Top Model

52049-897

Hoppas verkligen Söta Svenska Freja VINNER Top Model..är på tiden med en Svenska vinnare!=)
Synd att det bara är tillbaka blickar ikvällens program som börjar NU på TV 3....får hålla oss en vecka till med den spännande upplösningen!
Jag vill inte luska runt på Danska och Norska hemsidor och VETA innan....(vet att man kan göra det...tycker att det talar lite för att det inte är en svensk vinnare..men man vet aldrig..)

Vem tror ni vinner?!

ps.Obs! TROR..vill inte veta VEM...;)....alla kanske VET utom jag...men jag håller för öronen när någon vill avslöja....så det såååå....=P

Såå kul med alla namn ni kommenterat med..ska försöka se om jag kan få ihop en lista i slutet av veckan..fortsätt gärna lämna in era favoritnamn om ni inte gjort det!=)
36 kommentarer
mirna

jag håller också tummarna för freja! =)

mirna

min adress förståss!

Emma

Hej hannah! jag reggade mig hos buzzador när du hade tipsat om den, 14;e maj om jag inte minns fel.. När kmr första "chokladpaketet"? Ha det bra kram =)

Nikki

Håller självklart på Freja:)

hannahsthlm

Mirna och Nikki: Såklart vi gör=)!Hon är bedårande vacker och verkar vara en duktig tjej=)!

Emma:åhh..det kan nog ta en vecka till eller två,..men det kommer!=) (Hoppas det blir choklad för dig oxå i välkomstpaketet,jag kan ju inte loooova det,men det verkar vara det som de skickar ut just nu iallafall till alla) Kram!

Emma

håller tummarna för freja. inte föllt det men hon har varit en favorit.

Malin

hoppas freja vinner! men känner på att det kan bli hon där therese =/

hannahsthlm

Emma: Ja! har inte följt det varje program jag heller..men då och då=)!

Malin: mmmm..blir exiting att se vem det nu blir=)!

Persita

Jag vill också ha en svensk vinnare, men man kan ju inte bara borste från den VACKRA norskan! Jag håller nog mer på henne =)

Emilee

Jag vet vem som vinner. Såg sista avsnittet på danska eller norska 3:an för länge sen så vi i Sverige är lite efter där :P

Gloom

Såg lite på Top model igår för första gången...

Freja är ju helt klart sötast men det är väl egentligen inte vad det handlar om, det krävs ju mer för att bli modell. De andra två sakerna verkade vara offantligt stiffa, men det kanske är lättare att plåta dem om de är stela som granit?!!

Men va vet ja? Jag är ju bara en enkel man som inte tycker att alla kvinnliga modeller skall se ut som 15-åriga pojkar!!!

Hanna

ja, vet vem som vinner! freja är sötast! ;)

Cassie

HEJA FREJA ! Hon är söt, och har modellkapacitet, kan det bli mycket bättre ? :)

ida

Heej! Freja kommer från vaxholm där jag bor! Såklart jaf hejar på henne :DD:D


Kramm

Chrissie

Tur att inte danska trutläpparna vann i alla fall. Hon är ju redan ute. Ojoj att man kan irritera sig på nån så.

hannahsthlm

Persita:mmm..kanske blir norskan..vi får allt se ;)!

Emilee:Kan tänka mig det,att vi är lite after här i Sverige..som vanligt ;)!

gloom: Neej..modellyrket är faktiskt mycket mer än att vara söt,men det underlättar ju att ha charm och en söt look..men personligheten och viljan är minst lika viktig i längden=)!!

Joanna

I nuläget tycker jag att alla tre tjejer är vackra! Anna, Therese och Freja är alla värdiga vinnare. Fast lite sådär extra håller man ju på Freja..

8ball

is very interesting site...

Jimpson

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)B

analbleaching

Hello, nice site

Jooni

Very+good+web+site%2C+great+work+and+thank+you+for+your+service.m

Joon

I enjoy your site very much! THANK YOUa

Jersey

This is very interesting site...p

Britney

Many interesting information on your site - keep up good work

Sveta

Thanks+so+very+much+for+taking+your+time+to+create+this+very+useful+and+informative+site.+I+have+learned+a+lot+from+your+site.+Thanks%21%21k

Bush

Nice+site...+Cool+guestbook....

Marilyn

Pretty+nice+site%2C+wants+to+see+much+more+on+it%21+%3A%29i

Katie

Nice site its very interesting site! your site is fantastic..

Jesus

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.

Jersey

I enjoy your site very much! THANK YOUw

Hillari

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!.

Vasilii

I consider that beside Your site there is future!T

Nicole

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.A

Bob

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!e

Kim

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!

Gunnardaniella

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!