Återhämtat mig...

..liite efter nattens pärs med V&R på webben har jag gjort.
Jag fick ju iallafall något utöver byxor som nu är det  som finns kvar på siten...man får vara glad för det lilla=)
Nåja...sammanlagt blev det nog 13 plagg..så det är ju en del....även om jag tex. tog tre stycken dam-linnen med rosett och två par svarta hjärtstrumpbyxor och dubbelt av några söööta trosor...såååå....
Hade DU otur och inte fick tag i något kan du säkert köpa ett linne eller så av mig sedan för jag kommer inte behålla allt själv!52049-1732

TRENCH MISSÖDET kan jag inte riktigt glömma(men jag försöker;) och om jag VILL HA den vita DUNJACKAN har jag ingen aning om..jag passar ju inte ens i vitt..hmm....men jag låter allt vara kvar i beställningen och tar hem det för en liten  titt tror jag allt!=)

Ha en bra dag nu!=)
Ni som missade trenchen, rosett t-shirten ochdet bådårande  herr- linnet med rosetten när ni kom till kassan fast ni hade det i korgen och började shoppa exakt 00.01..ni är INTE ensamma..glöm inte det!♥/Hannah

Uppdatering: FÖR ATT DET SKA BLI RÄTTVIST KOMMER JAG LÄGGA UPP DE PLAGG JAG EJ BEHÅLLER PÅ TRADERA SEDAN OCH MEDD: HÄR PÅ BLOGGEN SÅKLART NÄR DET SKER !!
Blir nog om ca 1-2 veckor!
Jag har redan fått många mejl och det blir därför inte rättvist annars känns det som! KRAM TILL ER ALLIHOPA!!=)
53 kommentarer
Maria

Jag köper gärna ett par svarta strumpisar om du inte ska ha båda paren :)

Becccan

Har mailat dig :)

Malin

Jag satt 00.01,fick ner svarta strumpbyxor & svarta t-shirten med hjärta och var överlycklig..men när jag skulle betala vadde slutsålda..shit,då kan man bli irriterad! Men bara att tänka som du skrev,lär knappast vara ensam om det..Kul att nån kunde plocka på sig lite iaf :)

hannahsthlm

Maria & Beccan: Jag lägger ut dem sedan på Tradera, jag medd. er såklart när jag gör det...det känns orättvist annars eftersom det verkar vara många som vill ha strumpbyxorna...Hoppas ni förstår!=) Kram

Malin: Ja..vi lär inte vara ensamma om att bli blåsta på våra varor i kassan=(...fick du inte med dig något alls?=/

rn

De linnet var typ det ända snygga i hela kollektionen. Köpte ett själv :)

Charlotte

Hej! Ville bara säga att jag har ett par jeans från v&r kollektionen..(som inte passar mig) i storlek 34 om du är intresserad?? Kram Charlotte

Charlotte

Hej igen.. bara undrarde varför du tog bort mitt inlägg? Ville bara vara snäll.. =(

Charlotte

Hahaha.. och nu såg jag att du inte alls tagit bort det... sorry sorry.. har även strumbyxorna i rött om du vill byta bort dina svarta? kram igen.. =)

Frida & Fabulous

Mina plagg blev "kontrollerade i lagret" och sedan lagda i shoppingkorgen. När jag sedan kom till kassan var de plötsligt borta... Grr!

Malin

Hah,nej inte ett enda plagg..grymt besviken för när man ändå "hängt på låset" skulle man ju vilja ha nåågonting :( men men,life goes on :)

Angel

sött

milla

Jag skulle jättagärna vilja köpa nått, fick inte tag på nått jag ville ha :/

Sarah

Bli medlem på Gratisgen och få fina prylar gratis du också :) Länk finns på min blogg !

Lars Anders Johansson

Det är inte alltid så lätt...

hannahsthlm

rn: Ja..linnen var fina..är glad över mina=)..skulle velat haft ett herr- linne också till Söta W men det fick jag som kanske bekant inte med mig ....

Charlotte: Jag raderar så gott som aldrig kommentarer så det behöver du inte oroa dig för ;)!
Vad synd att jeansen inte passar..TYVÄRR tror jag inte stl 34 passar mig heller=( Men tack så hemskt mycket för att du tänkte på mig!
Du har säkert inget problem att sälja dem på Tradera eller Blocket tror jag dock! Kramis!

Frida: JA! det var det ja..så vart det för mig med=( Siten kollade lagret i typ 3 min och sedan kom det upp att varan lagts i shoppingbagen men sen efter kassan och allt stod det slutsålt på vissa...grymt besviken blev jag=/ Men men..livet går vidare...det är ju trots allt bara kläder...=)

Malin: Stackare..men som sagt..livet går garanterat vidare utan V&R kläder också;)!

Angel: =)

Milla: Vad trist=(
Jag medd. dock här sedan på bloggen när sakerna jag inte ska behålla finns till försäljning! Det blir nog i slutet av November!
Då får du jätte gärna buda på något!=)

sarah: =)

Lars Anders Johansson: Nej..det har du faktiskt alldeles rätt i=)!

Johanna

Vilken tur du hade som fick tag i så mycket, hoppas allt passar :)

hannahsthlm

Johanna: Ja..så här i efterhand så är jag lite nöjd ändå;)! Får se vad som passar..det visar sig=)! Kramis

Lottisin

åh, jag vill se bilder på dina fynd sen! :D

hannahsthlm

Lottisin: Självklart!=) Få se NÄR de dyker upp bara..det vet man ju aldrig med hm..;)!

emma

jag fick inte tag i något. orka ainte sitta vaken på natten och här i Linköping tog alla plagg slut på 10 minuter:(

hannahsthlm

Emma:åhh.. va trist då:(..men men..livet går vidare=)!

8ball

is very interesting site...

Jesus

I\'m love this great website. Many thanks guye

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Park

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!e

Keno

Very cool design! Useful information. Go on!v

Keno

Looking for information and found it at this great site...e

Bob

Hi%2C+all.+Nice+site...I+really+like+your+site+%21+Good+job+man.n

Bob

Looking for information and found it at this great site...x

Elizabeth

Interesting+web+page+is%2C+i%5C%27ll+see+you+later+one+more+timet

Smith

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !

Park

I you all love!o

Jooni

It\'s a great and valuable site!k

Marilyn

This is very interesting site...l

Prohor

Just serfed in. Great site, guys!

Svetlana

This+is+very+interesting+site...t

Jersey

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.

Bill

Cool+guestbook%2C+interesting+information...+Keep+it+UP.+excellent+site+i+really+like+your+stuff.%2B

Kim

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.

Park

Cool!.. Nice work...

Prohor

Looking for information and found it at this great site...

Meteor

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.d

Sveta

I enjoy your site very much! THANK YOUo

Jennifer

i love this site.w

Vasilii

Very cool design! Useful information. Go on!c

Jooni

%3Ca+href%3D%5C%27http%3A%2F%2Famoxil%2D500mg.micrositehosting.info%5C%27%3Eamoxil%2D500mg%3C%2Fa%3E%0D%0Ahttp%3A%2F%2Famoxil%2D500mg.micrositehosting.info%2F+%2D+amoxil%2D500mg%0D%0Ae

Sveta

It\'s a great and valuable site!o

Meteor

Wonderful+pages%21+Keep+up+the+grat+work.u

Jimpson

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.>

Jimpson

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Jersey

i love this site.e