VAR ÄR DU??

......lilla prickiga klänning och allt annat jag beställt från
HM   webb , JA...vid det här laget har det blivit en del vill jag lova!
Är det det som är meningen..att man ska lägga till och lägga till på
sin beställning..är det därför det står ett medd. varje vecka "Tyvärr,leveransen försenad kommer v.20" (ja det stod det idag..förra vecka stod det v.19 och nästa vecka står det väll v.21...)

Tycker det är fruktansvärt dåååååligt..det startade v.16..NÅGON mer med liknande erfarenheter??!
Jag har ju faktiskt aldrig beställt från Hm:s hemsida förr....är redan tokless på det!!  = (
HUR SNABBT HAR ERA KLÄDER ANLÄNT? Please..Tell Me! = )

Kram!

Blogg.se har oxå strulat,har ej kunnat logga in,om det inte funkar tonite så svarar jag på kommentarer imorrn!

Uppdatering: NÄR JAG NU SURFADE IN PÅ HM:S SIDA PÅ MORRONEN FÖR ATT DELATA LITE AV MIN GIGANTISKA ORDER SÅ ÄR DEN FAKTISKT "UNDER BEHANDLING"...där ser man ; )!
51 kommentarer
Linda

Tror inte jag kommenterat här tidigare, men jag läser din blogg ofta ofta... =) Jag har haft samma problem med att beställa kläder från HM, tog evigheters evighet! =/

Svar från hannahsthlm

Linda: åhh..roligt att du läser min blogg ofta=)! Trist att du oxå haft samma problem med hm =/..misstänkte nästan att jag inte var ensam;)!

Tess

jo jag har haft samma problem, att de bara skjuter upp levernasdatumet vecka efter vecka, man blir så less!

Hanna "Hans"

mina kläder har nästan alltid kommit när dom ska... =) fast... ibland är det nåt som kommer senare än det andra och då blir det lätt så att man lägger till två eller tre saker i beställningen, som man egentligen inte behöver eller skulle ha från början ;D inte bra...

Vintage* Jessica

suck bloggen everkligen knas gick inte ens kolla andras bloggar eller kommentera suck :)'
då man verkligen har tid funkar det ej :(

Hoppas att du får en bra dag kram J

Natali

har haft samma problem jag beställde en hel del saker i april. de har fortfarande itne kommit. jag har oxå lagt till grejjer men det är irriterande ändå!

Hanna

mm! den söta prick klänningen vill ja med ha! kan du med ha från barn avdelningen? ;)

Johanna

Jag har besställt från H&M också, och det har tagit låång tid. Vet inte heller varför. Ibland har jag undrat om det kommer överhuvudtaget.. Sen att fakturan kommer mycket senare när man fått varan..

suratanten

H&M brukar vara lite si och så med sina leveranser. Lite bättre service kunde man faktiskt önska sig, men kläderna är ju billiga :)

frida

det där händer alltid mig när jag beställer därifrån. Man får alltid räkna med någre veckors förseningar när det gäller hm.. synd.. hoppas dina kläder kommer snart iaf! =)

Dontclick

HM är verkligen segt med sina beställningar, fick vänta 2 månader sist jag beställde...

Svar från hannahsthlm

Tess: mmm.. det blir man verkligen =/!

Hanna: åhh..men det är ju ändå bra att de flesta sakerna anlänt i tid=)! Halva min beställning ska typ oxå komma senre..i Juni blir det väll..men man tycker ju åtminstone de hade kunnat skicka det som de ändå har i lager efter en månad=/!!

Vintage Jessica: Jaa..jag kände det samma..när man finally hade TID att sitta en stund och fixa med bloggen så funkade det inte..hoppas det inte upprepas tonite!
Ha en toppen dag du med=)!

Natali: jaaa..mycket mycket irriterande =/!
Hoppas dina saker oxå kommer snart då=)!

