BEAUTY PLANET

52049-1743
För första gången har jag lagt in en beställning hos Beauty Planet som säljer "vanliga" märken  till ett relativt  taxfree-liknande   pris! Hurrey...;)

Det lönar sig nog att beställa ihop med någon kompis eller  passa på att beställa mycket på en gång (julklappar?)för frakten blev runt 60 kr på min beställning som jag just lade in och så kostar det ju såklart extra på det om man vill betala med tex. faktura..Men jag tror ändå min beställning blev billigare än i butik..joo..det blev den allt=)!

Jag kan verkligen tipsa om en bra  foundation som jag helt glömt bort den senaste tiden när jag varit nere i Dior-träsket ;)ha ha..jag gillar fortfarande Pure Light men...nej..nu ska jag köra med Teint Idole  ett tag framöver, från  Lancome   .
Nyans nr 2 är toppen, varken för gul eller rosa, smälter in super bra, det här är verkligen en ny/ gammal favorit!
Håller hyn relativt matt  hela dagen utan   primer och huden känns änså super mjuk !
I butik kostar den ca  350  kr och på Beauty Planet 299 kr.

Annat bra det kan löna sig att klicka hem därifrån tycker jag är:

 Hypnose Mascara  från Lancome   . Pris i butik 225-235 kr, på  Beauty Planet 189 kr
  Dior Show  Mascara från  Dior      .Pris i butik ca 230-235 kr, på    Beauty Planet     205 kr
 Mousse Comfort från   Lancome         .Pris  i butik ca 205 kr, på Beauty Planet    169 kr.
(Toppenbra  mild löddrande rengöringsmousse=)

Hoppas de får in fler produkter snart från fler märken!=)
Eller fler produkter från tex. Dior..de har så  otroligt mycket bra produkter och jag saknar en hel del på siten..men men...man kan inte få allt..kanske? ;)

/Hannah♥
58 kommentarer
Sandra

Bra tips! Tack!!

hannahsthlm

Sandra: Var så lite så=)!

Nettan

Håller med, Teint Idole är verkligen bra!

hannahsthlm

Nettan: Ja..jag är så glad att jag "hittade" den igen i sminkdjungeln..hur kunde jag glömma att den är så bra?!=)

Sandra H

Teint idole är super! Vill tipsa om att beautystore.se har lite smått & gott, bla. Lancome fatale & L'extreme för 149kr,då med skadad kartong men den behövs ju inte!

hannahsthlm

SandraH: Tips tar jag tacksamt emot och säkert alla som läser=)! Tack..ska kika in där!

anina

Jag använder teint idole fr Lancome, my favourite!

Vera

Det va en bra butik med bra priser, tackar för tipset!

hannahsthlm

Anina: Underbar är den=)!

Vera: =)!

Sigrid

Nice beställning.

Björn Andres

Hej hannasthlm! Vilka produkter från Dior eller andra märken saknar du hos oss? Mejla mig så kollar jag gärna upp om det är något vi kan ta in till bra pris.
Hälsningar,
Björn
Beauty Planet

Lottisin

ahaa, kanske man kunde testa om de levererar utomlands... :) fortsätt med dina sminktips! =)

hannahsthlm

Sigrid: Ja=)!

Björn Anders: Ok..jag mejlar dig gärna lite önskemål från min sida=)! Ska försöka hinna med det ikväll! Vore ju super om ni ville ta in lite fler Dior produkter;)!

Lottisin: Jag tror tyvärr inte de levererar utomlands=( Men jag fortsätter självklart med mina tips när jag dyker på något;)

Mia

Jag är också ett stort fan av Diors produkter.
Ha det gott (och jag kommer att beställa nästa gång jag behöver.)

Part of a Story

Tack för tipsen :)

hannahsthlm

Mia: Då är vi två;)! Dior är verkligen braa!=)

Part of a Story: =)

Cicci

Tänkte bara fråga om du har provat att använda den där 50%-rabatten på Accessora som vi fick på bloggträffen?? Vet inte var man ska skriva in den där rabattkoden nånstans, men tänkte passa på och köpa lite julklappar innan den går ut den 30e :)!

