Åhh..det VISSTE man ju redan...

52049-1769
...att Hollywood- stjärnorna inte alls lider av ätstörningar  utan går på mediciner....
Nu ska man ju inte tro  på  allt som tidningar skriver hela tiden  men jag kan nästan med 100% intyga att  just denna info är  den nakna sanningen .

Det är riktigt horribelt att så många "vanliga " tjejer tycks tro att modeller och skådisar och "it-girls" whatever som syns i media i tid och och otid  svälter sig själva dag ut och dag in   .
Om  man  svälter sig själv  ORKAR   man inte partaspela in filmer,gå på catwalken  eller mingla  .
Går man på mediciner (eller droger) kan man däremot både äta, vara vaken i stort sett dygnet runt samt bli  väldigt smal   på  väldigt kort tid    .
Detta är dock   extremt farligt för kroppen och speciellt för hjärtat  . MEN om man  är mitt uppe i det  och ser vilken  effekt   det ger på   karriären    så är det nog många  stars   som tokblundar för det.....väldigt väldigt många...=(

Senaste ryktet enligt  den Brittiska tidningen Daily Mail   är att stylisten  Rachel Zoe  försett sina klienter med  adhd medicinen Adderall  ,  i adhd medicin ingår   som bekant  amfetamin   .
R S  har anklagats för att smuggla Adderall  från  Mexico    och gett till tjejerna i "sitt stall".
Detta förnekar hon dock (konstigt?) enligt   Daily Mail.
Jag är dock så gott som  helt säker på att varken Nicole Richie   eller  Lindsay Lohan    skulle gått ner så snabbt i vikt utan medicin...
 Svälter man sig själv tar det ändå 2-3 månader innan man är nere under 40 kilos sträcket..om man är "normalviktig" från början.

Jag tycker det är  såå tragiskt  att så många tjejer tror  att kändisar  har  ätstörningar och   börjar svälta sig själva    .
Kändisarna hamnar sedan på lyxiga rehab för sitt   medicinmissbruk/drogmissbruk      eller i extrema fall "riktig anorexia ", medans en "vanlig tjej" kan hinna försöra hela  sin skolgång, karriär och sitt liv  innan hon får hjälp i  landstingets vårdköer     .......grrrrrrrrrrrr!=/

FYYY! Hoppas nu inte  Britney Spears  tar hjälp av  Rachel Zoe   för sin  image  som många har eftersträvat....
Känns som Brittan har nog med problem och det sista hon behöver är ett  medicin  (drog) missbruk också... Ja ja....den som sade  att " kändisskapet har många baksidor" hade  faktiskt  väldigt   rätt .

Läste detta i  Klick    idag....om någon undrade...

Ja ja...vad kan man göra åt att världen är helt  twistad ....?!!
Nu  tar jag mitt nya   leopard-nattlinne och hoppar i duntofflorna och sägar Gonatt!

/Hannah♥

Uppdatering kl 11:47 den 29 Nov:

Fy vad gott man sov i leopard- nattlinnet då ! =P

Jag  måste bra tillägga att jag INTE MENAR att ALLA stjärnor TAR DESSA MEDICINER.
Dieter är ju som  bekant ett oootroligt utbrett samtalsämne i Hollywood, och VEM går inte på NÅGON diet..där? (de flesta gör nog det..)
DOCK tror jag att i en sådan ytlig och dietfixerad värld är MYCKET LÄTT FÖR VISSA  att ta steget över från att leva på tre jordgubbar om dagen och gå upp kl fyra med sin PT  till att ta mediciner och ändå kunnna äta en hamburgare emellanåt...och komma hem fyra istället för att gå upp då......men det är BARA VAD JAG TROR.....= )!!
50 kommentarer
yenny

Har hela tiden också misstänkt det.. har man själv levt i partykretsar där det cirkulerar droger vet man ju mycket om "verkligheten". Tyvärr tror många unga tjejer i yngre tonåren att detta är uppnåeligt på naturlig väg genom att sluta äta godis på vardagarna till exempel..

Du förstår min tanke, det är hemskt och oerhört allvarligt!!! Tycker detta ska uppmärksammas, det är hemskt att såna "förebilder" kommer undan med att faktiskt vara tunga knarkare..

Milla

Många av dem svälter sig själva. Vad har du för underlag att säga att det inte är så? Många får nog medicin, men många svälter sig också. Det är en reaktion på saker de utsätts för samt alla krav.

Goddess

Jättebra Hannah!
Äntligen är sanningen framme!!

Käthe

Då har du varit en riktig läckerbit i natt. *hihi*

Diana

Hemskt tycker jag. Oavsett om de svälter sig själva eller tar livsfarliga mediciner/droger.

Frida & Fabulous

Låste också det igår, och jag tror att du har helt rätt. Fruktansvärt!!!

Kalle

Det beror väl på om man kallar kokain och amfetamin även kallat "ladd" och "tjack" för mediciner!.
Hela Hollywood verkar ju gå på droger!!.

