka till med allt=)!

Sandra: Ja :- )!!

AnnaK: ja..det rosa ser verkligen ursött ut:)!

Käthe: Ja!=)
hi hi..låter som min "lille skäggige man" till brevbärare det....han har säkert jobbat med detta yrke i över 30 år och det märks..;)!
Såå rar! :)

Emma: Absolut! De gillade jag skarpt:)!

Lottisin: Jaaa :)!!

hannahsthlm

Alex: hi hi...ja det är ju inte helt fel ; )

alex

Haha! Jag vill också få fina underkläder av min brevis!!:P

Sabor

Superfint set du fick ;) Ha en fortsatt trevlig Onsdag kväll ...

hannahsthlm

Sabor! Ja=)! tack detsamma!:)

Leif Garbielsson

Kanon blog!

hannahsthlm

Leif: =)

8ball

is very interesting site...

Jimpson

I+enjoyed+your+page.+Keep+up+the+good+work%21+Feel+free+to+visit+my+page.+It%5C%27s+cool+too.k

Vasilii

Looking for information and found it at this great site...g

Sveta

I have your site for its useful and funny content and simple design.a

Bill

Looking+for+information+and+found+it+at+this+great+site...n

Jennifer

Nice%2Bsite%2Bits%2Bvery%2Binteresting%2Bsite%2521%2Byour%2Bsite%2Bis%2Bfantastic.

Svetlana

Just serfed in. Great site, guys!u

Meteor

Hello people! Nice site!c

Bush

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Marilyn

Your work is marvelous!!o

Jersey

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(o

Jennifer

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.o

Prohor

I%2Bhave%2Byour%2Bsite%2Bfor%2Bits%2Buseful%2Band%2Bfunny%2Bcontent%2Band%2Bsimple%2Bdesign..

Vasilii

Very+cool+design%21+Useful+information.+Go+on%21i

Hillari

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timen

Katie

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!a

Urii

I%2Benjoyed%2Byour%2Bpage.%2BKeep%2Bup%2Bthe%2Bgood%2Bwork%2521%2BFeel%2Bfree%2Bto%2Bvisit%2Bmy%2Bpage.%2BIt%255C%2527s%2Bcool%2Btoo.t

Sveta

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.u

Jones

i love this site.y

Jimpson

I have your site for its useful and funny content and simple design.o

Keno

Hi! Definitely nice and neat site you got there.

Sveta

You have built a good websiteh

Prohor

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!-

Anna

Very good web site, great work and thank you for your service.+

Britney

Excellent site, added to favorites!!d

Helga

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Nicole

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!%

Jooni

Very good site! I like it! Thanks!e

Urii

Thank+for+making+this+valuable+information+available+to+the+public.e

Bob

Very good web site, great work and thank you for your service.t

Jimpson

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luck2