VM uppladdningen har startat på allvar......(kalsong efterlyses!!)

....iallafall på hm och då syftar jag främst på fotbollsmode till små fotbollstokiga kids!
Jag köpte ju denna body till Lilla-E förra veckan och idag har samlingen utökats med några andra små godbitar:


Sverige Kallingar till Söta W  59.50
Sverige Strumpor Söta W 29.50
Sverige Strumpor Lilla-E 29.50
Brazilien Strumpor Söta W 29.50
Brazilien Strumpor Lilla-E 29.50
Vattenflaska med olika nationers flaggor som kommer vara med i VM 29.50

Killarna är helnöjda..hur kan de vara annat MEN har någon sett dessa Sverige Kallingar i storlek 110 ?? Alltså för ålder 3-4 år någon stans i Stockholm på något hm...meddela mig!!
Fanns inga i Lilla-E:s storlek kvar och han är nu förkrossad över det...så håll gärna ögonen öppna om ni ser dem i  storlek 110..tack=)!

Annars har jag haft en trevlig dag där ljuspunkterna varit en fika på Rörstrandsgatan samt lunch på
Dubbel W i Västermalmsgallerian där jag åt en  super god grillad macka med tonfisk..nyttigt och gott!=)


Hoppas ni haft en Adorable Day...Ciao!

Har inte haft mycket tid hemma idag och jag ska svara på lite kommentarer senare när jag nattat Lilla-E som står här i sin lilla Spiderman pyamas och vill ha napp & nutt...ja..snuttefilt alltså....Kram!
26 kommentarer
Estelle

Älskar Västermalmsgallerian!

Fredrik

Hade jag haft en unge (och om Gud är snäll så dröjar detta tills jag är minst 30) så skulle lugnt klä han/hon i fotbollsmode under VM. Grymt.

Må FINT

Christine

Hihi, så cute!

hannahsthlm

Estelle: Jaa..det gör verkligen jag med=)!

Fredrik:ha ha..man vet aldrig när de små klimparna dyker upp ;)När de väl dykt upp måste man självklart klä dem i VM kläder=)
Ha det fint du med!

Christine: Jaaa..ellerhur!=)

jesus

jäklar cool fotbolls-outfit till bäbisen, lite sådär 70-tal! Han kommer helt klart vara snyggast under VM!

hannahsthlm

Jesus: Tack ska du ha=)!!

Mia Maria

Kallingarna fanns på H&M i Farsta Centrum i dag och då fanns dom i alla storlekar :) men dom kan ju ha hunit gåt åt nu ..
Lycka till i letandet ...

från hannahsthlm

Mia Maria:åhh..jag blev verkligen superglad för tipset=)! Vad gulligt av dig! kram!

8ball

is very interesting site...

Jones

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.h

analbleaching

Hello, nice site

Britney

I like it and the background and colors make it easy to readB

Amanda

Greetings!..t

Smith

Thank+for+making+this+valuable+information+available+to+the+public.

Jones

Your work is marvelous!!

Kim

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.w

Smit

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !e

Bush

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.

Keno

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!o

Helga

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...h

Jimpson

I enjoy your site very much! THANK YOUe

Britney

Nice site... Cool guestbook...>

Bush

Fascinating site and well worth the visit. I will be back

Prohor

Excellent site, added to favorites!!s

Prohor

Very good site! I like it! Thanks!

Jersey

Very+cool+design%21+Useful+information.+Go+on%21E