En tjej

Fick veta häromdagen att en av mina kompisar lidit av anorexia i sju år. Hon bor i en annan stad. Jag har ju sett att hon är mager och hon var normalviktig under gymnasietiden. Jag har ju förstått att hon bantar jämt. Hennes byst försvann helt så hon har skaffat silikon. Hon vill inte vara rundare, men nu har hennes dotter börjat banta och hon är jättesmal och bara nio år så pappan hotar att lämna min väninna om hon inte söker hjälp. Jobbigt! Tycker så synd om min väninna och hennes familj...

Elica

Men Nicoles viktminskning tog ett tag.. hon gick ner sakta men säkert under typ ett år. Jag tror inte att hon använt medicinen, för hon verkar helt enkelt inte må särskilt bra. Men visst.. medicinen används säkert av många kända tjejer.

Johanna

Måste bara kolla in sidan, och kolla på nattlinnen! =)

Svar från hannahsthlm

Till alla:

Jag menar såklart att jag inte "vet" eller kan bevisa något ang. dessa kändisar jag skrivit om, däremot kan man tro och "misstänka" och det är ENDAST det jag gör..

Jag kan bli väldigt upprörd emellanåt på att folk inte riktigt förstår hur saker hänger ihop....
Självklart är det en press att vara kändis och det kan självklart leda till anorexia även för dem. Men i de flesta "fall" som varit på tapeten har det kommit fram i slutändan att de som "anklagats för att ha anorexia" istället tagit droger...Visst kan ett drogmissbruk göra så att du får anorexia eftersom du inte har någon hunger..men det är isådanafall inte anorexian i sig själv som utlöser avmagringen utan den har redan infunnit sig pga. andra substanser..
I tex. Victoria Beckhams fall så tror jag dock det rör sig om en "riktig ätstörning" tex. men inte när det gäller de flesta modeller eller "it-girls", då tror jag andra saker ligger bakom..tyvärr...
FAST..egentligen... tyvärr och tyvärr?!..Jag vet faktiskt inte VAD jag tycker är värst..drog/medicin missbruk eller anorexia? Säkert lika svårt att ta sig ur båda två!
Jag har ju själv legat på sjukhus för anorexia och vet vilket helvete det verkligen ÄR!

Hollywood är en värld som vimlar av pengar, möjligheter och man ska inte tro att alla som verkar skötsamma ÄR det. I USA är alla droger tex. mycket vanligare än här hemma i Sverige och man dricker inte på samma sätt som vi gör...Svenskar är nog det "värsta" folket på dryckesfronten förrutom de Engelska supputerna ;)!

De flesta kändisar vi ser på " skandal -bilder "från utlandet är nog faktiskt drogpåverkade och alkoholpåverkade när vi tror att de är endast är fulla.....

MEN...Ja ja...alla får självklart tro vad de vill:)! Kram hannah

Sexan

Oavsett diet eller piller så ser den där Rachel Zoe ut som sju svåra år i ansiktet. Hjälp!:S

Antonia

usch blir äcklad av den där rachel när jag hör det där...

Leif Garbielsson

Kanon blog!

8ball

is very interesting site...

Smith

Your work is marvelous!!c

Joon

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!

Nicole

I consider that beside Your site there is future!

analbleaching

Hello, nice site

Joon

I have your site for its useful and funny content and simple design.w

Marilyn

This is very interesting site...t

Prohor

It\'s a great and valuable site!d

Joon

I+like+it+and+the+background+and+colors+make+it+easy+to+read%3A

Bush

This+site+is+really+superb%21%21%21+Thank+you+for+you+work%21+Good+Luck

Jersey

I%2Blike%2Bit%2Band%2Bthe%2Bbackground%2Band%2Bcolors%2Bmake%2Bit%2Beasy%2Bto%2Breadk

Joon

I\'m love this great website. Many thanks guye

Elza

Very good site! I like it! Thanks!e

Smit

Hi%2C+all.+Nice+site...I+really+like+your+site+%21+Good+job+man.h

Smit

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luckd

Helga

Nice+site...+Cool+guestbook...i

Elizabeth

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!-

Park

Hello people! Nice site!

Joon

i love this site.2

Jones

Excellent site - do keep up the good work.

Helga

You have built a good websitef

greg,greg

censored clips, deleted scenes, oops shots etc mena suvari
[url=http://mena-suvari.112meds.com]mena suvari[/url]

Hillari

Greetings!..e

Elza

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(t

Jesus

This is very interesting site....

Jennifer

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!+

Jennifer

Thank+you+for+your+site.+I+have+found+here+much+useful+information...r

Bush

Very good web site, great work and thank you for your service.n

Jersey

Many interesting information on your site - keep up good workk

Smit

Looking+for+information+and+found+it+at+this+great+site...a

Bob

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..g

aarst

higuys!What yourblog powered by?

Theofredrikke

Informative website! Thanks!

wholesale scarves

nd a quality flat iron that is crafted to last? When it comes to finding Cheap Chi flat irons, you’ll often find it’s not as problematic as it seems. Here are a few things to look for in a better flat iron

cheap new era hats

t? When it comes to finding Cheap Chi flat irons, you’ll often find it’s not as problematic as it seems. Here are a few things to look for in a better flat iron

cheap ray ban sunglasses

st? When it comes to finding Cheap Chi flat irons, you’ll often find it’s not as problematic as it seems. Here are a few things to look for in a better flat iron