BEAUTY PLANET (kanske har DU något önskemål?)

52049-1747

Super duper bra foundation....299 kr på Beauty Planet  (nr 02 är bästa färgen)



Ho ho....det var väll typiskt=)    . Min beställning från Beauty Planet  dök upp redan igår...och självklart var jag tvungen att hämta ut den.

När man har små barn är man alltid  ute och springer även  om man har 39 graders feber, det ska shoppas små youghurts med apor och lejon,  tvättmedel, välling och flingor..hämtas på dagis...så man kan lika gärna hämta paket oxå;)!
Det var ju såklart  superbra att de levererade så snabbt  , kan verkligen rek. ett köp därifrån!
Men... i mitt sjuka tillstånd som inte är såå mycket bättre idag,tyvärr...så blir jag ju  ännu mer  sugen på att  använda mitt nya  smink och gå ut på some  party   ikväll..hmmm...hur ska jag göra???=)

Just nu  sitter jag här iklädd:
 Svart ribbat långt Juicylinne, Svarta American Apparel leggings, Svart Filippa K kofta, Rosa Hello Kitty strumpor från H&M, vita duntofflor från H&M och stor  lurvig filt med Dalmatiner och andra hundar...som jag lånat från Lilla-E:s säng... .....ORKAR  jag överhuvudtaget göra mig iordning ..hmmm...ska ta en  till kåvepenin och en till ipren  och se hur jag känner mig efter det ...

För övrigt var det  ju lite roligt att  Björn Andres   från Beauty Planet läste mitt förra inlägg om deras webbshop och bad mig mejla mina önskemål  på produkter jag skulle önska  att de tog in!
Jag har nu gjort en  liten lista  som jag är redo att mejla....Hoppas på att de har möjlighet att ta in iallafall några  av  produkterna..vore ju  otroligt  bra  !=)

 MEN  kanske ni läsare  har något önskemål....Skriv gärna en  kommentar HÄR  då..så kan jag vänta med att mejla listan till  imorgon kväll!
Finns det något hos Beauty Planet som just ni saknar från de märken de säljer ?Ta er en liten  titt!=)


Ha en bra Lördag nu!/Hannah♥
40 kommentarer
Lilla Spöket

Stackare! Men stanna hemma om du fortfarande har 39 grader, det sliter så mycket på kroppen att dricka när man inte är helt kry! Eller dricka Perrier hela kvällen...? Men det är ju inte så lockande när man väl gjort sig fin och kommit ut...

hannahsthlm

Lilla Spöket: Jaa...om jag bara hade mig själv att rå om så skulle jag nog "chansa" ;) Nu kommer ju de små vilda klimparna hem imorgon eftermiddag och fråga är hur PIGG och KRY jag kommer vara DÅ om jag GÅR UT ikväll...hmmm...Perrier eller Loka kan man ju alltid smutta på..det är sant..jaa..vi får se HUR jag gör...Ha en bra Lördag!=)

Christine

Ja gå ut och parta när du har 39 graders feber..! Not. ;-P Stana inne och mys du istället med filten och måla naglarna och ät glass, hihi! :-)

Sexan

Jag önskar att de tog in YSL´s mascaror. Brukar köpa Touche éclat därifrån och är SÅ nöjd med både pris och leveranstider.:)

Tinna

Hello Kittystrumpor, vad gulligt. =) Ha en bra lördag!

sura tanten

Åååh....måste kolla in Beauty Planet, det låter ju lovande:)

sura tanten

Åååh....måste kolla in Beauty Planet, det låter ju lovande:)

Moa

Usch, hoppas det blir bättre! Rekomenderar dig dock INTE att gå ut i ditt tillstånd (okej, jag vet jag låter som men mamma nu men iaf!). Det är bättre och festa loss nästa gång du är ensam än att gå ut halvkrasslig nu! Hoppas du kände dig bättre efter din iprem! :) Puss!

Clara

Grymt med billigt (billigare) smink. Om man ska investera i något tycker jag man ska köpa en volym mascra från YSL. Finns ingen bättre; bättre än lösögonfransar!

Frida

Hejsan!
Eftersom att du verkar vara ett sådant proffs på smink och dylik hoppas jag att du har något tips på bra hårprodukter mot elektriskt hår? /Frida

8ball

is very interesting site...

Fedor

%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5Dphat+ass%5B%2Furl%5D%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5C%22%3Ephat+ass%3C%2Fa%3E%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5C%22%3Ebig+tit+round+ass%3C%2Fa%3E%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com+%7C+big+tit+round+ass%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com+%7C+phat+ass%0D%0AHello%2C+my+design+down.%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5Dbig+tit+round+ass%5B%2Furl%5D%0D%0A0

Jennifer

Greetings!..o

Bill

Hello people! Nice site!

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Elizabeth

Wonderful pages! Keep up the grat work.

Anna

Hi! Definitely nice and neat site you got there.t

Vasilii

Oh o ho! very nice site!D

Bob

I\'m love this great website. Many thanks guyT

Katie

Interesting web page is, i\'ll see you later one more time%

Jesus

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.b

Elizabeth

Hi%2C+all.+Nice+site...I+really+like+your+site+%21+Good+job+man.e

Hillari

Very good site! I like it! Thanks!

Sveta

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.

Urii

Very cool design! Useful information. Go on!

Meteor

Thank+for+making+this+valuable+information+available+to+the+public.a

Helga

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timer

Bush

Greetings%21..+

Helga

Hi+friends%21+Sorry+for+it%2C+but+I+very+need+money%21+%3A%28o

Smith

Great Site - really useful information!l

Bush

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!

Jennifer

Excellent web site I will be visiting oftenu

Elizabeth

I consider that beside Your site there is future!b

Britney

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.

Jimpson

Just serfed in. Great site, guys!s

Sveta

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.a

Anna

Excellent site, added to favorites!!o

Kim

Fascinating site and well worth the visit. I will be backo