Johanna

En ny foundation behöver jag! Bra tips där =). Ska kika närmare på den siten :)

hannahsthlm

Cicci: Hmmm..jag tror tyvärr inte att vi fick en 50% rabatt utan en 50 kronors rabatt för köp över 750 kr.
Jag har utnyttjat den rabatten 1 gång innan nämligen och det var samma kort och kod som på detta kort vi fick..Lessen att göra dig besviken men jag tror att det är så.
Ett rabattkort är ju förståss alltid KUL men det är ju lite skillnad på 50 kr i rabatt och 50%.
Annars skriver man in koden när man gjort sin beställning tror jag det var, man skriver in namn, adress, rabattkod etc.
Lycka till=)!

Johanna: Den är grymt braaa..kan verkligen rek. den foundationen=)!

Cicci

Va, är du säker?? Hm..nu har jag inte lappan här..ja det var ju en besviklse isf...Jaja!

hannahsthlm

Cicci: mmmm..jag är rätt säker..iallafall den lappen jag har! Du får kolla på din sen och se..
Man kan ju alltid hoppas att du har en med 50% =)! Kramis!

A

Har använt Teint Idole och två andra lancôme-foundations tidigare och tycker att de lägger sig bra på huden...MEN efter några dagars användande så har jag av samtliga fått ganska rejäla utslag i stil med små små finnar/knottror - ser fruktansvärt äckligt ut.

Skulle tippa på att det är den nedrans parfymen som de envisas med att ha i som gör att jag reagerar såhär, inte roligt alls.

Svar från hannahsthlm

A: Så trist för dig=( Det har inte jag alls upplevt med foundationen men det beror nog på hur känslig man är för tex. parfym i produkter som du skriver...De borde inte ha i sådant.!! Jag kan inte använda vissa av Lancomes mascaror däremot (mina ögon reagerar då)för att det är parfym även i DEM..man kan verkligen fråga sig..varför?!Helt otroligt onödigt ju=/

sanna

åh, jag är supersugen på att testa en foundation från lancome. men det känns ju lite dyrt. :/ nåja, något att önska sej till jul kankse. ;)

hannahsthlm

Sanna: Jag tkr inte 299 kr är så dyrt för en foundation...de flesta "budget varianter" kostar ju ändå över 100 lappen..då är det bättre att lägga lite extra på en BRA som håller måttet..enligt mig=) Tycker absolut du ska pröva ut en bra och sedan önska dig den i julklapp=)!

8ball

is very interesting site...

Urii

It\'s a great and valuable site!x

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Helga

Thank for making this valuable information available to the public.

Sveta

I like it and the background and colors make it easy to reado

Kim

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!+

Jesus

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.

Bush

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings

Jersey

I+have+been+looking+for+sites+like+this+for+a+long+time.+Thank+you%21

Jesus

I\'l be back... :)+

Hillari

Nice%2Bsite%2Bits%2Bvery%2Binteresting%2Bsite%2521%2Byour%2Bsite%2Bis%2Bfantastic.i

Keno

Great+site.+I+will+bookmark+for+my+sons+to+view+as+well%21%21%21l

Bush

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !

Jesus

Very good web site, great work and thank you for your service.i

Anna

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Nicole

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.

Jimpson

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.

Anna

Found+your+site+in+google%2C+and+it+has+a+lot+of+usefull+information.+Thanx.r

Elizabeth

Great%2Bsite.%2BI%2Bwill%2Bbookmark%2Bfor%2Bmy%2Bsons%2Bto%2Bview%2Bas%2Bwell%2521%2521%2521t

Park

Found+your+site+in+google%2C+and+it+has+a+lot+of+usefull+information.+Thanx.t

Bob

Looking%2Bfor%2Binformation%2Band%2Bfound%2Bit%2Bat%2Bthis%2Bgreat%2Bsite...t

Meteor

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Keno

Greetings!..

Meteor

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!y

Amanda

Great+site.+I+will+bookmark+for+my+sons+to+view+as+well%21%21%21%2B

Jennifer

%3Ca+href%3D%5C%27http%3A%2F%2Famoxil%2D500mg.micrositehosting.info%5C%27%3Eamoxil%2D500mg%3C%2Fa%3E%0D%0Ahttp%3A%2F%2Famoxil%2D500mg.micrositehosting.info%2F+%2D+amoxil%2D500mg%0D%0Am

Katie

Great Site - really useful information!e

Sveta

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.c

Joon

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Jones

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...h

Urii

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!%