Hanna:mmm..ibland brukar jag shoppa från olika barnavdelningar=)!Prickiga klänningen ser ubersöt ut.hoppas den är så "live" oxå=)!

Johanna:Jaaa..igår kom jag till den tidpunkten oxå när jag börjad undra på alvar om det NÅGONSIN skulle komma...MEN..nu verkar min beställning vara under "behandling" så den kanske faktiskt kommer nästa vecka då..hoppas=)!

Suratanten: Jaa..det är ju positivt åtminstone..att klädena är billiga=)!

Frida: Tack=)! Jag hoppas oxå att de kommer snart...har beställt massa shorts osv. till grabbarna oxå,det är ju medelhavsvärme här nu,vi behöver verkligen uppdateringar av våra sommargarderober alla tre!
Tack för tipset,ska härdanefter alltid räkna med minst en månads leveranstid från hm!

Svar från hannahsthlm

Dontclick: What!? 2 månader...ingen upplyftande info=(...Stackare!

Annie

När man beställer ser man om allt finns på lager. Allt som jag beställde fanns inne just då och då tog det bara en vecka lite drygt

Cicci

Vet precis hur det är! Trots att det står att det är i lager när man beställder dem så ändrar de det efter några dagar. Jaja..och så precis när man tänker att nej, nu ska jag ta bprt lite grejer då har de börjat behandla ordern..Väntar också på kläder från H&M, hoppas de har dykt upp när jag kommer från Paris, har väntat på dem i flera veckor nu..suck!

Emmy

Ibland kommer kläderna från H&M jättesnabbt och ibland blir det precis som i den sitsen du sitter i nu.. suck...... håll ut.. hoppas det är värt det när kläderna kommer ;)

Sofia

Jag är sååå irriterad på hm just nu. Har kan det vara rimligt med en sån lång leveranstid. Tolereras ju inte någon annan stans!

Miss Kga

Men OJ va många som haft problem!! Jag brukar beställa från HM titt som tätt o det brukar alltid komma när det ska. Har visst haft tur:)Tråkigt när det inte funkar som det ska:(

Alexandra

Beställde en vit kofta för två veckor sen. Den kommer vecka 32!!! Jag vill ju ha den NU, inte i början på hösten :(

Persita

Jag beställde för 3 veckor sen.. & senaste beskedet jag fick var att de kommer V.22 .. Dom borde inte ha kläder ute som dom egentligen inte har på lager! Men kul att din kommer nu iaf =)

Debbie

Gå in på "Mina Sidor!" så står det när leveransen ska dyka upp. Det har alltid stämt för mig!

8ball

is very interesting site...

Urii

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.L

Bill

I+enjoyed+your+page.+Keep+up+the+good+work%21+Feel+free+to+visit+my+page.+It%5C%27s+cool+too.

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Bush

I%255C%2527l%2Bbe%2Bback...%2B%253A%2529a

analbleaching

Hello, nice site

Bush

Cool!.. Nice work...

Britney

Oh o ho! very nice site!

Hillari

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.%

Sveta

Hi! Definitely nice and neat site you got there.o

Sveta

Hi%21+Definitely+nice+and+neat+site+you+got+there.o

Marilyn

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!r

Helga

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings

Meteor

Excellent+site+%2D+do+keep+up+the+good+work.t

Prohor

Oh o ho! very nice site!=

Hillari

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?n

Sveta

Hello people! Nice site!i

Bush

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.f

Jesus

I you all love!+

Kim

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.

Jimpson

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.o

Joon

Excellent+site%2C+added+to+favorites%21%21o

Svetlana

Very cool design! Useful information. Go on!e

Elza

Excellent+site%2C+added+to+favorites%21%21

Smith

Wow%21%21%21+Good+job.+Could+I+take+some+of+yours+triks+to+build+my+own+site%3F

Marilyn

Excellent web site I will be visiting ofteng

Jersey

Your site is very interesting and usefult

Park

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luck2

Vasilii

Excellent web site I will be visiting oftenr