TIPS ANG. DOVE SUMMER GLOW BODYLOTION


....OM  du bestämmer dig för att köpa den här produkten som är både billig och bra så rek. jag dig att börja med att köpa den som heter FAIR to NORMAL Skin (om du har typisk svensk hy på kroppen), är man lite mer latino etc. passar nog den som jag grabbade tag i ,NORMAL to DARKER Skin ,bra!

På MIG tycker jag dock den för mörk hy blir för jaaaa...för mörk och inte ser riktigt naturlig ut...Det är även lättare att undvika fläckar med den för ljus hy!
Sååå nu ska jag köpa den för ljus hy istället och ge bort den för mörk hy=)

(Jag tog den för mörk hy för de andra var slut....men leta vidare isånafall;)

Ciao♥

Nu ska jag och LillaE på Little Gym...Svarar på kommentarer ikväll..Kram!
37 kommentarer
Joanna

Hm, bra att veta!

Cicci

Så du kan alltså rekommendera den? Kanske ska prova den då :)

Elizabet.blogg.se

Hur länge har du använt den:)?

Stina

Jag ska nog också ta och prova en ljusa varianten, kan behöva lite "Summer Glow" :)

Sofia

Vilka bra tips! Jag har alltid trott att färgen i de där är för svag och meningslös att köpa, nu ska jag tänka om! :)

Tesan

Skulle oxå köpa den där, men då va den slut här med... Jag köpte Niveas istället. Ännu billigare och bra tycker jag. Den är nog som den ljusa av Doves. Kan rekommenderas.

Det där blushet är jag sugen på, tror du det passar en blondis som mig? :)

lameilleuse

Jag är blond och har en ljus hy med varm underton. Jag testade den ljusa varianten igår kväll och vaknade med en gyllene nyans över hela mig! Ska smeta på ett lager till om en stund.
Jättebra och billig produkt!

Kim

Läppglanset på bilden har en väldigt fin färg :) Är det bra? Trevlig kväll !

ML

Jag anväder den mörkare tonen och är jätte nöjd. Kul att de kommer nya billiga produkter!

Svar från hannahsthlm

joanna: Ja=)!

Cissi: Absolut! Kör på den ljusa ibörjan bara;)!

Elizabeth: Sen i fredags..märkte resultat redan efter 2-3 timmar=)!

Stina: Ja gör det! Lite Summer Glow kan vi alla behöva=)!

Svar från hannahsthlm

Sofia: ohhh..yes..den funkar..promise=)!

Tesan: Roligt att du hittat en annan du gillar! såg att Natusan kommit med en liknande nu oxå!
tror du skulle passa awesome i DuWop rouget i färgen Vivaldi...ger ett transparent ,lite rosigt matt rouge..diskret och snyggt och inte alls för rosa som säkert lite ljusare nyanser kan vara!

Lameilleuse:åhh..tur att du fick tag i den ljusa från början;)! Imorrn ska jag införskaffa den..fortsätter jag med den här mörka kommer jag snart se ut som en pepparkaka och jag vill bara ha lite glow ju=)!

Kim: Ja..mycket bra tycker jag! Heter DuWop och färgen är Tulip! hoppas du har en trevlig kväll du med!=)

ML:åhh..vad bra att du är nöjd med den mörka!=)
Tror säkert den kan vara awesome om man redan är lite brun och så!

Godisen

Ojdå... visste inte ens att det fanns olika, och sprang genast och tittade på min, och såg att jag hade den mörka.. hm, jag kanske också behöver den ljusa... tack för tipset!

hannahsthlm

Godisen: var så lite så=)!

stella

å den ska jag nog testa, vad kostar den?
tack på förhand:)

Julia

Vad är det för sött rougestift du har på bilden?

Anonym

Ang. doves summer glow bodylotion så kan jag ju medela att den stinker. Visst man får färg men är det verkligen värt att gå runt och lukta vidrig brun utan sol på långt håll..? No way säger iaf jag. Finns bättre alternativ isåfal.

Sandra

Hey! En liten fråga; Jag har smörjt in bara benen hitills [som jag aldrig får färg på annars..] Och det ser helt okej ut. Dock så funderar jag på hur ni andra gör när ni smörjer tex armarna, med undersidan lixom? Där blir man ju annars inte så jättebrun, smörjer ni där med eller hur bär man sig åt? :P

Ziinderella

Haha, jag är riktigt ljus... blir typ inte brun på sommaren och är trött på de och bestämde mig för att prova doves summer glow bodylotion. Har läst att den för ljus hy inte fungerar så tog den för mörkare hy. trodde det skulle bli alldeles för mörkt för mig men nej, smörjde in mina ben och de blev super bra :)

8ball

is very interesting site...

Park

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..e

Jooni

Looking for information and found it at this great site...

Amanda

A+fantastic+site%2C+and+brilliant+effort.+A+great+piece+of+work.

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Jimpson

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)M

Vasilii

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.k

Sveta

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.,

Keno

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.+

Vasilii

You%2Bhave%2Bbuilt%2Ba%2Bgood%2Bwebsite

Svetlana

A+fantastic+site%2C+and+brilliant+effort.+A+great+piece+of+work.r

Kim

I like it and the background and colors make it easy to readk

Britney

i love this site.y

Amanda

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.c

Smith

Nice+site...+Cool+guestbook...%2B

Katie

I enjoy your site very much! THANK YOU!

Elza

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!